амортесъори за е34
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
маречков написа:Джани, тия амортисьори да не са от луноход.
И аз сменях моите, ама си остана на същата височина.Но моите ги чаках, че бяха по някаква заявка(абе май ме превъртяха с тая заявка), но са си обикновенни "монро".
амортесиорите са газови закс със сертификати и тн. не знам що така стана старите оба4е бяха некви 4ервени на цвят

WilliamsF1Team написа:Бате, тва е като Х3 кво да ти кажа...
Режи пружини малко селско е обаче е по добре отколкото да си си купил Е34 и да караш Х3...
Иначе какво да ти кажа..............
П.С. Абе хубава ти е количката само малко смъкване иска и некои други дреболийки
какви са тези други дреболийки ако не е таина . кажи за да знам към какво да се насо4а

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Проблема е, че омекват задните пружини.Задницата кляка и тежеста минава назад.Оттам предницата олеква и се вдига.Аз смених задните пружини с KW -20мм и задницата си остана на същата височина
Проблема с клекналата задница май го имат повечето от е34-те

Проблема с клекналата задница май го имат повечето от е34-те

Penchev написа:И аз се чудя каква е тая мистерия с височините на предниците![]()
Значи,като си купих колата преди близо 3 години,си смених амортисьорите отпред и тогава ми направи впечатлеие,че колата отпред седеше малко по-висока ... Декември месец си сложих нови "Билщайн" отпред и колата запази нивото,както преди![]()
Мерих с ролетката на Сашо - Plague,предницата на туринга и се оказа,че колата му е с 14 мм по-ниска отпредзадниците са ни на едно ниво
мерсни са и разликата им е 3 мм,защото сашо си пререгулира нивомата да му държи задницата мъничко по-високо ...
той не е сменял нищо отпред - така си е дошла колата му от Италия.
Има един човек,който може да каже тук със сигурност каква трябва да е височината отпредMadmax
,която принципно се измерва от долния край на джантата до веждата на калника
![]()
Дано не е спрял да влиза тук,защото е много ценен кадър и на мен и на Тод ни е помогнал навремето за нивомата![]()
Георги Пенчев
Пенчев, тука съм, но напоследък малко позабравих форума. Ето ви размерите на разстоянието от долния ръб на джантата до горния ръб на калника: 15 цола - 588мм, 16 цола - 601мм, 17 цола - 616мм, Допустимо отклонение +-10мм. Според мен е нормално при смяна на амортисьори с нови да се вдигне колата, защото съпротивлението и инертността нарастват. Който иска по-ниско сменя окачването с по-ниско такова.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Здравей
Радвам се,че те виждам отново
Нали борда на гумата нямаше значение,като се прави измерване
Примерно ако заводски й дават 225/60/15 а аз в момента съм с 215/65/15
Много здраве
Георги Пенчев



Нали борда на гумата нямаше значение,като се прави измерване

Примерно ако заводски й дават 225/60/15 а аз в момента съм с 215/65/15


Много здраве

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Измерих си предницата вчера и от 2-те страни имам по точно 601 мм с 15 цола джанти
+/- 10 мм , значи имам 3 мм над допустимото разстояние ... Стойноста ми съвпада с тази за 16 цолова джанта,каква е тая работа незнам
Задницата ми празна е 550 мм - нека колегите с нивоматите кажат празни какво разстояние имат
Георги Пенчев


Задницата ми празна е 550 мм - нека колегите с нивоматите кажат празни какво разстояние имат

Георги Пенчев
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Днес натоварих задницата с 280 кг товар,както ни бе посъветвал преди година и половина MadMax и установих ниво от 535 мм при номиналното натоварване
Като я натоварих,нивото и спадна на 510мм,направих едно кръгче и като спрях ниво-регулатора беше вдигнал до 535мм (10мм над допустимото).
Измерих предницата отново и тя си беше на същото ниво от 601 мм
Възможно ли е автомобила ми да е оборудван с по-усилено/високо окачване ? Гледал съм в каталог такава възможност за избор от страна на първия собственик,та как можем да разберем параметрите на едно такова окачване ?? Може би ще имаме отговор на някои въпросителни
...
MadMax
П.С. Само да си дойдеш един ден живот и здраве ще има почерпка и то каква ..
Георги Пенчев

Като я натоварих,нивото и спадна на 510мм,направих едно кръгче и като спрях ниво-регулатора беше вдигнал до 535мм (10мм над допустимото).
Измерих предницата отново и тя си беше на същото ниво от 601 мм


MadMax

П.С. Само да си дойдеш един ден живот и здраве ще има почерпка и то каква ..



Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Някои модели имат ръчна настройка на амортесьорите.В горния край на бумбето има тапа и под нея има една врътка.Старото ми БМВ имаше такава и след смяна на амортисьорите предницата не се вдигна и с милиметър макар че единия беше нацало заминал.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Пенчев да не би стария собственик да и е правил "тунинг".До колкото ми е известно някой от колите с автоматично регулиране на нивото имат едно лостче на задния мост,което като му се промени дължинатата(с рязане и заваряне
) се променя височината на задницата.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC




Георги Пенчев
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани