За три месеца- три ламбда сонди капут! Какво става?
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
За три месеца- три ламбда сонди капут! Какво става?
Моята история със сондите продължава- днес бях на диагностика и се оказа, че и тая е дала фира. По моя сметка за последните три месеца това е третата. Един майстор каза, че 525 -ците много скапват ламбдите, особено ако са им махнати катализаторите. Вече се чудя каква сонда да сложа, че да издържа на напъна. Ако някой знае решение на въпроса, да каже, че положението вече е извън контрол.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
богата смес и/или лошо изгаряне ,системно каране с кофти бензин ,сонди менте или неправилен монтаж при смяната им, са едни от причините за които се сещам ,а за махнатия катализатор му кажи на майстора да чете пак в книгата за 525ци .. сондата е преди него 

Re: За три месеца- три ламбда сонди капут! Какво става?
А старите пазиш ли гиktv написа:Моята история със сондите продължава- днес бях на диагностика и се оказа, че и тая е дала фира. По моя сметка за последните три месеца това е третата. Един майстор каза, че 525 -ците много скапват ламбдите, особено ако са им махнати катализаторите. Вече се чудя каква сонда да сложа, че да издържа на напъна. Ако някой знае решение на въпроса, да каже, че положението вече е извън контрол.
Благодаря предварително!

е21 345 0-402м 12.18


- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Слагаш ли някакви добавки в бензина ?
Ако двигателя ти гори масло също се повреждат бързо.
Ако двигателя ти гори масло също се повреждат бързо.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Що се касае до сместа- богата е,защото ауспухът е със сажди, но това нали го управлява сондата. Горивото винаги го зареждам от Лукоил, така че не ми се вярва да е некачествено. Колата не гори масло- ако беше така, щях да доливам повече от литър на 10 хил. км. Монтажът на сондата ми го правят в сервиз, като слагат Бош с букса- няма запояване. Вече за качеството на самия Бош нищо не мога да кажа. В това за катализатора има някаква логига, защото когато не е махнат, намалява скоростта на газовете. Добавки в горивото не слагам.
Ами това е. Ако някой може да каже нещо по темата, ще съм му благодарен, щото след три рекламации от сервиза вдигнаха ръце и казаха, че вече се спасявам сам. Ако Бош не стават, кажете някаква друга марка- чух, че имало някакви американски, дето даянат.
Благодаря предварително!
Ами това е. Ако някой може да каже нещо по темата, ще съм му благодарен, щото след три рекламации от сервиза вдигнаха ръце и казаха, че вече се спасявам сам. Ако Бош не стават, кажете някаква друга марка- чух, че имало някакви американски, дето даянат.
Благодаря предварително!
според мене има нещо гнило в самото запалване и ги скапва ей така
виж дали дебитомера работи иди на една пълна диагностика в БМВ сервиза..така и така си дал досега над 300 лв за ламда сонди...то да е калпаво едната втората но и третата?!?
за съжаление в момента си за големия сервиз верно ще дадеш бая парички но има нещо гнило в тази история и трябва да се реши...
виж дали дебитомера работи иди на една пълна диагностика в БМВ сервиза..така и така си дал досега над 300 лв за ламда сонди...то да е калпаво едната втората но и третата?!?

за съжаление в момента си за големия сервиз верно ще дадеш бая парички но има нещо гнило в тази история и трябва да се реши...
.
ти какви слага преди това... нови ( ментета кажи ре4и) или оригинални но втора ръка от 525?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Може би имаш някакъв проблем с ECU-то, и въпреки че монтираш работеща ламбда сонда, то да не прави корекция на сместа. По този начин тя може да си остава богата и сондата се поврежда.
Това лесно може да се провери в сервиза - на осцилоскопа се трябва да се вижда нещо като синусоида.
А може да си го провериш сам - с волтметър.
Това лесно може да се провери в сервиза - на осцилоскопа се трябва да се вижда нещо като синусоида.
А може да си го провериш сам - с волтметър.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
За първи път сондата ми се скапа преди около година. Интересното е, че беше счупена. Тогава сложих някаква японска, втора употреба. На нея освен високия разход нищо и нямаше, но в края на есента я смених с Бош универсална, която изпуши преди около два месеца- пак счупена. Тогава дойде ред на оригинална, с буксата- пак проблем и днес сложих последната, като предната, оригиналната. На сервиза, като ходих, ми правиха компютърна диагвостика и нищо друго освен сондата не откриха. За ECU- то нищо не казаха. То във Варна няма кой знае какви специалисти май- Дару го закриха, а при Явор не знам дали са добри и не съм ходил.
Това е за сега.
Това е за сега.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Мина доста време откакто пуснах темата, но досега никой не можа да ми каже какво става. Отговорих на повечето въпроси относно условията, при които възниква проблема. Помагайте, че си е е...о майката, докато не се е скапала новата сонда. Ако това стане, май ще засиля 525- ичката от Аспаруховия мост
Благодаря предварително!
Успехи!

Благодаря предварително!
Успехи!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Старите сонди не ги пазя, но интересното е, че две от тях- оригинални, бяха счупени и дрънчаха. За съжаление път към Несебър нямам.
Въпросът при това положение е, защо сместа остава богата- нали сондата е нова и трябва да управлява точно това. При компютърните диагностики в сервиза намират само проблем при ламбдите, за ECU нищо не казват. Възможно ли е там да има проблем, а да не могат да го открият?
Въпросът при това положение е, защо сместа остава богата- нали сондата е нова и трябва да управлява точно това. При компютърните диагностики в сервиза намират само проблем при ламбдите, за ECU нищо не казват. Възможно ли е там да има проблем, а да не могат да го открият?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На някой ЕКУ-та има възможност да се изключват сондите и двг. да работи нормално без тях.Така направи един приятел преди години на неговото 525 ама беше с 12V.Поразпитай и виж дали твоя комп има тази опция.А неразбрах като сложиш нова сонда разхода оправяли се или не 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани