e60 m5 срещу audi rs4

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

e60 m5 срещу audi rs4

Мнение от alx » 24 Мар 2006, 23:04

взето от m5board.com където пък е пост-нато със извадки от шведското "Teknikens Värld" списание. и двете коли са със зимни гуми

цитати:

"карането на м5 във снега е безпроблемно и лесно като детска игра благодарение на електрониката"

"двигателя на м5 не може да бъде сравнен със нищо друго. има страхотна двойнствена природа (джекил и хайд) едновремено"

тегло на м5 при теста - 1970кг, 0-100км за 4.73 сек

тегло на рс4 при теста - 1870кг, 0-100км за 4.67 сек

при 130км м5 задминава рс4

м5 - 0-200 - 13.7 сек
рс4 0-200 - 15.65 сек

0-402м м5 - 12.68 със 192.4 км
0-402м рс4 - 12.86 със 180.6 км

при дино теста м5 и рс4 е използван "рототест" динамометър. рс4 е дало 17 коня (403) по-малко от фабричните, а м5 - 3 коня в повече (510)

рс4 дава 1.5 литра на 10км, м5 - 1.7 на 10км разход

заключение - не може да се каже кои е по-добрия автомобил , ауди печели много точки на зимен път

заключение за ауди - "водач във категорията си" - "много години ауди се опитваха да направят кола която да съперничи със най-мощните коли във класа, но не ги интересуваше динамиката на колата. със новото рс4 те успяха да постигнат успех по всички точки. най-добро във класа си"

заключение за бмв - "мания за величие" - "голямо, тежко и относително комфортно- със добър шофьор може да върти кръгчета около повечето съвремени коли. м5 най-вероятно е най-впечатляващата кола във класа си. уникални технологии без подражание. "

и двете коли получават 61 от 100 точки

бележка на алх - ауди е по-благодатната плаформа за "спортен" седан защото просто е по-малка и .. би трябвало да е по-лека. но новото рс4 е тежко. много по-тежко от колкото трябваше да бъде- само 100 кила по-леко от м5 което е една класа по-голямо.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 24 Мар 2006, 23:55

Ако ми бяха казали преди години,че Ауди ще загърби турбото за обороти,нямаше да повярвам.Имам чувството ,че това е директно предизвикателство към новото М3,на което ще му бъде много трудно защото ще се бори не вече срещу С,а по-скоро срещу РС.А топ моделите на Фаг винаги са били на изключително ниво,а двигател с подобни характеристики,определено не е за подценяване,особено когато е и ФСИ.Така,че просто очаквам с нетърпение М3,като бих прогнозирал едно неочаквано преанонсиране на мощността на поне 425кс и една червена линия на 8500 оборота.Искам да попитам дали Аудито има опция за ДСГ,че тогава и очакваните 75 кг по-малко няма да са достатъчни.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 25 Мар 2006, 0:01

... но audi ще бъде цар в класа си до появяването на новата Е90 М3-ка :mhihi:

Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформи :roll: Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...

С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следват :!: Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G :shock: Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално :confused: За разлика от BMW ...

Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 25 Мар 2006, 0:09, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 25 Мар 2006, 0:06

Ми да знаеш трети автомобил с 8250 редлайн та да го сравнят с него това Ауди

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 25 Мар 2006, 0:16

OPASNO LUD написа:Ми да знаеш трети автомобил с 8250 редлайн та да го сравнят с него това Ауди


Мисля че това не е най-важното,може пък да бъркам :roll:

Надявам се само Баварския агрегат да бъде с атмосферно пълнене,така й ще стане вероятно :D Не малки спортни амбиции имат Audi,ето че показаха неотдавна и своя 10 цилиндров агрегат в новата S8 ...

Георги Пенчев
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 25 Мар 2006, 0:28

Penchev написа:... но audi ще бъде цар в класа си до появяването на новата Е90 М3-ка :mhihi:

Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформи :roll: Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...

С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следват :!: Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G :shock: Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално :confused: За разлика от BMW ...

Георги Пенчев



Колко малко писано, колко много истина :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 25 Мар 2006, 0:35

Исках да кажа,че единствената друга кола с голям по обем високооборотен двигател в момента е М5.Разбира се най-удачно е да се сравни колата с М3,която най-вероятно ще има адски сходни динамични показатели.Ти визира Е-39 М5,чиито двигател е пословично известен както със своята уникалност и висока степен на иновации,така и с адски сложната си подръжка и ниския си експлотационен живот.А в Аудито има двигател легенда-многократно доказал се през годините,така че може да бъдете сигурни,че инжинерите в Мюнхен ще трябва и този път да надскочат себе си

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 25 Мар 2006, 15:04

ако не възразявате ще кажа че всичко е въпрос на пари
хората от автомобилните компании се интересуват почече от цената и бройката която ще пласират. Ние сме тези дето си ги мериме :confused: :confused: :confused:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 27 Мар 2006, 21:50

OPASNO LUD написа:Исках да кажа,че единствената друга кола с голям по обем високооборотен двигател в момента е М5.Разбира се най-удачно е да се сравни колата с М3,която най-вероятно ще има адски сходни динамични показатели


абсолютно съгласен. но, аудито ще се усеща по-тежко и ще има повече склоност към недозавиване. задачата на м3-то не е толкова сложна този път- изхождайки от с62 мотора, конете са налице. единствения проблем ще е със динамиката и седенето на пътя- голямия в8 ще тежи..

Ти визира Е-39 М5,чиито двигател е пословично известен както със своята уникалност и висока степен на иновации,така и с адски сложната си подръжка и ниския си експлотационен живот


всъщност с62 мотора има само едно слабо място и то до 1999-2000 година моделите - ваноса. иначе двигателя е абсолютно дуракоустойчив...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 27 Мар 2006, 22:16

Относно Аудито,на теория ФСЙ-мотора и куатрото ще се отразят много позитивно на поведението на колата.Докато М-мотора по традиция трябва да се развърти доста за да се усети мощността му.Напълно съм съгласен с алекс,за притесненията му относно В8-това определено ще са поне 50 кила отгоре.Относно М5цита-на секи 5к в сервиз-имах Е39 и отзад на книжката имаше указание какво се сменя на всяка инспекция-по-едно 2 неща имаше за обикновенните коли и 10 за М-модела.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 28 Мар 2006, 14:14

Аз все си мисля, че покрай новата конфигурация на двигателите на Ф1 ще направят съвсем различна концепция от с62 (освен, ако мотора от формула не е на тази основа) и ще се доближава до по големия брат В10. :roll:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 28 Мар 2006, 14:23

доколкото аз съм чел знам че
двигателя при Е90 М3 ще е някакъв
дериват от Е60 М5 без два цилиндъра
не мисля че ще използват основата на
М5 Е39, нищо против С62, но това си
е стъпка назад :confused:


всъщност какво е заводското S??
на Е60 М5??
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 28 Мар 2006, 18:02

naskoksan написа:
всъщност какво е заводското S??
на Е60 М5??


S85B50A - това извадих от Етк-а
;)

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 28 Мар 2006, 18:47

naskoksan написа:доколкото аз съм чел знам че
двигателя при Е90 М3 ще е някакъв
дериват от Е60 М5 без два цилиндъра
не мисля че ще използват основата на
М5 Е39, нищо против С62, но това си
е стъпка назад :confused:


всъщност какво е заводското S??
на Е60 М5??


Мда, на БМВ им дойде много добре смяната на вида мотор на Ф1 и сега пак могат да разработват, но този път над В8 за новата М3ка и съм сигура, че пак ще е перфектно балансирана, но ЦСЛ'а дигна мноо високо летвата и няма да им е лесно.. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 28 Мар 2006, 23:51

може би новият двигател на М3 ще е по-тежек, обаче също така е по-къс и центърът на тежеста му е по-назад в сравнение от предишната модел, което е плюс за управляемостта на колата. А свободното место от пред в коша може да се ползва за инсталиране на турбините, интеркулери.

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook