Здравей те колеги имам питане....
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Здравей те колеги имам питане....
Та преди два дена си купих BMW-520/Е34 с м50 мотора 150 кс но днес излязох с него и отидох на кафе и като се качих да запаля и гръмна при самото палене и се вдигна един син пушек и то доста но после завъртях и запали но не държи обороти и до 2000 оборота прекъсва и не върви като хората от там на горе започва да си върви нормално.... Та да с газов инжекцион съм но това ми го направи на бензин..... на газ колата не върви защото някой ми е взел копчето и я карам само на бензин за сега и друго което стана след като гръмна на моменти и спирачките ми отказват педала става много твърд... Ако някой може да каже какво да правя ще съм много благодарен....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Здравей те колеги имам питане....
изваден мъркуч
провери около дросела, под него, стъпковото моторче 


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Здравей те колеги имам питане....
Щом не държи обороти, според мен стъпковото моторче се е скапало. На една друга колица така имах проблем с оборотите и се оказа точно това.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Здравей те колеги имам питане....
alchohol написа:Щом не държи обороти, според мен стъпковото моторче се е скапало. На една друга колица така имах проблем с оборотите и се оказа точно това.
щом и спирачките му отказват няма вакуум в колектора , най вероятно нещо има извадено и смуче въздух от там и затова и оборотите не са в час

- vanko_penkov
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 15.08.2011
Re: Здравей те колеги имам питане....
виш маркуча които излиза от сервото,на мен ми беше излезнал и точно така правеше
Re: Здравей те колеги имам питане....
А аз си мислех.че само на нас с обикновените газови ни гърми
Иначе както казаха колегите ревизирай детайлно всички маркучи около колектора.Ако не се оправи е възможно да се е пръснал самия колектор и от там да смуче,при мен беше така

Иначе както казаха колегите ревизирай детайлно всички маркучи около колектора.Ако не се оправи е възможно да се е пръснал самия колектор и от там да смуче,при мен беше така

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Здравей те колеги имам питане....
Не гърми само при обикновените газови, понякога гърми и при инжекционите. Може да го направи един път на годината, но ще го направи. Тва си е запазена малка на БМВ-то, рано или късно, ще гръмне.
Със сигурност е маркуч. На 100 % !
Щом и не държи обороти, най-вероятно вакуум.
Със сигурност е маркуч. На 100 % !
Щом и не държи обороти, най-вероятно вакуум.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Здравей те колеги имам питане....
Ами колеги това ми го направи на бензин и днес докато бях на работа през свободното си време я рових постоянно и почти бях се отказал защото всичко уж им беше на ред и в последния момент видях нещо лъскаво под смукателните тръби и за моя изненада едно смотано вакумче с пластмасова щипка висеше на долу и започнах да търся от къде е излязло и се оказа че е от смукателите от долна страна се слага и като го сложих на мястото му започна да си мърка пак...... На снимката съм отбелязал къде се намира клапанчето за което е закачен вакуумното мъркуче...... И само да попитам газовият инжекцион всичко му е наред но като я купих някои глупак преди това е взел кпчето което прехвърля от газ на бензин и сега не мога да намеря такова копче... та някои може ли да помогне да си намеря ?
Последна промяна metalium на 19 Окт 2011, 23:10, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Здравей те колеги имам питане....

Вземаш 1 меглио и на студен мотор хващаш и пръскаш де що свалиш в коша. Чакаш 5-10 мин и после поливаш обилно с вода. Така следващия път няма да се увъртиш до ушите в прах, масло и бог знае какво още. Само не ходи на автомивка да пръскат с водоструйка ами с маркуча леко леко я измии.
Ще останеш учуден как хубаво ще лъсне мотора.
Успех с газовата

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Здравей те колеги имам питане....
pepitoooooooooo написа:Не гърми само при обикновените газови, понякога гърми и при инжекционите. Може да го направи един път на годината, но ще го направи. Тва си е запазена малка на БМВ-то, рано или късно, ще гръмне.
Със сигурност е маркуч. На 100 % !
Щом и не държи обороти, най-вероятно вакуум.
Моята до сега не е гърмяла а пък съм от четири години с нея

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани