e60 m5 срещу audi rs4
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
e60 m5 срещу audi rs4
взето от m5board.com където пък е пост-нато със извадки от шведското "Teknikens Värld" списание. и двете коли са със зимни гуми
цитати:
"карането на м5 във снега е безпроблемно и лесно като детска игра благодарение на електрониката"
"двигателя на м5 не може да бъде сравнен със нищо друго. има страхотна двойнствена природа (джекил и хайд) едновремено"
тегло на м5 при теста - 1970кг, 0-100км за 4.73 сек
тегло на рс4 при теста - 1870кг, 0-100км за 4.67 сек
при 130км м5 задминава рс4
м5 - 0-200 - 13.7 сек
рс4 0-200 - 15.65 сек
0-402м м5 - 12.68 със 192.4 км
0-402м рс4 - 12.86 със 180.6 км
при дино теста м5 и рс4 е използван "рототест" динамометър. рс4 е дало 17 коня (403) по-малко от фабричните, а м5 - 3 коня в повече (510)
рс4 дава 1.5 литра на 10км, м5 - 1.7 на 10км разход
заключение - не може да се каже кои е по-добрия автомобил , ауди печели много точки на зимен път
заключение за ауди - "водач във категорията си" - "много години ауди се опитваха да направят кола която да съперничи със най-мощните коли във класа, но не ги интересуваше динамиката на колата. със новото рс4 те успяха да постигнат успех по всички точки. най-добро във класа си"
заключение за бмв - "мания за величие" - "голямо, тежко и относително комфортно- със добър шофьор може да върти кръгчета около повечето съвремени коли. м5 най-вероятно е най-впечатляващата кола във класа си. уникални технологии без подражание. "
и двете коли получават 61 от 100 точки
бележка на алх - ауди е по-благодатната плаформа за "спортен" седан защото просто е по-малка и .. би трябвало да е по-лека. но новото рс4 е тежко. много по-тежко от колкото трябваше да бъде- само 100 кила по-леко от м5 което е една класа по-голямо.
цитати:
"карането на м5 във снега е безпроблемно и лесно като детска игра благодарение на електрониката"
"двигателя на м5 не може да бъде сравнен със нищо друго. има страхотна двойнствена природа (джекил и хайд) едновремено"
тегло на м5 при теста - 1970кг, 0-100км за 4.73 сек
тегло на рс4 при теста - 1870кг, 0-100км за 4.67 сек
при 130км м5 задминава рс4
м5 - 0-200 - 13.7 сек
рс4 0-200 - 15.65 сек
0-402м м5 - 12.68 със 192.4 км
0-402м рс4 - 12.86 със 180.6 км
при дино теста м5 и рс4 е използван "рототест" динамометър. рс4 е дало 17 коня (403) по-малко от фабричните, а м5 - 3 коня в повече (510)
рс4 дава 1.5 литра на 10км, м5 - 1.7 на 10км разход
заключение - не може да се каже кои е по-добрия автомобил , ауди печели много точки на зимен път
заключение за ауди - "водач във категорията си" - "много години ауди се опитваха да направят кола която да съперничи със най-мощните коли във класа, но не ги интересуваше динамиката на колата. със новото рс4 те успяха да постигнат успех по всички точки. най-добро във класа си"
заключение за бмв - "мания за величие" - "голямо, тежко и относително комфортно- със добър шофьор може да върти кръгчета около повечето съвремени коли. м5 най-вероятно е най-впечатляващата кола във класа си. уникални технологии без подражание. "
и двете коли получават 61 от 100 точки
бележка на алх - ауди е по-благодатната плаформа за "спортен" седан защото просто е по-малка и .. би трябвало да е по-лека. но новото рс4 е тежко. много по-тежко от колкото трябваше да бъде- само 100 кила по-леко от м5 което е една класа по-голямо.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Ако ми бяха казали преди години,че Ауди ще загърби турбото за обороти,нямаше да повярвам.Имам чувството ,че това е директно предизвикателство към новото М3,на което ще му бъде много трудно защото ще се бори не вече срещу С,а по-скоро срещу РС.А топ моделите на Фаг винаги са били на изключително ниво,а двигател с подобни характеристики,определено не е за подценяване,особено когато е и ФСИ.Така,че просто очаквам с нетърпение М3,като бих прогнозирал едно неочаквано преанонсиране на мощността на поне 425кс и една червена линия на 8500 оборота.Искам да попитам дали Аудито има опция за ДСГ,че тогава и очакваните 75 кг по-малко няма да са достатъчни.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
... но audi ще бъде цар в класа си до появяването на новата Е90 М3-ка
Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформи
Нищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следват
Навремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G
Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално
За разлика от BMW ...
Георги Пенчев

Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформи

С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следват



Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 25 Мар 2006, 0:09, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
OPASNO LUD написа:Ми да знаеш трети автомобил с 8250 редлайн та да го сравнят с него това Ауди
Мисля че това не е най-важното,може пък да бъркам

Надявам се само Баварския агрегат да бъде с атмосферно пълнене,така й ще стане вероятно

Георги Пенчев
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Penchev написа:... но audi ще бъде цар в класа си до появяването на новата Е90 М3-ка![]()
Интересно,по какъв общ критерии са сравнили 2 различни платформиНищо,нека и такива тестове да има,аз си спомням като гледах тест на същото ауди срещу новата "11-ка" ...
С всяко ново издание на модел с буквичката М,инжинерите на фирмата са доказали,че ТЕ поставят мащабите а сотаналите ги следватНавремето Е39 М5 показа,че (на пистата Ещорил),може да удържи странично ускорение oт 1,3G
Тогава се вдигна голям шум с това постижение и особенно на платформа от този клас .За мен лично Audi,не са били никога особенно честни в показанията,които предоставят по един или друг начин на публиката и своите клиенти,винаги нещо не им достига реално
За разлика от BMW ...
Георги Пенчев
Колко малко писано, колко много истина


- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Исках да кажа,че единствената друга кола с голям по обем високооборотен двигател в момента е М5.Разбира се най-удачно е да се сравни колата с М3,която най-вероятно ще има адски сходни динамични показатели.Ти визира Е-39 М5,чиито двигател е пословично известен както със своята уникалност и висока степен на иновации,така и с адски сложната си подръжка и ниския си експлотационен живот.А в Аудито има двигател легенда-многократно доказал се през годините,така че може да бъдете сигурни,че инжинерите в Мюнхен ще трябва и този път да надскочат себе си
OPASNO LUD написа:Исках да кажа,че единствената друга кола с голям по обем високооборотен двигател в момента е М5.Разбира се най-удачно е да се сравни колата с М3,която най-вероятно ще има адски сходни динамични показатели
абсолютно съгласен. но, аудито ще се усеща по-тежко и ще има повече склоност към недозавиване. задачата на м3-то не е толкова сложна този път- изхождайки от с62 мотора, конете са налице. единствения проблем ще е със динамиката и седенето на пътя- голямия в8 ще тежи..
Ти визира Е-39 М5,чиито двигател е пословично известен както със своята уникалност и висока степен на иновации,така и с адски сложната си подръжка и ниския си експлотационен живот
всъщност с62 мотора има само едно слабо място и то до 1999-2000 година моделите - ваноса. иначе двигателя е абсолютно дуракоустойчив...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Относно Аудито,на теория ФСЙ-мотора и куатрото ще се отразят много позитивно на поведението на колата.Докато М-мотора по традиция трябва да се развърти доста за да се усети мощността му.Напълно съм съгласен с алекс,за притесненията му относно В8-това определено ще са поне 50 кила отгоре.Относно М5цита-на секи 5к в сервиз-имах Е39 и отзад на книжката имаше указание какво се сменя на всяка инспекция-по-едно 2 неща имаше за обикновенните коли и 10 за М-модела.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Аз все си мисля, че покрай новата конфигурация на двигателите на Ф1 ще направят съвсем различна концепция от с62 (освен, ако мотора от формула не е на тази основа) и ще се доближава до по големия брат В10. 

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
naskoksan написа:доколкото аз съм чел знам че
двигателя при Е90 М3 ще е някакъв
дериват от Е60 М5 без два цилиндъра
не мисля че ще използват основата на
М5 Е39, нищо против С62, но това си
е стъпка назад
всъщност какво е заводското S??
на Е60 М5??
Мда, на БМВ им дойде много добре смяната на вида мотор на Ф1 и сега пак могат да разработват, но този път над В8 за новата М3ка и съм сигура, че пак ще е перфектно балансирана, но ЦСЛ'а дигна мноо високо летвата и няма да им е лесно..

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани