Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Питанка за помпата в резервоара при дизелите.

Питанката ми следната:
Тъй като смятам да я сменя защото ми прави проблеми. Искам да знам къде се намират реленцата или бушоните(не съм запознат) и въобще еладжийските истории които и подават ток и/или данни. За да проверя да не би те да ми правят някав проблем. Просто не знам къде се намират

Моля някой колега дето е на ясно да ми каже кое и как да си проверя.
п.с. мерси предварително на отзовалите се и съжелявам ако все пак има подобна тема и съм замърсил форума

Последна промяна FragNatic на 19 Авг 2011, 13:43, променена общо 1 път
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Кажи какъв ти е проблема колега че и аз миналата година купувах помпа за резервоара ама се оказа че проблема ми е в ГНП-то!

- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Re: Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Колега по принцип проблема ми е ,че живея в България. Имаме трагични пътища ,некадърни механици и нискокачествено гориво. За сега все още не е в ГНП
Проблема ми е от помпата в резервоара или електрониката която я управлява.

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Кажи какъв ти е проблема ,какво прави колата,толкова ли е трудно,и си сабирай пари за нова помпа,едва ли е от релета и управление.
- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
Re: Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Интересни хора сте, аз проблема си го знам че е в помпата защото е проверено всичко останало.
Най-явния признак е че се появява проблемното палене при гориво под 15-20л в резервоара. Не търся решение на проблема,защото най-лесното е да купя нова помпа+ чистене на резервоара. Искам просто някой колега да ми каже това което ме интересува и съм попитал в 1вия пост.
Все пак съм благодарен ,че искате да помогнете.
Най-явния признак е че се появява проблемното палене при гориво под 15-20л в резервоара. Не търся решение на проблема,защото най-лесното е да купя нова помпа+ чистене на резервоара. Искам просто някой колега да ми каже това което ме интересува и съм попитал в 1вия пост.
Все пак съм благодарен ,че искате да помогнете.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Колега по скоро ще ти гасне ако имаш под 15 л а няма да имаш затруднено палене. Ако не си пробвал, вземи първо откачи маркуча преди филтъра и го вкарай в една пластмасова туба 0.5 л, дай на контакт, ако помпата е читава трябва да почне да пълни тубата. Дебита обаче е малък, това да не те притеснява, така си е. Ако не върви нафта, заслушай се в помпата дали работи! Ако все пак я чуваш разглоби я и преди да взимаш нова почисти цедката и продухай системата!
Миналата година си взех нова помпа в резервоара заради проблемно палене но не беше от нея.
Просто съвет който може да ти спести едни 150 лв за нова помпа, ако не пак може да си я купиш! Успех!
Миналата година си взех нова помпа в резервоара заради проблемно палене но не беше от нея.
Просто съвет който може да ти спести едни 150 лв за нова помпа, ако не пак може да си я купиш! Успех!

- gigov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 525tds
Re: Питанка за помпата в резервоара при дизелите.
Колега щом искаш да провериш ел.работите по системата ,започни като замериш буксата която подава ток.Напрежение се подава на нея при подаден контакт.Буксата има 4 пина.Два от тях са за подаване на напрежение на помпата,другите два са за нивомера.
Бушона за въпросната помпа при мен е един (при тебе не знам) ,кой номер е се разбира като прочетеш обяснението на бушоните (кой номер за какво е и съответно колко ампера е ) .
Намира се на капака от дясно където е акумулатора.
Релето дето е за помпата е едно от трите (не знам точно кое от трите беше . В някоя тема беше споменавано.Ползвай търсачката), които се намират над бушоните в багажника.Мисля че и трите бяха еднакви.Проверяваш го .
Бушона при мен мисля че беше 54 ,но при изгорял бушон няма да работи ,така че провери другото и сменявай помпата.
Бушона за въпросната помпа при мен е един (при тебе не знам) ,кой номер е се разбира като прочетеш обяснението на бушоните (кой номер за какво е и съответно колко ампера е ) .
Намира се на капака от дясно където е акумулатора.
Релето дето е за помпата е едно от трите (не знам точно кое от трите беше . В някоя тема беше споменавано.Ползвай търсачката), които се намират над бушоните в багажника.Мисля че и трите бяха еднакви.Проверяваш го .
Бушона при мен мисля че беше 54 ,но при изгорял бушон няма да работи ,така че провери другото и сменявай помпата.
- FragNatic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Е39 М47
- Мечтае да кара: Ягуар
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани