Здравей те колеги имам питане....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Здравей те колеги имам питане....

Мнение от metalium » 06 Сеп 2011, 22:09

Та преди два дена си купих BMW-520/Е34 с м50 мотора 150 кс но днес излязох с него и отидох на кафе и като се качих да запаля и гръмна при самото палене и се вдигна един син пушек и то доста но после завъртях и запали но не държи обороти и до 2000 оборота прекъсва и не върви като хората от там на горе започва да си върви нормално.... Та да с газов инжекцион съм но това ми го направи на бензин..... на газ колата не върви защото някой ми е взел копчето и я карам само на бензин за сега и друго което стана след като гръмна на моменти и спирачките ми отказват педала става много твърд... Ако някой може да каже какво да правя ще съм много благодарен....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от stambo_81dg » 07 Сеп 2011, 14:30

изваден мъркуч :idea: провери около дросела, под него, стъпковото моторче :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от alchohol » 07 Сеп 2011, 15:12

Щом не държи обороти, според мен стъпковото моторче се е скапало. На една друга колица така имах проблем с оборотите и се оказа точно това.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от stambo_81dg » 07 Сеп 2011, 15:30

alchohol написа:Щом не държи обороти, според мен стъпковото моторче се е скапало. На една друга колица така имах проблем с оборотите и се оказа точно това.


щом и спирачките му отказват няма вакуум в колектора , най вероятно нещо има извадено и смуче въздух от там и затова и оборотите не са в час :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 15.08.2011

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от vanko_penkov » 07 Сеп 2011, 15:39

виш маркуча които излиза от сервото,на мен ми беше излезнал и точно така правеше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от bat_gosho » 07 Сеп 2011, 17:40

А аз си мислех.че само на нас с обикновените газови ни гърми :roll:
Иначе както казаха колегите ревизирай детайлно всички маркучи около колектора.Ако не се оправи е възможно да се е пръснал самия колектор и от там да смуче,при мен беше така :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от Stoqnov_ » 07 Сеп 2011, 22:13

Не гърми само при обикновените газови, понякога гърми и при инжекционите. Може да го направи един път на годината, но ще го направи. Тва си е запазена малка на БМВ-то, рано или късно, ще гръмне.
Със сигурност е маркуч. На 100 % !
Щом и не държи обороти, най-вероятно вакуум.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от metalium » 07 Сеп 2011, 23:19

Ами колеги това ми го направи на бензин и днес докато бях на работа през свободното си време я рових постоянно и почти бях се отказал защото всичко уж им беше на ред и в последния момент видях нещо лъскаво под смукателните тръби и за моя изненада едно смотано вакумче с пластмасова щипка висеше на долу и започнах да търся от къде е излязло и се оказа че е от смукателите от долна страна се слага и като го сложих на мястото му започна да си мърка пак...... На снимката съм отбелязал къде се намира клапанчето за което е закачен вакуумното мъркуче...... И само да попитам газовият инжекцион всичко му е наред но като я купих някои глупак преди това е взел кпчето което прехвърля от газ на бензин и сега не мога да намеря такова копче... та някои може ли да помогне да си намеря ?
Последна промяна metalium на 19 Окт 2011, 23:10, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от Zubcho » 08 Сеп 2011, 7:22

:OT:
Вземаш 1 меглио и на студен мотор хващаш и пръскаш де що свалиш в коша. Чакаш 5-10 мин и после поливаш обилно с вода. Така следващия път няма да се увъртиш до ушите в прах, масло и бог знае какво още. Само не ходи на автомивка да пръскат с водоструйка ами с маркуча леко леко я измии.

Ще останеш учуден как хубаво ще лъсне мотора.

Успех с газовата :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Здравей те колеги имам питане....

Мнение от fox1981 » 08 Сеп 2011, 9:40

pepitoooooooooo написа:Не гърми само при обикновените газови, понякога гърми и при инжекционите. Може да го направи един път на годината, но ще го направи. Тва си е запазена малка на БМВ-то, рано или късно, ще гръмне.
Със сигурност е маркуч. На 100 % !
Щом и не държи обороти, най-вероятно вакуум.

Моята до сега не е гърмяла а пък съм от четири години с нея ;) и доста километри.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook