E36 с плафон от Е39
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
E36 с плафон от Е39
Колеги имам един плафон е е39.. с двете лупи е
и една централна лампа
ето му буксата
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 0231u.jpg/
някъде гледах че е слаган на е36 и се получи добре..
как да ги свържа обаче.. сега като опитах и нещо не става..
или свети централната лампа само.. или пък ми изчезват задните плафони..
и една централна лампа
ето му буксата
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 0231u.jpg/
някъде гледах че е слаган на е36 и се получи добре..
как да ги свържа обаче.. сега като опитах и нещо не става..
или свети централната лампа само.. или пък ми изчезват задните плафони..
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: E36 с плафон от Е39
Може да ми го подариш
и като го монтирам на моята, ще ти пратя схемата за свързване.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: E36 с плафон от Е39
Само да се прибера и ще погледна схемата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BlueSkyUnder
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 26.04.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: E36 с плафон от Е39
аз си монтирах от е46 и работи, едиствено не мога да спирам светлините при отворени врати. Ако някой иска , нека доиде да го погледна.
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: E36 с плафон от Е39
Плафона който имам аз е с диоди от е39, как се свързва за е36? Каква е схемата ако някой каже ще съм му благодарен, че седя на тъмно.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: E36 с плафон от Е39
Каква е схемата????
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: E36 с плафон от Е39
georgi9909 написа:Каква е схемата????
трябва да я нарисувам че има диоди и реле и е бая голяма плетеница
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: E36 с плафон от Е39
Ще можеш ли да го направиш тези дни, че ми е тъмно в колата 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: E36 с плафон от Е39
georgi9909 написа:Ще можеш ли да го направиш тези дни, че ми е тъмно в колата
Кажи каква е електрониката на колата ти. Имаш ликомфорт модул или не? От това зависи начина на свързване.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: E36 с плафон от Е39
Имам комфорт модул.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: E36 с плафон от Е39
Ето една схема, но е добре да се проверят цветовете на проводниците на плафона в Е36, защото през годините може да има малки разлики.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: E36 с плафон от Е39
Колко ампера и какъв тип е релето и диодите.
П.П Аз пробвах по следния начин:
1.сив/червен + червен/жълт + червен(лилав)/бял
2.червен/син + кафяв/червен + кафяв/черен
При това свързване диодите работеха, като дам на контакт. Всички лампи светваха в купето и малките лампички, които са за четене, светеха като дам на контакт. Само, че като цъкна да светна в купето, не ставаше.
П.П Аз пробвах по следния начин:
1.сив/червен + червен/жълт + червен(лилав)/бял
2.червен/син + кафяв/червен + кафяв/черен
При това свързване диодите работеха, като дам на контакт. Всички лампи светваха в купето и малките лампички, които са за четене, светеха като дам на контакт. Само, че като цъкна да светна в купето, не ставаше.
Последна промяна georgi9909 на 16 Окт 2011, 18:41, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: E36 с плафон от Е39
Аз използвам релета на Fujitsu от типа SY-12-K. Издържа до 2А на контактите, а диодите зависят от консумацията. От серията 1N мисля, че ще свършат работа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани