За три месеца- три ламбда сонди капут! Какво става?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

За три месеца- три ламбда сонди капут! Какво става?

Мнение от ktv » 28 Мар 2006, 23:28

Моята история със сондите продължава- днес бях на диагностика и се оказа, че и тая е дала фира. По моя сметка за последните три месеца това е третата. Един майстор каза, че 525 -ците много скапват ламбдите, особено ако са им махнати катализаторите. Вече се чудя каква сонда да сложа, че да издържа на напъна. Ако някой знае решение на въпроса, да каже, че положението вече е извън контрол.
Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Мар 2006, 8:17

богата смес и/или лошо изгаряне ,системно каране с кофти бензин ,сонди менте или неправилен монтаж при смяната им, са едни от причините за които се сещам ,а за махнатия катализатор му кажи на майстора да чете пак в книгата за 525ци .. сондата е преди него :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: За три месеца- три ламбда сонди капут! Какво става?

Мнение от TOM » 29 Мар 2006, 8:42

ktv написа:Моята история със сондите продължава- днес бях на диагностика и се оказа, че и тая е дала фира. По моя сметка за последните три месеца това е третата. Един майстор каза, че 525 -ците много скапват ламбдите, особено ако са им махнати катализаторите. Вече се чудя каква сонда да сложа, че да издържа на напъна. Ако някой знае решение на въпроса, да каже, че положението вече е извън контрол.
Благодаря предварително!
А старите пазиш ли ги :?: А това за 525-ците дето скапвали сонди е голяма глупост според мен...Ако имаш път през Несебър се обади да си побъбрим на тема ламбда сонди. Може и да ти помогна по някакъв на4ин. 0887 502 615 , този тел. ми е в сервиза.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 29 Мар 2006, 11:42

Слагаш ли някакви добавки в бензина ?
Ако двигателя ти гори масло също се повреждат бързо.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 29 Мар 2006, 19:43

Що се касае до сместа- богата е,защото ауспухът е със сажди, но това нали го управлява сондата. Горивото винаги го зареждам от Лукоил, така че не ми се вярва да е некачествено. Колата не гори масло- ако беше така, щях да доливам повече от литър на 10 хил. км. Монтажът на сондата ми го правят в сервиз, като слагат Бош с букса- няма запояване. Вече за качеството на самия Бош нищо не мога да кажа. В това за катализатора има някаква логига, защото когато не е махнат, намалява скоростта на газовете. Добавки в горивото не слагам.
Ами това е. Ако някой може да каже нещо по темата, ще съм му благодарен, щото след три рекламации от сервиза вдигнаха ръце и казаха, че вече се спасявам сам. Ако Бош не стават, кажете някаква друга марка- чух, че имало някакви американски, дето даянат.
Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 29 Мар 2006, 20:00

според мене има нещо гнило в самото запалване и ги скапва ей така
виж дали дебитомера работи иди на една пълна диагностика в БМВ сервиза..така и така си дал досега над 300 лв за ламда сонди...то да е калпаво едната втората но и третата?!? :shock:
за съжаление в момента си за големия сервиз верно ще дадеш бая парички но има нещо гнило в тази история и трябва да се реши...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 29 Мар 2006, 20:26

ти какви слага преди това... нови ( ментета кажи ре4и) или оригинални но втора ръка от 525?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 29 Мар 2006, 21:17

Може би имаш някакъв проблем с ECU-то, и въпреки че монтираш работеща ламбда сонда, то да не прави корекция на сместа. По този начин тя може да си остава богата и сондата се поврежда.
Това лесно може да се провери в сервиза - на осцилоскопа се трябва да се вижда нещо като синусоида.
А може да си го провериш сам - с волтметър.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 29 Мар 2006, 21:59

За първи път сондата ми се скапа преди около година. Интересното е, че беше счупена. Тогава сложих някаква японска, втора употреба. На нея освен високия разход нищо и нямаше, но в края на есента я смених с Бош универсална, която изпуши преди около два месеца- пак счупена. Тогава дойде ред на оригинална, с буксата- пак проблем и днес сложих последната, като предната, оригиналната. На сервиза, като ходих, ми правиха компютърна диагвостика и нищо друго освен сондата не откриха. За ECU- то нищо не казаха. То във Варна няма кой знае какви специалисти май- Дару го закриха, а при Явор не знам дали са добри и не съм ходил.
Това е за сега.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 05 Апр 2006, 0:59

Мина доста време откакто пуснах темата, но досега никой не можа да ми каже какво става. Отговорих на повечето въпроси относно условията, при които възниква проблема. Помагайте, че си е е...о майката, докато не се е скапала новата сонда. Ако това стане, май ще засиля 525- ичката от Аспаруховия мост :mhihi:
Благодаря предварително!
Успехи!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Апр 2006, 1:53

ktv написа:Мина доста време откакто пуснах темата, но досега никой не можа да ми каже какво става.
Ами те и в сервизите не можаха да ти кажат ;) та как искаш тук ей така само с приказки да стане :?: По-горе ти бях писал няколко реда, но ти не благоволи да отговориш и една думи4ка :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 05 Апр 2006, 10:39

Старите сонди не ги пазя, но интересното е, че две от тях- оригинални, бяха счупени и дрънчаха. За съжаление път към Несебър нямам.
Въпросът при това положение е, защо сместа остава богата- нали сондата е нова и трябва да управлява точно това. При компютърните диагностики в сервиза намират само проблем при ламбдите, за ECU нищо не казват. Възможно ли е там да има проблем, а да не могат да го открият?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Апр 2006, 11:29

Първо да попитам, колко хар4и колата :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 05 Апр 2006, 13:12

На някой ЕКУ-та има възможност да се изключват сондите и двг. да работи нормално без тях.Така направи един приятел преди години на неговото 525 ама беше с 12V.Поразпитай и виж дали твоя комп има тази опция.А неразбрах като сложиш нова сонда разхода оправяли се или не :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 05 Апр 2006, 13:14

:OT: Какъв е тоя час дето се изписва бе сега е 10:14

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook