Нормално ли е кола на 12000км да иска доливане на масло?
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Скоро бях питал при официалния представител за БМВ именно дали ги разработват.Пичът каза,че да
Сега колко съм склонен да вярвам на всичко,което ми казват е друг въпрос,но при условие че 10хилки са навъртени не виждам абсолютно никакъв проблем за мотора
То ако нов автомобил не го караш в червеното сега,кога..







One passion,one car,one life...
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
в чужбина с 210км/ч. неможе ли някой да излезе пред теб, в България по-голяма ли е вероятността?





Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- BMw addicted
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.03.2006
OPASNO LUD написа:Абсолютно нормално-20000км=1,5-2литра при 3.0да.А един въпрос-ти си с 3.0д и виждам,че си достатъчно луд-като засилиш колата в завоя-ама яко,почти до излитане присветват ли ти 2 лампички-едната за прекалено високо ниво на вредни емисии,а другата за ниско ниво на охладителната течност.За маслото и аз не вярвах ама е факт,ходи до Камор да ти досипят,но си вземи и за доливане малко
Досега никакви лампи не са ми светвали. Само ако забуксува някоя гума за секунди 4х4 мигва и сработва х-драйва
- BMw addicted
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.03.2006
Re: Нормално ли е кола на 12000км да иска доливане на масло?
Hex написа:BMw addicted написа:Моля дайте мнение. Имам си от 3 месеца х3 с 3.0д мотор и ужасно и се кефя. Просто се чудя защо досега съм карал нещо различно от бмв. Но какво се случи: Колата започна да плаче за доливане на масло. Вярно че за последните 3 дни минах над 2500 км. и поне 1500 от тях бяха със скорост 190-210км/ч, но не ми се струва нормално все пак.
Смятате ли, че нормално чисто нова кола с неразработен двигател да се кара с такава скорост (обороти). Ако не греша, изрично се забраняват високи обороти докато не се разработи двигателя.
БМВ препоръчват до 3000 км да се кара спокойно, така и направих. Оттам нататък - както ти харесва
- BMw addicted
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 20.03.2006
Nasti написа:в чужбина с 210км/ч. неможе ли някой да излезе пред теб, в България по-голяма ли е вероятността?![]()
![]()
![]()
В Италия доста поршета ме задминаха. Иначе в България не карам чак с такива скорости.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Относно износването на маслото-маслото губи своите качества в зависимост от това как се натоварва двигателя.Чек компютъра на БМВ изчислява чрез една диаграма,колко се различава цифрата от стандартно наложената(такива параметри на износване при,които е предвидена смяната му на 30к км).В това си твърдение лично се убедих-Х3то карано от майка ми имаше нужда от смяна на 37к км,а изминати 300км от мен чек компютъра определи като хиляда-ако я карам аз ще сменям не на 37к,а на 20.А относно качествата на новите масла-факта,че новите сервизни промеждутъци на например ФВ Крафтер са 40к,означава,че новите масла спокойно могат да издържат и 50к при спокойно каране
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
основната причина за преждевременно скапване на маслото са калпавите горива .. а в Бг всички горива са калпави ,така че тез десетки хиляди са за някъде другаде .. макар че и за там ми се виждат множко .. ако аз имах чисто ново БМВ щях да му сменям маслото на максимум 10к(говорим за пълни синтетики).
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани