Проблем с паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: Проблем с паленето
Темата е за ключ тъй като основният проблем с паленето е решен, а с другите неща бягаме от нея.
Проблема се оказа не в износване на стартера както каза някой от колегите, а в самото износване на ключа. Сега ще ползвам резервния ключ докато не поръчам нов.
Благодаря на всички колеги които помогнаха с мнения. Наистина ми бяхте полезни.
Проблема се оказа не в износване на стартера както каза някой от колегите, а в самото износване на ключа. Сега ще ползвам резервния ключ докато не поръчам нов.
Благодаря на всички колеги които помогнаха с мнения. Наистина ми бяхте полезни.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето
Би ли обяснил какво имаш предвид под "износване на ключа" ?
Ключа не виждам как ще се износи - или ЕВС-а се ебава и не го разпознава или има проблем с клемореда...
Ключа не виждам как ще се износи - или ЕВС-а се ебава и не го разпознава или има проблем с клемореда...

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с паленето
Да не би батерията на ключа да си е изпяла песента? Защото ако е така тя може да се смени...
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето
Ако е батерията - не би трябвало да има проблем с паленето - само с отключването и заключването 

- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: Проблем с паленето
Има някакъв странен луфт в стартера при завъртане на ключа който ползвам от закопуването на колата.
При другият ключ този луфт го няма, но сега след почистване на клемореда ми е правила номера само веднъж и то в началото.
Незнам сега колата се кара нон стоп по цял ден и не го прави този номер, но пък сега не мога да си синхронизирам вторият ключ. Незнам какво става но др. седмица колата отива при чичкото с компютъра за да го излекува този дразнещ проблем.
Или има износване на ключа от прекомерна употреба или аз съм луд и си внушавам нещо
При другият ключ този луфт го няма, но сега след почистване на клемореда ми е правила номера само веднъж и то в началото.
Незнам сега колата се кара нон стоп по цял ден и не го прави този номер, но пък сега не мога да си синхронизирам вторият ключ. Незнам какво става но др. седмица колата отива при чичкото с компютъра за да го излекува този дразнещ проблем.
Или има износване на ключа от прекомерна употреба или аз съм луд и си внушавам нещо
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с паленето
На ключа няма какво да му се износи - единственият елемент, който с времето дава фира, е батерията. По-скоро проблема е в патрона.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с паленето
Ключовете се синхронизират двата - един след друг...бързо!...иначе "забравя" единия и помни само последния.
- alstoev
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F30
Re: Проблем с паленето
Zagy с втория ключ (който пали, но не отключва) луфта е почти минимален и аз за това отдавам проблема в някакво износване на първият ми ключ. Знам , че не е нормално това , но все пак при прекомерна употреба няма ли вариант да се наруши структурата на самия ключ, знам че не е ФОРД
но при тези гадини доста често се случва да си замине не стартера , а ключа.
А иначе когато синхронизирам ключа той изобщо не дава никакъв признак на живот. Сега съм решил да го отворя леко с макетното ножле и да сменя батерията.
Единственото кофти с смяната на батерията е , че това ще стане след 2 седмици като си я купя и чак тогава мога да кажа нещо за синхронизацията.

А иначе когато синхронизирам ключа той изобщо не дава никакъв признак на живот. Сега съм решил да го отворя леко с макетното ножле и да сменя батерията.
Единственото кофти с смяната на батерията е , че това ще стане след 2 седмици като си я купя и чак тогава мога да кажа нещо за синхронизацията.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани