BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW M5 - 2012 г.
Според мен истинския звук е звукът на V8-ка и това е
Колкото повече литри толкова по-чудовищен




"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Това е прекалено общо изказване . От осмака на М3 до 8мака на Ц63 или З06 има огромна разлика . За мен истината е R6 или двоен R6
Аз си мисля , че никога бръм-връм звука на 8мак не е бил присъщ за БМВ . В Топ Гиър бяха казали , преди време че Ауди,БМВ и Мерц са обречени след време да направят един и същи автомобил - доста са близо , си мисля .

Аз си мисля , че никога бръм-връм звука на 8мак не е бил присъщ за БМВ . В Топ Гиър бяха казали , преди време че Ауди,БМВ и Мерц са обречени след време да направят един и същи автомобил - доста са близо , си мисля .
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW M5 - 2012 г.
Че има вариации - има! Но тембъра на веосмака си остава един 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
И мен V8-мака най-много ме радва - особено някой американски мускул с разбъркано палене 

Si non confectus, non reficiat.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
Zagy написа:И мен V8-мака най-много ме радва - особено някой американски мускул с разбъркано палене
Паленето не е разбъркано... Всички Ве-осем с 90 градусов колянов вал работят така. И европейските и японските, и американските. Характерния звук на американският мотор е породен от 2-клапанната глава и конфигурацията на хедърсите. Вервай ми, на брат ми мустангът работи като БМВ, ма той е Ве-осем с 24 клапана. Старата ми 928-ца работи като Американка - щото е 16в...
Ве-осем мотор с 180 градусов вал работи като два 4 цилиндрови...
Power is Nothing Without Insanity
Re: BMW M5 - 2012 г.
Alex 320i Cabrio написа:Zagy написа:И мен V8-мака най-много ме радва - особено някой американски мускул с разбъркано палене
Паленето не е разбъркано... Всички Ве-осем с 90 градусов колянов вал работят така. И европейските и японските, и американските. Характерния звук на американският мотор е породен от 2-клапанната глава и конфигурацията на хедърсите. Вервай ми, на брат ми мустангът работи като БМВ, ма той е Ве-осем с 24 клапана. Старата ми 928-ца работи като Американка - щото е 16в...
Ве-осем мотор с 180 градусов вал работи като два 4 цилиндрови...
тц. ако имаш голям мотор (с тежък инертен колянов вал) можеш да имаш "разбъркано" палене което да оптимизира/ намалява "пулсирането" на въртящия момент във високите... това палене обаче не е подходящо за ниските и ако нямаш инерция в коляновия вал- дори няма да може да подържа празни...
ето ти един пример на тия с "разбърканото" палене...
http://www.youtube.com/watch?v=3WJI49tj ... re=related

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Bavarec88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 29.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
- Мечтае да кара: 330i--> e39 M5/e46 M3 -->e60 M5/e92 M3 --> F10 M5
Re: BMW M5 - 2012 г.
И мен ме радва звука от V8 , но единствено този на е90 М3 и новата f10 М5 . Дори 4.4 двигателя по ми се доближава до звука на Авди и не ме радва толкова много .. Някак си звучи обикновенно
Определено харесвам по спортния звук , високи обороти и много дросели , все едно минават тонове въздух за отрицателно време и вътре става невероятен взрив ...
Не харесвам звука на мерцедес , Ауди и Хамериканските кошници , някак си всички ми звучат еднакво с исключение на БМВ -тата ... На дали БМВ , Мерцедес и Ауди ... Всеки фен на марката БМВ знае с какво се отличаваме от Ауди и Мерцедес , някак си не си представям мерцедес с Е60 М5 двигател , няма да му отива 




- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:Alex 320i Cabrio написа:Zagy написа:И мен V8-мака най-много ме радва - особено някой американски мускул с разбъркано палене
Паленето не е разбъркано... Всички Ве-осем с 90 градусов колянов вал работят така. И европейските и японските, и американските. Характерния звук на американският мотор е породен от 2-клапанната глава и конфигурацията на хедърсите. Вервай ми, на брат ми мустангът работи като БМВ, ма той е Ве-осем с 24 клапана. Старата ми 928-ца работи като Американка - щото е 16в...
Ве-осем мотор с 180 градусов вал работи като два 4 цилиндрови...
тц. ако имаш голям мотор (с тежък инертен колянов вал) можеш да имаш "разбъркано" палене което да оптимизира/ намалява "пулсирането" на въртящия момент във високите... това палене обаче не е подходящо за ниските и ако нямаш инерция в коляновия вал- дори няма да може да подържа празни...
ето ти един пример на тия с "разбърканото" палене...
http://www.youtube.com/watch?v=3WJI49tj ... re=related
Бъркаш се нещу адаш, ма нейсе. Това е от съвсем друго нещо. Нъ'л ти казвам, нищо че тук е мъгливо, доматито не гу ядем саде с колците и не си вадим компирите с бомби.
Малък жокер, нищу че на теб ти не требе...
Това се получава от овърлап на клапаните и пулсации които се връщат в интейк колектора
tz..
Power is Nothing Without Insanity
Re: BMW M5 - 2012 г.
Alex 320i Cabrio написа:Това се получава от овърлап на клапаните и пулсации които се връщат в интейк колектора
tz..
самата истина. но, си объркал причината и следствието

както знаеш застъпването на клапаните (при по-косматите разпределителни валове) помага за високите и пречи на ниските обороти (един такъв мотор може да не може да дръпне дори достатъчно вакум че да имаш спирачки при ниски обороти). такъв мотор може да не иска да работи под едно 1000-1500 оборота дори.. та това обикновено се "изглажда" до някаква степен със пренареждането на реда на запалването. та един вид ти си прав, че тези двигатели едвам работят в ниските и звучат неравномерно защото просто в интейка е лудница защото....
тънкия момент е че повечето космати разпределителни валове изискват и пренареждане на запалването. затова неравномерноста не идва от вала всъщност а от това че имаш "uneven firing order" при които имаш два цилиндъра от едната страна близо един до друг да им се мешат звуковите вълни... типична доработка е за в8 мопар (хеми) и форд мотори... но се прилага и при шеви.
а различните файъринг ордърс звучат различно в различните обороти- а файъринг ордърс има... колко искаш...
http://www.bangshift.com/blog/Chart-of- ... y-MSD.html
мисли го така- всеки порядък при които има два цилиндъра от една страна да се възпламеняват един след друг ще има такива насечени и неравномерни тихи обороти... а повечето дебели мотори с големи валове са със нечетно запалване.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:Alex 320i Cabrio написа:Това се получава от овърлап на клапаните и пулсации които се връщат в интейк колектора
tz..
самата истина. но, си объркал причината и следствието![]()
както знаеш застъпването на клапаните (при по-косматите разпределителни валове) помага за високите и пречи на ниските обороти (един такъв мотор може да не може да дръпне дори достатъчно вакум че да имаш спирачки при ниски обороти). такъв мотор може да не иска да работи под едно 1000-1500 оборота дори.. та това обикновено се "изглажда" до някаква степен със пренареждането на реда на запалването. та един вид ти си прав, че тези двигатели едвам работят в ниските и звучат неравномерно защото просто в интейка е лудница защото....
тънкия момент е че повечето космати разпределителни валове изискват и пренареждане на запалването. затова неравномерноста не идва от вала всъщност а от това че имаш "uneven firing order" при които имаш два цилиндъра от едната страна близо един до друг да им се мешат звуковите вълни... типична доработка е за в8 мопар (хеми) и форд мотори... но се прилага и при шеви.
а различните файъринг ордърс звучат различно в различните обороти- а файъринг ордърс има... колко искаш...
http://www.bangshift.com/blog/Chart-of- ... y-MSD.html
мисли го така- всеки порядък при които има два цилиндъра от една страна да се възпламеняват един след друг ще има такива насечени и неравномерни тихи обороти... а повечето дебели мотори с големи валове са със нечетно запалване.

Много си се объркал - при всички В8 мотори с 90-градусов вал имаш 2 цилиндъра които се запалват един след друг. Математически е невъзможно да стане по друг начин. Вервай ми - и М62Б44 звучи почти като американски мотор, като му сложиш рошави валове... Намери си един ЛТ5 как звучи - сигурно и на него са му пренаредили порядъка...

Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:Alex 320i Cabrio написа:Това се получава от овърлап на клапаните и пулсации които се връщат в интейк колектора
tz..
самата истина. но, си объркал причината и следствието![]()
както знаеш застъпването на клапаните (при по-косматите разпределителни валове) помага за високите и пречи на ниските обороти (един такъв мотор може да не може да дръпне дори достатъчно вакум че да имаш спирачки при ниски обороти). такъв мотор може да не иска да работи под едно 1000-1500 оборота дори.. та това обикновено се "изглажда" до някаква степен със пренареждането на реда на запалването. та един вид ти си прав, че тези двигатели едвам работят в ниските и звучат неравномерно защото просто в интейка е лудница защото....
тънкия момент е че повечето космати разпределителни валове изискват и пренареждане на запалването. затова неравномерноста не идва от вала всъщност а от това че имаш "uneven firing order" при които имаш два цилиндъра от едната страна близо един до друг да им се мешат звуковите вълни... типична доработка е за в8 мопар (хеми) и форд мотори... но се прилага и при шеви.
а различните файъринг ордърс звучат различно в различните обороти- а файъринг ордърс има... колко искаш...
http://www.bangshift.com/blog/Chart-of- ... y-MSD.html
мисли го така- всеки порядък при които има два цилиндъра от една страна да се възпламеняват един след друг ще има такива насечени и неравномерни тихи обороти... а повечето дебели мотори с големи валове са със нечетно запалване.
Alex 320i Cabrio написа:![]()
Много си се объркал - при всички В8 мотори с 90-градусов вал имаш 2 цилиндъра които се запалват един след друг. Математически е невъзможно да стане по друг начин. Вервай ми - и М62Б44 звучи почти като американски мотор, като му сложиш рошави валове... Намери си един ЛТ5 как звучи - сигурно и на него са му пренаредили порядъка...Характерният звук на американските мотори със 100% сигурност идва от 2-клапанните глави, формата на горивната камера, липсата на изместване на буталния болт при много от тях, конфигурацията на хедърсите, рошавия вал с голямо припокриване и тн.т...
И двамата говорите за едно и също нещо ама нещо не се разбирате...
Застъпване на клапаните има и при най-"спокойните" разпределителни валове на бавнооборотните двигатели


Разбъркването на реда на палене донякъде би могло да помогне да бъде "коригирана" неравномерната работа от влошеното смесообразуване от рошавите валове (с много по-голямо презастъпване на фазите на всмукване и изпускане), като максимално се сближат запалванията в рамките на един оборот на коляновия вал... т.е. не като се палят два цилиндъра един до друг (които обикновено са отдалечени на 180* или дори на 270*) а такива, които са максимално близки по завъртането на коляновия вал - 90* или 180* и максимално отдалечени в дължината му... Общо взето това има повече значение при 90*-вите валове, докато при 180*вите е важно просто да не се палят един след друг цилиндри, които извършват едно и също движение и отново да са отдалечени в дължина... Та причината за нестабилната работа винаги е влошено смесообразуване, което идва от голямо презастъпване на фазите...
Та - голямо презастъпване -> разбъркан ред на палене -> неравномерна работа (ако първите две са сметнати както трябва последното не е задължително)...
А като стана въпрос за V8ци... не мога да отрека, че си падам по звука на американските "мускули", но някакси не мога да ги сравнявам акустично с високооборотните "концертни" изпълнения на Ferrari например... Да чуеш F430 след като си отвори клапите в изпускателите и се катери към 9 000об./мин. е несравнимо... Точно както и V10 летящ към такава честота... А пък и въпреки, че не съм фен и на "изкуствените" нови мотори, някакси не ми допада разпределителния вал да е в блока, клапаните да са само два пъти повече от цилиндрите и литровата мощност да е като на колело

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа: А като стана въпрос за V8ци... не мога да отрека, че си падам по звука на американските "мускули", но някакси не мога да ги сравнявам акустично с високооборотните "концертни" изпълнения на Ferrari например... Да чуеш F430 след като си отвори клапите в изпускателите и се катери към 9 000об./мин. е несравнимо... Точно както и V10 летящ към такава честота... А пък и въпреки, че не съм фен и на "изкуствените" нови мотори, някакси не ми допада разпределителния вал да е в блока, клапаните да са само два пъти повече от цилиндрите и литровата мощност да е като на колелоИначе определено на звук и ресурс го докарват... Само да бяха поне с технологии от 90те и началото на новия век... Ясно е, че в тези години ще остане апогея на автомобилостроенето...
ми не знам, Ферари В8 винаги ми е бръмчал, като пчела... Виж, В12 Ферари

Сега, малък момент за американските В8 мотори - звучиш като сектант и не ти прилича...

блок от алуминий с чугунени ризи
колянов вал произведен от кована отливка на ЦНЦ машина
титанови биели
ковани бутала със специално покритие на полите за ултра ниско триене
глави изработени на ЦНЦ машина от алуминиева отливка
титанови всмукателни клапани
изпускателни клапани с натрий в стъблата
секвенциален инжекцион, който с нищо не отстъпва на тези на Европейските, даже им води
сух картер
Евро 5
тежи по-малко от С85Б50 например, а гори с пъти по-малко
върти до 7000 в стрийт версия, но до 8000 в състезателната и има гаранция 160,000км!
литрова мощност от 71.5кс/лтр за стрийт, но над 100кс/лтр в състезателните мотори на Катех
2-та клапана на цилиндър не са задължително недостатък - главите са много по-леки, масата на мотора е концентрирана в центъра. Ти знаеш ли колко тежат 4 разпределителни вала...
Х'американците не са толкова тъпи, колкото си ги мислим. Ходих им във фабриката в Кентъки и прекарах цял ден да се завирам тук и там. Колата е точно толкова технологична, колкото и едно Порше и определено е във 21 век!!! Не, не са назад хората - просто те имат друг вид инженерни решения. Хендлинг-ът на един З06 е точно толкова добър, колкото и на едно ГТ3. Еретично нали...
Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Alex 320i Cabrio написа:
ми не знам, Ферари В8 винаги ми е бръмчал, като пчела... Виж, В12 Ферарие несравним звук, който ме кара да настръхна като си го представя...
Тук е въпрос на вкус... наистина са много различни... аз повече обичам тези крясъци... тип болид

Alex 320i Cabrio написа:Сега, малък момент за американските В8 мотори - звучиш като сектант и не ти прилича...Един ЛС7 мотор на корвет е толкова пълен с технологии, че не можеш да си представиш:
...
По отношение на материалите може би... но въпреки това изостават като решения за пълнене (колектори, валове, дросели) от европейските (BMW, Ferrari, Lambo, Audi, Mercedes), които също използват не по-малко съвършенни материали... 7000об./мин е червена линия на повечето най-обикновени мотори в европа, а в другите отдавна сме с 1000+ отгоре... не говорим въобще за рейсингови, щото там нещата стават страшни... за разхода и теглото, не съм наблюдавал, не мога да кажа... но откровенно се съмнявам... литрова мощност от 75к.с. е характерна за М50В20 и не е никакво постижение, особено за перформанс мотор... като имаме предвид, че всички М мотори са с по над 100


Alex 320i Cabrio написа:Х'американците не са толкова тъпи, колкото си ги мислим. Ходих им във фабриката в Кентъки и прекарах цял ден да се завирам тук и там. Колата е точно толкова технологична, колкото и едно Порше и определено е във 21 век!!! Не, не са назад хората - просто те имат друг вид инженерни решения. Хендлинг-ът на един З06 е точно толкова добър, колкото и на едно ГТ3. Еретично нали...
Не казвам, че са тъпи, просто са ми странни тези техни решения... сигурен съм, че имат ресурс и познания да направят повече и ми се струва, че е редно да го сторят... още повече, че това ще им донесе още повече дивиденти... при все, че така или иначе са на кантар с "бегачките" от стария континент...
А за хендлинга... не съм натискал такива коли по завоите или на някоя писта здраво, но от това, което съм чувал не може да става и сравнение от гледна точка на прецизност и сцепление

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:Alex 320i Cabrio написа:
ми не знам, Ферари В8 винаги ми е бръмчал, като пчела... Виж, В12 Ферарие несравним звук, който ме кара да настръхна като си го представя...
Тук е въпрос на вкус... наистина са много различни... аз повече обичам тези крясъци... тип болидсъщото е и с V10ката...
Alex 320i Cabrio написа:Сега, малък момент за американските В8 мотори - звучиш като сектант и не ти прилича...Един ЛС7 мотор на корвет е толкова пълен с технологии, че не можеш да си представиш:
...
По отношение на материалите може би... но въпреки това изостават като решения за пълнене (колектори, валове, дросели) от европейските (BMW, Ferrari, Lambo, Audi, Mercedes), които също използват не по-малко съвършенни материали... 7000об./мин е червена линия на повечето най-обикновени мотори в европа, а в другите отдавна сме с 1000+ отгоре... не говорим въобще за рейсингови, щото там нещата стават страшни... за разхода и теглото, не съм наблюдавал, не мога да кажа... но откровенно се съмнявам... литрова мощност от 75к.с. е характерна за М50В20 и не е никакво постижение, особено за перформанс мотор... като имаме предвид, че всички М мотори са с по над 100Дори не споменавам Ferrari и компания
Alex 320i Cabrio написа:Х'американците не са толкова тъпи, колкото си ги мислим. Ходих им във фабриката в Кентъки и прекарах цял ден да се завирам тук и там. Колата е точно толкова технологична, колкото и едно Порше и определено е във 21 век!!! Не, не са назад хората - просто те имат друг вид инженерни решения. Хендлинг-ът на един З06 е точно толкова добър, колкото и на едно ГТ3. Еретично нали...
Не казвам, че са тъпи, просто са ми странни тези техни решения... сигурен съм, че имат ресурс и познания да направят повече и ми се струва, че е редно да го сторят... още повече, че това ще им донесе още повече дивиденти... при все, че така или иначе са на кантар с "бегачките" от стария континент...
А за хендлинга... не съм натискал такива коли по завоите или на някоя писта здраво, но от това, което съм чувал не може да става и сравнение от гледна точка на прецизност и сцеплениеама пак казвам... така съм чувал... ако пък е иначе - евала...
Нещата които написах по-горе са базирани на лични наблюдения. Вярвай ми, много по-лесно е да си бърз в З06 отколкото в ГТ3. Да използвам клише - на Ринга З06 е много по-бърз от ГТ3, че дори и ГТ3РС - 7:22!!! срещу 7:33...
Знам също, че по думите на Дейвид Ричърдс - собственика на Продрайв, които караха Ферари 550 в 24-те часа на Льо Ман - Ферари е било по-мощната кола, но Корвет е била колата която стои по-добре на пистата. Корвет продължава да е Нр 1 във почти всички серии, където се състезава... Сигурно има защо и не е като да не се конкурира с всички Европейци... Единствено не са печелили 24-часа на Ринг-а, най-вероятно защото не са си го поставили за цел...
Power is Nothing Without Insanity
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: BMW M5 - 2012 г.
а за какво ти е литрова мощност когато можеш да имаш същите коне от по-голям обем и по-нисък разход? това е техния начин "да направят повече".
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани