Моля за малко помощ!E 39-530 D

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.08.2011

Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от limona » 15 Авг 2011, 20:37

Здравейте приятели и фенове на марката BMW!
Съвсем "пресен"съм във форума,пиша първата си тема и искам да спомена,че преди да си позволя да направя това за две нощи успях да изчета абсолютно всичко писано тук и в интернет пространството за BMW модел E 39!
Затова ще си позволя да задам няколко въпроса,на които не успях да си отговоря след всичко изчетено.Надявам се отговорите да бъдат от полза не само на мен,а и на други бъдещи фенове и желаещи да закупят такъв автомобил.
Та на въпросите:
Насочил съм се към покупка на Е 39,530Д-193 к.с.,комби.Гледам най-скъпите екземпляри,защото предпочитам да дам повече пари,но да закупя автомобил в добро състояние доколкото това е възможно за десетина годишно BMW.
Та през последните два дни гледах три такива.
Това,което ми направи вппечатление и при трите автомобила е:
1.При капачката на казанчето за хидравлична течност,което се намира в предната дясна част на капака на двигателя и на трите автомобила имаше омасляване макар,че двигателите бяха старателно измити и намазани с някаква лъщяща смазка!!!
Тук няма да споменавам какви бяха коментарите на продавачите,защото това ще се превърне в друга комична тема!
Въпроса ми е,това означава ли,че прословутата кормилна рейка вече е за ремонт?
2.И на трите автомобила двигателите работеха като часовник,но при отварянето на капачката за масло при работещ двигател започваше да се чува едно много ясно и отчетливо тракане,чукане в двигателя,при затварянето и то изчезва!
Какво би следвало да е това и нормално ли е?
3.Искам да споделя и да попитам,успях да покарам и трите автомобила на кратко разстояние и ми направи впечатление,че при изключен и включен блокаж на диференциала осезаема даже никаква разлика не усетих! В двата случая при по-рязко отпускане на съединителя гумите буксуваха!
Това нормално ли е и ако е къде е този блокаж?
4.Прословутите тампони на носачите,които много от Вас ги определят като консуматив могат ли да се свалят от носача и да се сменят само те или са капсуловани и се сменя целия носач?
Ако трябва да споделя беглите ми впечатления бих казал,че колата е доста ама доста мудна и тромава до трета предавка(ръчна скоростна кутия)!
Сравнявам я с мерцедес Е 270 CDI,какъвто карам сега и е 170 к.с.,вярно лимузина с 250 кг.по-лек,но и с 23 к.с. по-маломощен!
Ще бъда безкрайно благодарен на тези,които ще се включат в темата и ми помогнат с отговорите си,надявам се не само на мен,а и на други насочили се към покупката на такъв автомобил!
Поздравявам целия страхотен форум и желая само безаварийни километри!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от mad_presley » 15 Авг 2011, 23:49

Нямаше нужда да търсиш из нета, просто можеше да ползваш търсачката на форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &p=2897349

viewtopic.php?t=106070

http://www.forum.bmwpower-bg.net/viewto ... 5&t=138065

Блокаж на диференциала при Е39 има само М5, всички останали са с отворен диференциал и със система за сигурност ASC, за което можеш да прочетеш в първия излязал линк през гугъл http://www.bmw-ics.com/com/en/insights/ ... ntrol.html и DSC, за което можеш да намериш информация по същия начин http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html

Тампоните на носачите са отделни и се сменят. Ако носачите бяха консуматив, ние тук трябваше да се огромни мазохисти, за да ги караме тези Е39-ки :lol:

Защо не върви колата, никой няма да може да ти каже....освен ако нямаме някоя скрита Ванга измежду потребителите на форума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от LUBO 555 » 16 Авг 2011, 0:27

При покупката на такъв автомобил,най-добре да е с теб някой,който познава слабите им места.
Диагностика,за да пропее къде какво я боли и голяма доза късмет.
Всичко.което си описал влиза в рамките на нормалното,дори и това,че класЕ270 цди ти се струва,че върви повече.Максималния му въртящ момент е 400Nm,а на М57 е около340/360(не помня точно)
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от kostadink » 16 Авг 2011, 9:00

извинявам се, че се намесвам в темата, но максималния въртящ момент на 530д 193 к.с. е 410 Нм при 1750-3000 оборота/мин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от Elesar74 » 16 Авг 2011, 9:05

Е39 М57D30, е 400 Nm въртящия момент, 350 е на M57D25.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от dmxl » 16 Авг 2011, 15:21

колега не знам на какви екземпляри си попаднал но ти гарантирам че читаво 530D върви доста повече от Е270CDI
DIESEL POWER
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от LUCIFER'S » 16 Авг 2011, 16:19

Аз със моята съм оставял замислени хора със Е60 530д автомат, така, че автора да си направи сметка какъв барутник е карал...
доколкото Мерджо 2,7 е супер куц кон... и едно добро 530д ще го мачка до немай къде....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 4.11.2007
Местоположение: city of СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0D

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от CHUKANSKI » 16 Авг 2011, 18:37

530D
Максимална мощност (hp) 193 / 4000 min
Максимален въртящ момент (Nm) 410 / 1750 min
Максимална скорост (km/h) 230
Ускорение (km/h s) 7.8

E270CDI
Максимална мощност (hp) 170 / 4200
Максимален въртящ момент (Nm) 370 / 1600 min
Максимална скорост (km/h) 225
Ускорение (km/h s) 9.0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от dmxl » 16 Авг 2011, 18:41

CHUKANSKI написа:530D
Максимална мощност (hp) 193 / 4000 min
Максимален въртящ момент (Nm) 410 / 1750 min
Максимална скорост (km/h) 230
Ускорение (km/h s) 7.8

E270CDI
Максимална мощност (hp) 170 / 4200
Максимален въртящ момент (Nm) 370 / 1600 min
Максимална скорост (km/h) 225
Ускорение (km/h s) 9.0

:yes: като гледам и с 525D е на кантар
DIESEL POWER
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.08.2011

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от limona » 16 Авг 2011, 18:54

Приятелю LUCIFER'S,аз питам за сериозни неща като за това чукане в двигателя като отворя капачката на маслото,за това дали е нормално да е омаслено около капачката за хидравлична течност,а ти си седнал да ми говориш за надбягвания!!!
Карал ли си някога мерцедес 270 CDI,та толкова категорично се изказваш,че мотора е "куц"?Аргументирай се по някакъв начин за да водим диспут,защото мога да ти кажа,че тоя двигател върви адски много и се развива страшно добре!
Може ли някой да ми помогне с нещата,за които питам или ще си говорим за "ластици"?
Тук искам да попитам двигателя,който е 184 к.с. комонрейл ли е?
Благодаря отново!

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от DAEL » 16 Авг 2011, 19:28

LUCIFER'S написа:Аз със моята съм оставял замислени хора със Е60 530д автомат, така, че автора да си направи сметка какъв барутник е карал...
доколкото Мерджо 2,7 е супер куц кон... и едно добро 530д ще го мачка до немай къде....

Малко извън темата :oops: , ама само да те питам това Е60 с кой мотор е било освен, че е М57...?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 3.08.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от Bontov » 16 Авг 2011, 19:38

Колега карам същото - 530д ръчна 194кс. ,но седан ,и трябва да ти кажа ,че това е всичко друго но не ,и тромав автомобил 1-ва е късичка и не се осеща характера на колата ,но от втора(включително) на татък освен лепене за седалката друго не се усеща при kick! Е 270 CDI не съм карал ,но bmw-то си е доста задоволително относно ускорение. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Моля за малко помощ!E 39-530 D

Мнение от mad_presley » 16 Авг 2011, 22:10

limona написа:Приятелю LUCIFER'S,аз питам за сериозни неща като за това чукане в двигателя като отворя капачката на маслото,за това дали е нормално да е омаслено около капачката за хидравлична течност,а ти си седнал да ми говориш за надбягвания!!!
Карал ли си някога мерцедес 270 CDI,та толкова категорично се изказваш,че мотора е "куц"?Аргументирай се по някакъв начин за да водим диспут,защото мога да ти кажа,че тоя двигател върви адски много и се развива страшно добре!
Може ли някой да ми помогне с нещата,за които питам или ще си говорим за "ластици"?
Тук искам да попитам двигателя,който е 184 к.с. комонрейл ли е?
Благодаря отново!

На всички въпроси ти бе отговорено още в началото. Аз също съм категоричен, че 270 CDI е пълен дарак в сравнение с 530d и това го казвам от личен опит.

Защо тази 530d, която си гледал е била в такова състояние, никой не може да ти каже. Тракането (особено при дизел) е тотално субективен фактор и не можеш да очакваш някой да ти каже, дали неговата кола издава същия звук, който си чул и ти.
Най-лесно ще ти е, като потърсиш друга, която да ти хареса и да тестваш ;)

С това темата се изчерпва напълно, ако искате да си спорите Мерцедес vs BMW, мястото не е в този раздел!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook