Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Те може да си мърдат, и това е от вкл. на светлините т.е. подаване на напрежението на моторчетата във фара, но за по-нататък копчето за ръчно регулиране не ти върши никаква работа.... освен ако не направи някое подобрение някой еладжия. За което малко ме съмнява....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
LUCIFER'S написа:Те може да си мърдат, и това е от вкл. на светлините т.е. подаване на напрежението на моторчетата във фара, но за по-нататък копчето за ръчно регулиране не ти върши никаква работа.... освен ако не направи някое подобрение някой еладжия. За което малко ме съмнява....
Глупости..ей сега откачих акумулатора,че върнах алармата на колата/явно проблема не е от нея/ и след като го закачих и пуснах фаровете и като мърдам копчето фаровете се движат,но не знам докога ще работи...Последнят път изкара половин един час.
Пак да питам,кои кабели трябва да си купя,че да ползвам NCS-Expert през кръглата букса на колата и кабела да е на USB,че нямам ком порт на лаптопа?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Фаровете се раздвижват нагоре надолу (LCM прави чек на тази си функция) когато се включат късите светлини на фаровете а не когато се завътри ключа на контакт.

ПП Това за диодите зависи от вида на алармената система. Някои си имат вградени диоди специално за мигачите. Но в повечето случай (за BMW) са необходими диоди за да не светят на таблото че са ти отворени вратите.

ПП Това за диодите зависи от вида на алармената система. Някои си имат вградени диоди специално за мигачите. Но в повечето случай (за BMW) са необходими диоди за да не светят на таблото че са ти отворени вратите.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Колегата обясни всичко. Е39, '99 г., това не е фейслифт кола, без оригинална ксенон система и съответните й принадлежности, съответно си има ръчно ел. регулиране от купето на фаровете. А новите фарове дето се регулират по същия начин, както старите, от купето...лично аз искам да го видя как става.
P.S.Пресли, аз за това говорех, но не го уточних, фейслифт автомобил, с оригинален ксенон. Но колегата на края на първа страница си каза каква е колата и така.
P.S.Пресли, аз за това говорех, но не го уточних, фейслифт автомобил, с оригинален ксенон. Но колегата на края на първа страница си каза каква е колата и така.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Elesar74 написа:Колегата обясни всичко. Е39, '99 г., това не е фейслифт кола, без оригинална ксенон система и съответните й принадлежности, съответно си има ръчно ел. регулиране от купето на фаровете. А новите фарове дето се регулират по същия начин, както старите, от купето...лично аз искам да го видя как става.
P.S.Пресли, аз за това говорех, но не го уточних, фейслифт автомобил, с оригинален ксенон. Но колегата на края на първа страница си каза каква е колата и така.
Еми работят чудесно и поне засега безотказно,последният път пусках халогените и след тяхното пускане ми отказаха да се движат фаровете от копчето в купето,засега несъм ги пускал и вече втори ден фаровете се движат от копчето,за това ви питам за пореден път да ми кажете какви кабели ми трябват да си закупя,че да мога да си пренастройвам лайд модула,явно той се бъгва и темата може да се затвори след това.Кабели ми трябват да са за голямата кръгла букса и да е на юсб,че лаптопа ми няма ком порт.Предварително Благодаря за отговора,който питам в 3-ти или 4-ти мой пост вече.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Колега толкова ли е трудно да ползваш търсачката
viewtopic.php?f=35&t=213353&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B8+INPA

viewtopic.php?f=35&t=213353&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B8+INPA

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Спред мен колегата си е ошантавил модула с тези фарове и ръчното ел.регулиране. Ръчно ел.регулиране на фейслифтов фар, няма. Сега, какво някой прави, магери и т.н., друг въпрос.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Elesar74 написа:Спред мен колегата си е ошантавил модула с тези фарове и ръчното ел.регулиране. Ръчно ел.регулиране на фейслифтов фар, няма. Сега, какво някой прави, магери и т.н., друг въпрос.
Глупости колега, как да няма ръчно регулиране на фейсов фар....
Само които са с оригинален ксенон, само те са с автоматично регулиране и пръскалки на бронята.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Само да напиша в темата,за да не се чуди някой с моя проблем как е решен и да се приключи с темата.Проблема е решен като с БМВ Скеннер изключих да се чекват къси,дълги и халогени/изключих ги всичките,понеже на всички има ксенон/,откачих клемата на акумулатора за няколко минути и проблема се реши/така рестартирах ЛЦМ модула,понеже все още не съм научил,дали може и от къде става със Скеннера/.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
BMW не е за "направи си сам". Съвет:отиди в сервиз 


Когато улиците са криви,
не можеш все направо да вървиш.
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
toshiba написа:BMW не е за "направи си сам". Съвет:отиди в сервиз
Ако беше изчел темата,щеше да разбереш,че съм се оправил с проблема и съм писал евентуално,ако има колега в подобна ситуация да знае как да си реши проблема,а не да трупам постове като други.И ако съм искал да отида в сервиз,за да няма "направи си сам",да не съм се регистрирал въобще тук във форума.Страшно неуместен ти е поста в темата "колега" както и моя,който пиша в момента и някой модератор,ако счита за добре даже може да го изтрие.
Благодаря!!!
- meti_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 22.09.2011
- Местоположение: Sion,Swiss
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
Re: Проблеми със ръчната ел.настройка на фейслифт фарове.
Колеги повдигам малко стара тема,но няма снисъл да пускам нова!
Колата е Е39 530д 2001година с оригинален ксенон,а проблемът е следния!
Фаровете светят много високо и заслепяват насреща движещите се,до миналата седмица светеха много ниско но след като видях ,че ми е скъсана буксата на задната машинка на носача и я оптавих и се вдигат до максимално горно положение и така си остават.
Има ли начин за някакво ръчно регулиране или някоя от регулиращите машинки е извън строя
Благодаря ви!
поздрави!
Колата е Е39 530д 2001година с оригинален ксенон,а проблемът е следния!
Фаровете светят много високо и заслепяват насреща движещите се,до миналата седмица светеха много ниско но след като видях ,че ми е скъсана буксата на задната машинка на носача и я оптавих и се вдигат до максимално горно положение и така си остават.
Има ли начин за някакво ръчно регулиране или някоя от регулиращите машинки е извън строя

Благодаря ви!
поздрави!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани