Съединител...Маховик...
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Съединител...Маховик...
Момчета вече ми се реве направо смених целия съединител и пак като потеглям колата се друса като луда даже отзаде качили диферинциала подскача напрао имам чувството че ще се откачи не ме питайте как паркирам особено ако е леко нагорнище свички ми викат щом след като си сменил съединителя е маховик викам ок ама как след като тия коли струват по 4000-5000лв аз да хвърля 1200-1300лв за маховик пък и ги нямам парите де та въпоса ми е може ли тва нещо да се получи от неправилен монтаж или нещо подобно незнам казвам ви реве ми се който кача напрао се смеят хората карам уж хубава кола пък се друса кат за световно и като сменям скоростите едно такова ряско ги сменя изобщо много гадно абе незнам напрао е ужасно моля ви помагайте ми тоя маховик може ли да се ремонтира или нещо от сорта незнам напрао ви казвам вече реве ми се тая кола изключително трудно се кара вече нищо общо няма с колата от преди 3-4 месеца






- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Приятелю само по спокоино я караи , всичко си има оправията.
НАпиши повечко какво си правил, преди да започне да друса , какво е пипано по колата сменяно, кои гоправи , даи просто повече подробности.
Едо е сигурно тъка не трябва да е, тъка че пиши, колкото повече се знае по добре е.
Good luck
Приятелю само по спокоино я караи , всичко си има оправията.
НАпиши повечко какво си правил, преди да започне да друса , какво е пипано по колата сменяно, кои гоправи , даи просто повече подробности.
Едо е сигурно тъка не трябва да е, тъка че пиши, колкото повече се знае по добре е.
Good luck
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ок значи:
преди година започна да вие аксиалния лагер до тогава отделянето си беше перфектно и при потегляне комфорта беше пълен град друсане или такива неща нямаше та преди около 2-3 месеца освен виенето на лагера започна и това неприятно друсане при потегляне или при паркиране и викам ай съединитела си е заминал та купих комплект притискател феродов диск и аксиален лагер отивам при едни квартални майсторчета и викат 60 кинта и ти го сменяме офертата беше с 30 лв под другите и викам айде става обаче като свалихме скоростната кутия се оказа че сичко вътре е оплескано с масло което е идвало от вече остарял семеринг на коляновия вал и е фърлял масло от там пък притискателя и феродото са оргинални в смисъл имат си не надписи а напрао БМВ изрязано по желязото в смисъл оргиналдъ дет са вика обаче феродовия диск износен на половина а притискателя в сравнение с новия никви видими разлики няма и той като нов ама викам айде аз тъй и тъй съй купил нови сменяйте пък и помислихме че тресенето е от маслото щото нали се хлъзга и няма хубаво зацепване но ко стана след смяната тва нещо намаля (клатенето) не изчезна напълно и ми викат тва е докат диска се пригодил точно и ето след 2-3 месеца тва най гадното клатене пак започна като потеглям се клати цялата кола и от към диференциала се 4уват ужасни звуци се едно ще се откачи и самото зацепване хич не е хубаво едно такова рязко е абе ужасно е да се кара в това състояние...
и как ако е маховик се е износил толкова бързо след като колата е на 230 000км май май излизат че наистина сервизната книжка е била истинска колата е купена 99-та иначе е 89г
преди година започна да вие аксиалния лагер до тогава отделянето си беше перфектно и при потегляне комфорта беше пълен град друсане или такива неща нямаше та преди около 2-3 месеца освен виенето на лагера започна и това неприятно друсане при потегляне или при паркиране и викам ай съединитела си е заминал та купих комплект притискател феродов диск и аксиален лагер отивам при едни квартални майсторчета и викат 60 кинта и ти го сменяме офертата беше с 30 лв под другите и викам айде става обаче като свалихме скоростната кутия се оказа че сичко вътре е оплескано с масло което е идвало от вече остарял семеринг на коляновия вал и е фърлял масло от там пък притискателя и феродото са оргинални в смисъл имат си не надписи а напрао БМВ изрязано по желязото в смисъл оргиналдъ дет са вика обаче феродовия диск износен на половина а притискателя в сравнение с новия никви видими разлики няма и той като нов ама викам айде аз тъй и тъй съй купил нови сменяйте пък и помислихме че тресенето е от маслото щото нали се хлъзга и няма хубаво зацепване но ко стана след смяната тва нещо намаля (клатенето) не изчезна напълно и ми викат тва е докат диска се пригодил точно и ето след 2-3 месеца тва най гадното клатене пак започна като потеглям се клати цялата кола и от към диференциала се 4уват ужасни звуци се едно ще се откачи и самото зацепване хич не е хубаво едно такова рязко е абе ужасно е да се кара в това състояние...



Re: Съединител...Маховик...
Колега незнам какво имаш предвид ;; смених целия съединител ;; обаче на 524 тд демферните пружини са на маховика а именно от тях зависи плавният ход на колата . Така че и целият в сълзи да си проблема ти няма да се реши .Нови наистина са много скъпи но можеш да намериш 2ра у -ба свестен . На мой приятел му го ремонтираха в НХК за 100лв и кара може би 700-800км .Притеснявай се повече че ще дойде ден в който изобщо няма да можеш да я караш
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ами този ден май наближава
а имено това щах да питам колко ми остава и изобщо защо са го мислили да е на маховика не може ли да се сменят по някакъв начин или нещо подобно незнам...



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
яла ти покажа
какво разбираш под "конуса"

какво разбираш под "конуса"

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
mla86 написа:а ти от къде си дай малко повечко инфо лесно ли е колко пари ще ми излезе
На л.с. продължете евентуални договорки

Георги Пенчев
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
явно,само при теб е такаgtsankov написа:Като монтираш комплекта от М20 следва шум в скоростната кутия иначе няма проблем


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Тъй значи проблема се оказа съвсем различен от първоначалните предположения.Оказа се че тресенето пак се е получило в следствие на теч на масло и омасляване на маховика и съответно всички чаркове по съединителя.Един тъп майстор ми я ремонтира и първоначално ми каза че теча е от семеринга на коляновия вал ок сленихме го (при положение че преди 3 месеца когато сменях съединителя пак го смених) и всичко уж ок но докато се прибеа и айде пак пътечка.Връщам се викам артик ко стана бе 30лв за семеринг и 70лв за ремонт и никва не я свърчи.А само да уточна че докато пак всичко се омасли потеглянето беше невероятно комфорта беше пълен изобщо не се усещаше че колата потегля с няколко думи неприятното тресене се изгуби напълно.И "майстора" ми вика ам от къде може да тече при тия думи направо издивях викам му ауе нали ти си майстора бе да му еба аз ако знаех щях сам да си я напрая и тоя пич ми вика абе зад семеринга имаше една капачка може от нея да е викам му незнам от кво е виж праай я щото до ся нищо не си напраел.Пак я разпарчоса и като свали капачката част от гарнитурата и си беше заминала оказа се че от там е теча.Викам му и ко ся 30 кинта ме набута и за семеринг той ам хън мън викам айде дано се оправи сглоби я запалихме я теча беше.Тоя ПЕД**** ми вика дай да опрайм сметката е тва беше върховно нестига че 30 кинта ме набута за семеринг ами и за неговата несъобразителност да погледне първо тая капачка ще ми иска 2-ри път пари за свалянето на скоростната кутия естествено не му дадох пари скарахме се набързо (до бой не се стигна малко остана де
)тръгнах си колата отново започна да потегля перфектно както трябва да бъде и на задна тва тропане се изгуби абе както казах всико е било от омасляването.До тук добре но какво се получи бащата вчера си ходи до село и като я е напънал 150-160км/h и като се прибра в хасково теча пак се появи и естествено пак ми тресе.Върнах се при тоя "майстор" и му викам видя ли бе искаше ми пак пари а нищо не си направил.Аз повече при тоя няма да ида 100лв назад обаче при такива хамсалаци не мога да си остая колата да ми са учат на нея той извинявайте ама как може да поставя гарнитура с омаслените си ръце абе изобщо леш отсякъде както и да е в събота си отивам в голям сервиз оговрвна е работата като е готова ще пиша резултата.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани