проверка термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 29 Ное 2010, 14:16

Правилно - а защо не е изтинала водата? (дори и след час-два на -10 градуса) :?: :idea: - отговор - заради допълнителния отоплител.

Друг тест - пипни след 30-40 минути водния радиатор, а след това пипни "бомбетата" на отоплителя...разликата е невероятна :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: проверка термостат

Мнение от adovet » 29 Ное 2010, 18:45

Добре де какъв е смисъла да грее като ако я оставиш колата вечерта до сутринта ли ще грее.Най много да ти дръпне акумулатора.Нещо не съм много убеден в това.Нали и след 16мин. се изключва захранването от акумулатора.Според тебе би трябвало да си грее даже и след 2 часа. Мисля че нещо не е така както го казваш

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 29 Ное 2010, 19:13

Аз не съм казвал, че грее нон-стоп, колега :nono: - това не знам как го реши! - говорим за бавно изстиване на мотора/охладителната течност, а не за потдържане нон-стоп на работна температура!

Не ми се спори...накратко:

Допълнителният отоплител грее "известно време" след като загасиш колата (не, че като работи мотора не грее пак...) - загрява около литър - литър и половина охладителна течност и я задържа топла(почти ВРЯЛА!) дълго време!

Много е просто - хвани някоя друга кола - твой приятел (различна от Е46 и въобще от БМВ) - представи си външна температура от - 5, - 8 градуса.
Двете коли са загрели до работна температура (90 градуса).

Гасите 2те коли и сядате да пиете по кафе някъде - минимум 1 час! - даже по-добре повече - час и половина - излезте и само дайте на контакт, за да видите каква е разликата между другата кола и Е46 с допълнителен отоплител!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: проверка термостат

Мнение от adovet » 29 Ное 2010, 20:47

Dimitroff написа:Аз не съм казвал, че грее нон-стоп, колега :nono: - това не знам как го реши! - говорим за бавно изстиване на мотора/охладителната течност, а не за потдържане нон-стоп на работна температура!

Не ми се спори...накратко:

Допълнителният отоплител грее "известно време" след като загасиш колата (не, че като работи мотора не грее пак...) - загрява около литър - литър и половина охладителна течност и я задържа топла(почти ВРЯЛА!) дълго време!

Много е просто - хвани някоя друга кола - твой приятел (различна от Е46 и въобще от БМВ) - представи си външна температура от - 5, - 8 градуса.
Двете коли са загрели до работна температура (90 градуса).

Гасите 2те коли и сядате да пиете по кафе някъде - минимум 1 час! - даже по-добре повече - час и половина - излезте и само дайте на контакт, за да видите каква е разликата между другата кола и Е46 с допълнителен отоплител!

Е това е нещо друго. :yes: Голямо значение имат и корите от долу и особено тази от горе, която е с дунапрен или нещо такова.Иначе благодарение и на този нагревател загрява сравнително барзо колата когато е студена. :yes:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 29 Ное 2010, 20:49

До някъде да...макар, че горните кори са по-скоро с "акустична" функция (обезшумяват) :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: проверка термостат

Мнение от ckrumov » 29 Ное 2010, 21:58

И аз съм го чел това, че печката работи известно време и след изгасяне на мотора /когато е студено/. Не си спомням добре, но май и в ТИС го пише. Наистина учудващо бавно изстиват по- този начин колите ни зимата ;)

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: проверка термостат

Мнение от LuBo1 » 29 Ное 2010, 23:23

На 1вите няколко 320д с такъв тип печка, при студено време дърпах буксата на печката зимата. Просто я чувах как заработва за малко при темп под 10 градуса :) .По късно разбрах за какво става дума , но вече бяхме продали няколко. :wave:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.07.2010
Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
Пол: Мъж
Кара: Е46 330D 204hp (M57N)

Re: проверка термостат

Мнение от boXeer » 19 Дек 2010, 11:28

Здравейте?
Имам един въпрос.
При градско каране стрелката на температурата е на 12 часа ,но извънградско ,при спускане пада и застава около първата бяла черта.Ясно е ,че е от термостатите.
Снощи се бях пресетил и слязох до гаража да погледна какво е положението под капака и останах очуден като видях ,че нямам втори термостат.
Малкия го липсваше,аз ли не знам къде да гледам или наистина съм само с един термостат.
Тук ясно се вижда къде е малкия термостат
Изображение
При мен изглежда така:
Изображение
При положение че карам 330D не трябва ли да са два.
Колата съм я купил от Испания и е предназначена за този пазар,няма подгряване на седалките ,няма и печка.

P.S> Снимките не са от моята кола
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 20 Дек 2010, 9:38

Има Е46-ци с два и с 1 термостат - важи и за 20ки и за 30ки.

Имаш само един (голям) термостат, колега :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: проверка термостат

Мнение от pepi_grafa » 13 Авг 2011, 5:37

boXeer написа:Здравейте?
Имам един въпрос.
При градско каране стрелката на температурата е на 12 часа ,но извънградско ,при спускане пада и застава около първата бяла черта.Ясно е ,че е от термостатите.
Снощи се бях пресетил и слязох до гаража да погледна какво е положението под капака и останах очуден като видях ,че нямам втори термостат.
Малкия го липсваше,аз ли не знам къде да гледам или наистина съм само с един термостат.
Тук ясно се вижда къде е малкия термостат
Изображение
При мен изглежда така:
Изображение
При положение че карам 330D не трябва ли да са два.
Колата съм я купил от Испания и е предназначена за този пазар,няма подгряване на седалките ,няма и печка.

P.S> Снимките не са от моята кола

добре де аз ли съм тъп и не разбирам ко пишете или така ми се струва? Значи мойта е 1999г и ги има тези двата термостата ако тва малкото е термостат,аз също сменях термостат но от тук разбрах че имат тези след фейса 2...и ся какъв е извода :dunno: :dunno: :dunno:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 15 Авг 2011, 10:07

Извода е, че има Е46ци с два термостата има и с 1.

Няма никакво значение дали са преди или след фейса, дали са 20-ки или 30-ки :idea:

П.с. Говоря за Дизеловите - при Бензиновите ... не съм се интересувал. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: проверка термостат

Мнение от mitaka7 » 15 Авг 2011, 17:46

При бензиновите е само един. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.02.2011
Местоположение: пирдоп
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D 99г.

Re: проверка термостат

Мнение от pepi_grafa » 18 Авг 2011, 18:08

Dimitroff написа:Извода е, че има Е46ци с два термостата има и с 1.

Няма никакво значение дали са преди или след фейса, дали са 20-ки или 30-ки :idea:

П.с. Говоря за Дизеловите - при Бензиновите ... не съм се интересувал. :mhihi:



значи аз имам и 2-ри 20-ка е моята....и съм сменил маи здравия :banghead: :banghead: :banghead: защото маи пак ми прави същия номер(като спускам и ми изстива горе долу до 1-та бяла черта)значи тва малкото на снимката е 2-рия термостат нали тъй???

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проверка термостат

Мнение от Dimitroff » 18 Авг 2011, 22:35

Няма първи и втори :idea:

Има малък и голям - това на снимката е малкия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 2.12.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: проверка термостат

Мнение от stefsax » 19 Авг 2011, 10:19

колега.запали сутринта колата без да си я карал през ноща и след две 3 или5 минути ако са топли двата дебелите маркучи които водят кам термостата значи е заминал термостата, единия маркуч трябва да е студен ако всичко е наред .така е доста сигурен тест.другия варянт да ти пада стрелката под 12 часа по надолнище е да ти изпуска капачката на радиатора за антифриза налягане или от друг маркуч или съединение да губиш налягане..аз така смених 2 термостата докато разбера че е от нея
успех :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook