Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bir40o0 » 25 Авг 2011, 18:35

Le Transporteur написа:
bir40o0 написа:От Добрич съм колеги. Борда вече е препрограмиран за 4 цилиндрова кола, че беше от 328. Работи перфектно, настроих си и лостчето на мигачите да ми показва всички функции. Остана само да разбера как часовникът се прави в 24 часов формат. И да ви питам Някой знае ли на тест№20 на корекцията за горивото коя е оригиналната стойност на 318 т.е на колко трябва да показва там. В момента съм го настроил на 1000, но не знам така ли трябва да бъде.


При сверяване на часовника натискаш бутон мили/км.

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от hus0 » 25 Авг 2011, 20:31

Колеги мога ли да мина от малък на голям борд? Колата ми е 92 318и?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bum_bum » 25 Авг 2011, 20:32

hus0 написа:Колеги мога ли да мина от малък на голям борд? Колата ми е 92 318и?


Още един път попитай и ще ти изтрия всичките мнения!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от hus0 » 25 Авг 2011, 22:24

Еми колега разгледах последните няколко страници и не видях нилъде моя въпрос и следователно отговор та затова реших да пробвам на нoво. Какво толкова лошо има да се повтори немога да разбера.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bum_bum » 25 Авг 2011, 22:25

Ми 15 страници има за това как се слага борда, не е лошо да прочетеш и ако има нещо неясно да питаш тогава. Иначе от 15 ще стане на 30 като на всеки 5 всичко ще се повтаря отново и отново, а това определено не е целта на форума.

Можеш да си сложиш борд по начина описан в темата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от hus0 » 25 Авг 2011, 22:35

Питам защото колата ми е 92 най вече заради това. Предполагам щом е с малкия би трябвало да стане и големия.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: Х4 2025
Мечтае да кара: e60 M Power

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от whisky_touch » 26 Авг 2011, 0:50

няма значение коя година,двигател или модел е колата,ще стане даже и да си с аналоговия часовник,обаче или трябва да си имаш долу горе представа какво правиш или по добре дай пари на някой който разбира,защото не е като да си сложиш ЦД плеар,играчка си е
Съществува един фантастичен свят събран в една композиция даваща толкова радост на пътя! Вулгарно красив свят на брутална мощ, в които няма въздух, а само пушек от изгорели гуми.Там властват технологичния гении,красивия дизаин, красотата. Там няма животни, а само озверели расови коне. Там, всичко се случва на високи обороти и размазващо високите скорости.- Свят на кристално чиста мощ и бензинови пари-светът на автомобилите, светът на БМВ... !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от hus0 » 26 Авг 2011, 19:46

Еи това исках да разбера :) Мерси колега ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 14.04.2010
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: е36 м52б20 купе
Мечтае да кара: e46 m3 csl

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Badr Hari » 20 Сеп 2011, 13:30

Здравейте колеги. Направих конверсията по описания начин и всичко беше точно. Обаче ми се изгубиха ел. стъклата значи като я заключа с алармата комфорт модула си ги вдига. Обаче като тръгна да ги свалям от копчето и не става. Възможно ли е да съм объркал нещо при свързването или някъкво кабелче да съм прекъснал. :help:
BMW - The Ultimate Driving Machine

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 20 Сеп 2011, 16:44

Badr Hari написа:Здравейте колеги. Направих конверсията по описания начин и всичко беше точно. Обаче ми се изгубиха ел. стъклата значи като я заключа с алармата комфорт модула си ги вдига. Обаче като тръгна да ги свалям от копчето и не става. Възможно ли е да съм объркал нещо при свързването или някъкво кабелче да съм прекъснал. :help:


Само свалянето ли не работи от копчето? И двете съкла ли не работят?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: G31
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW G31 530xD

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bir40o0 » 20 Сеп 2011, 17:45

Като видях пак темата се сетих да питам, направих описаната функция, за да се изключи досадния надпис за чек модула, но борда ми от тогава не се включва, а трябва да си го пусна аз или от лостчето или от борда. Някакви идей защо е така, не ми е проблем, просто ми е интересно, защо така се получи.
Поздрави :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 14.04.2010
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: е36 м52б20 купе
Мечтае да кара: e46 m3 csl

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Badr Hari » 20 Сеп 2011, 18:42

И свалянето и вдигането не работи. Докато монтирах борда стъклатабяха свалени след като вързах всичко се опитах да ги вдигна и не стана. Заключих я с алармата и се вдигнаха и двете отключих я пробвах да ги сваля не ставаше и двете не искаха.Току що проверявах по схемата всички кабели и са си по местата. Ще я огледам още веднъж и ако не открия проблема ще търся някакъв жичкаджия. Поздрави.
BMW - The Ultimate Driving Machine

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 21 Сеп 2011, 9:31

Badr Hari написа:И свалянето и вдигането не работи. Докато монтирах борда стъклатабяха свалени след като вързах всичко се опитах да ги вдигна и не стана. Заключих я с алармата и се вдигнаха и двете отключих я пробвах да ги сваля не ставаше и двете не искаха.Току що проверявах по схемата всички кабели и са си по местата. Ще я огледам още веднъж и ако не открия проблема ще търся някакъв жичкаджия. Поздрави.


Според това, което си написал, съдя, че управляващия сигнал от бутоните не достига до комфорта. При това положение вариантите са няколко:
1. Някоя от биксите на комфорта, мисля, че е жълтата, а при колите след 96 - лилавата, не е включена;
2. Буксите на бутоните не са включени;
3. Масата на буксите на бутоните е откачена - провери дали бутоните светят като пуснеш габаритите;
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 14.04.2010
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: е36 м52б20 купе
Мечтае да кара: e46 m3 csl

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Badr Hari » 21 Сеп 2011, 17:51

Благодаря за съветите колега, ще проверя нещата които си изброил. Поздрави!
BMW - The Ultimate Driving Machine

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Coulthard » 19 Окт 2011, 19:43

От днес и аз вече съм с големият борд инсталацията мина без никакви проблеми. Изчитайки до тук темата разбирам че примерно ако колата е дизел и сложиш борд от бензинка след това задължително трябва да минеш през диагностика с цел да се покаже на ECU-то че има борд. Въпроса го задавам защото всичко освен consumption ми работи и интересното е че по някакъв начин ми смята range. На consumption ми показва 0.0л/км. Ако наистина проблема се решава с обучение на компа моля да ми кажете с коя програма се прави за да не си блъскам главата и изнервям по сервизите във Варна, а просто да питам дали имат диагностика и въпросната програма. Благодаря предварително.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook