Въпрос за ГНП на ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от vladobate » 27 Май 2011, 22:25

Елате в Пловдив ама си носете резервен чифт кожи :mhihi: . Тук преди година и повече ми искаха 450лв за тази процедура , аз си купих гумичките за 15лв и си ги смених сам ( с малко зор като за пръв път ) . Та не е кой знае каква работата като сложност , но поне 200лв за труд с качествена настройка след това ( гориво и предварения ) бих ги дал от сърце , че си е бая разглабяне .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 27 Май 2011, 23:04

ehot написа:
deyan-enchev написа::) Zubcho не са ми приятели нито близки нито никакви.
Историята - протече ми ГНП ама доволно с локвички - купих си комплект гарнитурки от Вари2000 афтърмаркет, но ужким бош.
Колата беше при торнадото за сваляне на помпата от автомобила, и я занесоха в сервиза на околовръстното.

Къде се намира сервиза - карате си по околовръстното посока от Цар Борис III към кв. Суходол. Подминавате пресечката Монтевидео, пътя се вие наляво и надясно измежду автокъщи, гумаджийници и офиц. дилърства на коли. Минавате ОМВ отдясно последвано от светофар. След светофара продължавате отново направо посока Филиповци. След като минете импровизираното "мостче" и автокъщата отляво чиято настилка е пясъчни насипи и изглежда нестабилна ще стигнете до ул. Николай Хрелков на която е и излаза на сервиза към главния път - околовръстното. С кола се влиза отзад през задната страна на сервиза а на околовръстното излаза е само за пешеходци - Дизел Сервиз има реклама, вратите са с цвят кафяв грунд.
Телефон: 0888 579 418

Не искам да е реклама и т.н. просто толкова ми взеха за ремонт на ел. ГНП на М21Д24 - ремонта беше цялостна подмяна на гарнитури сиреч 1 пълен ремонтен комплект. После и ми го настоиха след като беше качена на колата.
Всъщност ходих и още веднъж за допълнителни настройки понеже аванса беше в повечко и менеше обороти - сега е добре, но при ТДС мисля че без да се свали всмукателния колектор настройките биха били сложни. При М21 колекторите са малки и не пречи да се работи по помпата имайте го в предвид :).

В случай, че от обяснението ми къде е сервиза ви е трудно да разберете, може да се срещнем някъде из София и да ви заведа, не ми е проблем.

НИКОГА АМА НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! Моят добър приятел си занесе колата там.. И нека Персиян от габрово да каже в какво състояние и как е направена колата от там.. Ако човекът от габрово чете това Става въпрос за колата на Иван от софия 325 ТДС черната ;) Забравете за този сервиз Емо се казва човекът...

А на Ванката ТДС-ката ,втори пьт и правих основен ремонт ,ама както трябва за половината пари.
Маи му били казали че са сменени буталата ли беше що ли ,а то една чужда биела 5,5 гр. по тежка само :mhihi: и скьса коляновия вал момчето.
Е сега кара кола вече ,ама 2-пьти кинти ......
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от deyan-enchev » 28 Май 2011, 9:38

Zubcho написа:Е при ТДС М51D25 е достаааа повече работата според мен. Няма нищо общо с М21D24.


Ами помпата ми беше занесена при тях както написах по-горе, не са я демонтирали те. В резултат на което 100лв ме таксуваха за смяната на гарнитурите.

Монтаж демонтаж помпа в друг сервиз беше правена.

ehot - аз бях доволен - късмет ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от vinio » 01 Юни 2011, 14:36

20лв оплътненията на гнп,1 час труд от майстор знаещ какво прави.....крайната цена зависи от това колко си цени труда майстора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 01 Юни 2011, 17:33

vinio написа:20лв оплътненията на гнп,1 час труд от майстор знаещ какво прави.....крайната цена зависи от това колко си цени труда майстора.

За 1 час ,които извади ,разглоби и стендова ГНП ,после да монтира ,запали и ноастрои...
Ако има такьв човек ,искам да го видя това .
Аз без да скромнича мога да кажа ,че за 2 и половина 3 часа се оправям ,ама час :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от vinio » 01 Юни 2011, 17:40

Пресиян Василев написа:
vinio написа:20лв оплътненията на гнп,1 час труд от майстор знаещ какво прави.....крайната цена зависи от това колко си цени труда майстора.

За 1 час ,които извади ,разглоби и стендова ГНП ,после да монтира ,запали и ноастрои...
Ако има такьв човек ,искам да го видя това .
Аз без да скромнича мога да кажа ,че за 2 и половина 3 часа се оправям ,ама час :mhihi: :mhihi: :mhihi:

то стенда е излишен при смяна на гумички.....за техната смяна имах предвид един час иначе със всико като тръбички (дюза-помпа) шпилки,гайки ,смукатели и т.н. за 2 часа си си бързак :yes: последното написано е на шега и с добри чувства :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от Zubcho » 01 Юни 2011, 21:06

vinio написа:
Пресиян Василев написа:
vinio написа:20лв оплътненията на гнп,1 час труд от майстор знаещ какво прави.....крайната цена зависи от това колко си цени труда майстора.

За 1 час ,които извади ,разглоби и стендова ГНП ,после да монтира ,запали и ноастрои...
Ако има такьв човек ,искам да го видя това .
Аз без да скромнича мога да кажа ,че за 2 и половина 3 часа се оправям ,ама час :mhihi: :mhihi: :mhihi:

то стенда е излишен при смяна на гумички.....за техната смяна имах предвид един час иначе със всико като тръбички (дюза-помпа) шпилки,гайки ,смукатели и т.н. за 2 часа си си бързак :yes: последното написано е на шега и с добри чувства :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Той Преско само помпи бара и едва ли ще каже ей така на изуст, че има нужда от стенд при свалянето на помпата.

Поздрави и не се излагайте. Доста труд е смяната на гумички на ГНП. Съответно си ни цакат. До сега да не казвам силна дума, но в Габрово цената е най-ниска.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от latrel » 22 Авг 2011, 22:54

в Пловдив също е ниска цената при моя човек (Любака) :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: Михайловград
Кара: '96 Е34 tds touring Individual
Мечтае да кара: E34 M5 Touring

Re: Въпрос за ГНП на ТДС

Мнение от exvitermini » 23 Авг 2011, 12:47

viewtopic.php?f=7&t=238512

Сменяш 2та О пръстена + 2те гарнитурки, може и без сваляне на помпата ама е гадничко!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook