Моля, дайте идеи! 320Д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Моля, дайте идеи! 320Д
Здравейте,
Преди месец реших да почистя ЕГР клапата и с нея свалих и входящите колектори. Смених си и вакум маркучите. Тогава видях, че две от каналите номер 7 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
бяха счупени и изолирани с болтчета. Съответно ЕГР-то и капаците на радиатора не са работели до сега. Аз ги въстанових. Бях махнал вакум буфера, но в последствие го върнах обратно. В началото всичко беше ОК. Но в последствие взе да прави проблем. Както си карам и изведнъж загубва мошност, не иска да ускорява, сякаш минава в авариен режим. След като я загасих и пак я запалих, пак си вървеше нормално и малко по късно пак минава в "авариен" режим. Ситуациата се влоши! Понеже съм в Свиленград в момента и тук няма читава диагностика, когато се прибера след няколко дена в Пловдив ще я карам там. Притеснява ме да не е заминало турбото. Сега ще се опитам да изредя симптомите и ако някой се е сблъсквал с подобни, нека да драсне два реда! Ще съм благодарен!
-Губи мощност, не иска да ускорява. Когато е на свободна с газ до дупка не вдига повече от 3000 оборота!
-След гасене и палене се оправя за исвестно време.
-Когато е студено (късно веяерта) почти веднага почва да се "дави", пуши (бял дим, мирише на нафта), оборотите играят. Понякога дори почти не реагира на натискане педала на газта!
-Като загрее - върви почти нормално(на моменти се опитва да се "дави" но като поотпусна педала е почти нормално движението.(казвам почти защото се осеща че й е трудно!)
-Забелязах че тръбата преди гърнето е спукана(може ли това да е проблем?)
-Интеркулера беше сух(имаше малко омазняване, но от маркуча от към ЕГР-то) - тръбата, идваща от тубото е суха!
-Когато е с включена ЕГР клапа, положението е плачевно(мисля си,че пътищата към ЕГР клапата са здраво запушени!??) - пуши дави се и оборотите играят сами!
Моите съмнения са:
-Пробив във вакум пътищата (незнам това как се отразява на движението на колата?)
-Понеже в един момент върви супер! а по-късно почва да се дави - немога да преценя турбото ли е прецакано или управлението му?
-Смених правоъгълните уплатнения на входящите колектори(нямаше кръгли в наличност
) - може ли от там да губи налягане и да не стига въздуха в двигателя?
-Масло има (даже ми дава, че е малко в повече) - може ли това да е проблем? - как да преценя да ли не се пълни от някъде с вода или дизел?
-Притеснява ме датчика на входящите колектори - дали не е дал фира ?
Знам, че колата е за майстор! За това моля за мнение какво може да е развалено. Искам да съм подготвен когато я закарам. Тук в Свиленград в един сервиз ми казаха с диагностика на Бош, че датчика на входящите колектори давал някаква грешка(индеанеца точно това каза?).
Благодаря за помоща предварително!
Преди месец реших да почистя ЕГР клапата и с нея свалих и входящите колектори. Смених си и вакум маркучите. Тогава видях, че две от каналите номер 7 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
бяха счупени и изолирани с болтчета. Съответно ЕГР-то и капаците на радиатора не са работели до сега. Аз ги въстанових. Бях махнал вакум буфера, но в последствие го върнах обратно. В началото всичко беше ОК. Но в последствие взе да прави проблем. Както си карам и изведнъж загубва мошност, не иска да ускорява, сякаш минава в авариен режим. След като я загасих и пак я запалих, пак си вървеше нормално и малко по късно пак минава в "авариен" режим. Ситуациата се влоши! Понеже съм в Свиленград в момента и тук няма читава диагностика, когато се прибера след няколко дена в Пловдив ще я карам там. Притеснява ме да не е заминало турбото. Сега ще се опитам да изредя симптомите и ако някой се е сблъсквал с подобни, нека да драсне два реда! Ще съм благодарен!
-Губи мощност, не иска да ускорява. Когато е на свободна с газ до дупка не вдига повече от 3000 оборота!
-След гасене и палене се оправя за исвестно време.
-Когато е студено (късно веяерта) почти веднага почва да се "дави", пуши (бял дим, мирише на нафта), оборотите играят. Понякога дори почти не реагира на натискане педала на газта!
-Като загрее - върви почти нормално(на моменти се опитва да се "дави" но като поотпусна педала е почти нормално движението.(казвам почти защото се осеща че й е трудно!)
-Забелязах че тръбата преди гърнето е спукана(може ли това да е проблем?)
-Интеркулера беше сух(имаше малко омазняване, но от маркуча от към ЕГР-то) - тръбата, идваща от тубото е суха!
-Когато е с включена ЕГР клапа, положението е плачевно(мисля си,че пътищата към ЕГР клапата са здраво запушени!??) - пуши дави се и оборотите играят сами!
Моите съмнения са:
-Пробив във вакум пътищата (незнам това как се отразява на движението на колата?)
-Понеже в един момент върви супер! а по-късно почва да се дави - немога да преценя турбото ли е прецакано или управлението му?
-Смених правоъгълните уплатнения на входящите колектори(нямаше кръгли в наличност

-Масло има (даже ми дава, че е малко в повече) - може ли това да е проблем? - как да преценя да ли не се пълни от някъде с вода или дизел?
-Притеснява ме датчика на входящите колектори - дали не е дал фира ?
Знам, че колата е за майстор! За това моля за мнение какво може да е развалено. Искам да съм подготвен когато я закарам. Тук в Свиленград в един сервиз ми казаха с диагностика на Бош, че датчика на входящите колектори давал някаква грешка(индеанеца точно това каза?).
Благодаря за помоща предварително!
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
бръкни от задния край на колектора и виж хубаво ли си закачил буксата на МАПа
или просмуква от тия маркучи на капаците на радиатора,ЕГР клапана може да има скъсана мембрана
като за начало върни се по пътя на логиката,какво си въстановил,мисля че пада вакума и не може да управлява турбото.Макар че от разстояние си е малко гадане!
или просмуква от тия маркучи на капаците на радиатора,ЕГР клапана може да има скъсана мембрана
като за начало върни се по пътя на логиката,какво си въстановил,мисля че пада вакума и не може да управлява турбото.Макар че от разстояние си е малко гадане!
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Без качествена диагностика трябва да се гадае, върни си старото положение, изолирай си вакумите, виж където си сменял маркучи да няма някакъв пробив или излезнал маркуч.
А с това пушене на бял дим, дано не е от прословутото ГНП, в краен случай сложи 15-20мл двутактово масло на литър нафта и виж дали ще прави мизерии
А с това пушене на бял дим, дано не е от прословутото ГНП, в краен случай сложи 15-20мл двутактово масло на литър нафта и виж дали ще прави мизерии
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
На 90% е от ГНП-то след гасене и палене да се оправя няма как да е....... пак да идват вакуми или да се оправя турбото. Задрало авансово бутало си е.... но без диагностика няма да стане.....
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Както и колегата горе спомена, най-вероятно имаш проблеми с ГНП-то.
Натам се насочи, не към турбото.
Натам се насочи, не към турбото.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Дали евъзможно акуатора(клапана за регулиране на вакума, ако така се казва), който е точно пред ЕГР клапата да "издиша"? Утре ще изолирам вакума преди него, за да видя дали ще има ефект.
Пс. Когато ги свалях за почистване(филтърчетата), забелязах че този "акуатор" е идентичен със този, който е веднага след вакум помпата(номерата са еднакви!). Това нормално ли е? Питам, защото клапана към капаците на радиатора е различен.
Пс. Когато ги свалях за почистване(филтърчетата), забелязах че този "акуатор" е идентичен със този, който е веднага след вакум помпата(номерата са еднакви!). Това нормално ли е? Питам, защото клапана към капаците на радиатора е различен.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Клапаните за турбото и за ЕГР-а са еднакви, провери мембраната на егр-а дали е здрава
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
На диагностика ми казаха, че имам проблем със умната дюза: Open cirquit nidle sensor ... Мен ме притеснява факта, че колата в един момент върви страхотно в следващия почва да пуши и "умира". В последно време върви добре, по-рядко ми прави проблем. След два дена трябваа да закарам да я отворят малко и тогава ще ми кажат: разбрах че има вариант да е прекъснат кабел...
Искам да благодаря за всички съвети до момента!
ПС. Иска да попитам може ли някой на лс да ми обясни на кратко как да проверя мембраната на ЕГР-то дали не е скъсана ?
Искам да благодаря за всички съвети до момента!
ПС. Иска да попитам може ли някой на лс да ми обясни на кратко как да проверя мембраната на ЕГР-то дали не е скъсана ?
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Искам споделя един много интересен "феномен". Знам че преди да аменя датчика на умната дюза(или самата дюза - незнам какво точно?!) немога да очаквам колата ми да върви нормално, но калво ми се случи:
Прибрах се в Пловдив преди две седмици, които прекарах там. Навъртях около 350 км градско за периода. Карах колата и в топло и в студено време, както загряла или не. За този период само на два три пъти загуби мошност и то за доста кратък период(няколко минути). Даже си помослих че ще ме изкара известно време докато намера въпросната дюза/датчик. След това се прибрах в Свиленград-отпуската свърши. От както съм тук-3 дни- колата НЕ върви, ПУШИ да си е*е мамата! Едвам отидох до работа (5км). Кажете ми според вас - калва е логиката в Плд да върви страхотно и пълна и празна и във всякакво време, а тук в Свлгрд - НЕ?? нещо във въздуха ли има, магнитни вълни ли са незнам.
Знам че ви звучи малко невероятно, но е така!!!
Тук е момента да попитам и за практически съвет-и той е малко в стил горните редове:
Мояа логика е следната-тук в Свлгрд вечер е страшна влага! В предвид факта, че нямам и кора под двигателя-има ли възможност някои по-"външен" датчик да замасява/окъсява или въобще да ебава цялата работа? Аз по друг начин немога да си пнясня разликата във вървенето в двата града-не просто осезаема - а драстична!
Пс. Забравих да добавя-сега даже не иска да вдигне повече от 2000 оборота, когато почне да пуши(на свободна)!!!
Прибрах се в Пловдив преди две седмици, които прекарах там. Навъртях около 350 км градско за периода. Карах колата и в топло и в студено време, както загряла или не. За този период само на два три пъти загуби мошност и то за доста кратък период(няколко минути). Даже си помослих че ще ме изкара известно време докато намера въпросната дюза/датчик. След това се прибрах в Свиленград-отпуската свърши. От както съм тук-3 дни- колата НЕ върви, ПУШИ да си е*е мамата! Едвам отидох до работа (5км). Кажете ми според вас - калва е логиката в Плд да върви страхотно и пълна и празна и във всякакво време, а тук в Свлгрд - НЕ?? нещо във въздуха ли има, магнитни вълни ли са незнам.
Знам че ви звучи малко невероятно, но е така!!!
Тук е момента да попитам и за практически съвет-и той е малко в стил горните редове:
Мояа логика е следната-тук в Свлгрд вечер е страшна влага! В предвид факта, че нямам и кора под двигателя-има ли възможност някои по-"външен" датчик да замасява/окъсява или въобще да ебава цялата работа? Аз по друг начин немога да си пнясня разликата във вървенето в двата града-не просто осезаема - а драстична!
Пс. Забравих да добавя-сега даже не иска да вдигне повече от 2000 оборота, когато почне да пуши(на свободна)!!!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Задрало ти е авансовото бутало в помпата...... това е проблема
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Колега @m.vatev ако имаш проблем с помпата пиши ми на лично да те пратя при точния човек да ти свърши работа! 


- jivko_t
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 1.10.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: 320 д /00
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Колега отиди някъде да ти направят читава диагностика да ти видят ъглите на зацепване,да ти прочетат самата помпа за евентуална грешка и т.н.Така диагностика на автомобил по интернет не става.А що се отнася до задралото бутало поне според мен би трябвало да ти прави постоянно проблеми а не от време на време.С риск да засегна някого НЕ СВАЛЯЙ ПОМПАТА ДА Я ИЗПРАШТАШ НА КОГОТО И ДА Е ПРЕДИ ДА СИ СЕ УВЕРИЛ ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В НЕЯ.
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Моля, дайте идеи! 320Д
Значи направиха ми три диагностики
:
1. Колегата Karnak в Бургас: главен проблем-датчика на умната дюза, турбото надуваше в диапазон (1100 ако не се лъжа), а за помпата каза, че работи добре( имало отклонение от 1 градус, но ме увери че това не било проблем-малко по памет цитирам в момента!!!).
2. В Пловдив с РА Софт - пак nedlle sensor дава като грешка.
Дадоха ми цена от 600лв за нов, за това ще проверя за варианти(тъй като похарчих доста пари за ходовата част). Просто ми стана мн страно как с промяна на географската дължина се промени и хода на колата ми
(тук малко в кръга на шегата). И за това реших да добавя по темата.
Благодаря на всички за съдействието! Ще имам в предвид и човека за помпата ако стигна до там
.

1. Колегата Karnak в Бургас: главен проблем-датчика на умната дюза, турбото надуваше в диапазон (1100 ако не се лъжа), а за помпата каза, че работи добре( имало отклонение от 1 градус, но ме увери че това не било проблем-малко по памет цитирам в момента!!!).
2. В Пловдив с РА Софт - пак nedlle sensor дава като грешка.
Дадоха ми цена от 600лв за нов, за това ще проверя за варианти(тъй като похарчих доста пари за ходовата част). Просто ми стана мн страно как с промяна на географската дължина се промени и хода на колата ми

Благодаря на всички за съдействието! Ще имам в предвид и човека за помпата ако стигна до там

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани