„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Zagy написа:Feanor написа:Вярвам, че и стария S62B50 мога да го сваля под 12/100 комбинирано (поне ако не го набутвам из задръствания)
Е точно това няма как да стане - тоя мотор глътва 5 литра само за "добро утро" като го запалиш... но и не му е това идеята - да е икономичен.
Намери една такава и ще пробваме. Даже може да се обзаложим на нещо дребно. Нямам против да загубя и да призная, че съм бъркал... просто впечатленията ми от тази кола са, че този разход е постижим. Разбира се, съвсем друг въпрос е, че при нормални обстоятелства бих я карал по различен начин и разходът би бил по-висок.

Zagy написа:А и идеята на един такъв як дизел според мен ще е повече ориентирана към това не да е състезателен автомобил, а бесен магистрален крузър - с тия коне и тоя торк ще са много малко колите, които ще могат да му се опънат на дълго. Почти сигурно е, че на писта или на драг ще е по-слаб от М5 (все пак конете са си доста по-малко), но пък пак ще мачка доста бензинови състезатели с претенциите да са спортни автомобили. На никой няма да му е приятно един такъв дизелов танкер да му прави бегачката крива
Малко, малко... всяка спортна кола с приблизително толкова коне и 300-500 кг по-малко ще е значително по-динамична от дизеловия танкер. Да не говорим, че ако е въпросът за динамиката, ще е и много по-приятна за каране. 550д би било просто висок клас лимузина. Точно като 550и.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Ще поживеем и ще видим...в момента говорим за неща дето дори не са излезнали...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Zagy написа:Feanor написа:Вярвам, че и стария S62B50 мога да го сваля под 12/100 комбинирано (поне ако не го набутвам из задръствания)
Е точно това няма как да стане - тоя мотор глътва 5 литра само за "добро утро" като го запалиш... но и не му е това идеята - да е икономичен.
А и идеята на един такъв як дизел според мен ще е повече ориентирана към това не да е състезателен автомобил, а бесен магистрален крузър - с тия коне и тоя торк ще са много малко колите, които ще могат да му се опънат на дълго. Почти сигурно е, че на писта или на драг ще е по-слаб от М5 (все пак конете са си доста по-малко), но пък пак ще мачка доста бензинови състезатели с претенциите да са спортни автомобили. На никой няма да му е приятно един такъв дизелов танкер да му прави бегачката крива
Като му реснат базова цена 90к евро , не виждам нищо срамно да те подмине кола с тази стойност . Да погледнем какво друго може да си купиш за 90к евро - Лисан ГТР , Е 500 (4,7 би-турбо) , 550и до тогава ще е поне 450кс по-евтино ... късмет да ги подмине на магистрала .
Все си мисля, че с х-драйва... много ще свали времето 0-100... Още повече тази кола може да се стартира на 2-ра предавка както правят 335д и свалят под 5 сек само с чип...
http://www.youtube.com/watch?v=ix2tbcc9 ... r_embedded
Сега си представи повече коне, повече въртящ комент и 4х4...
- сериозно ли вярваш , че само с чип ?
И да ти покажем и едно друго видео - 550их сток

http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrD ... lpage#t=4s
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Zagy написа:а бесен магистрален крузър - с тия коне и тоя торк ще са много малко колите, които ще могат да му се опънат на дълго. Почти сигурно е, че на писта или на драг ще е по-слаб от М5 (все пак конете са си доста по-малко), но пък пак ще мачка доста бензинови състезатели с претенциите да са спортни автомобили. На никой няма да му е приятно един такъв дизелов танкер да му прави бегачката крива
ако имаш 200 бона и искаш магистрален крузер 5та или 7ма серия ще си купиш?

този дизел може би има смисъл в Х5 (да кажем, че въртящия момент е в плюс при теглене на разни работи, пък и може да се окаже, че върви добре), но в 5та серия е пълен нонсенс

No bling at the Ring
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
- сериозно ли вярваш , че само с чип ?
И да ти покажем и едно друго видео - 550их сток![]()
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrD ... lpage#t=4s
Това не е 550xi, а 550i в края на видеото се вижда надписа на багажника. И аз първо си мислех ще е 4х4 подведен от надписа на видеото. Явно пича е с много добри гуми и настилката е с много добро сцепление.
Tool - Fear Inoculum
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
BadAngel написа:Zagy написа:а бесен магистрален крузър - с тия коне и тоя торк ще са много малко колите, които ще могат да му се опънат на дълго. Почти сигурно е, че на писта или на драг ще е по-слаб от М5 (все пак конете са си доста по-малко), но пък пак ще мачка доста бензинови състезатели с претенциите да са спортни автомобили. На никой няма да му е приятно един такъв дизелов танкер да му прави бегачката крива
ако имаш 200 бона и искаш магистрален крузер 5та или 7ма серия ще си купиш?
този дизел може би има смисъл в Х5 (да кажем, че въртящия момент е в плюс при теглене на разни работи, пък и може да се окаже, че върви добре), но в 5та серия е пълен нонсенс
Ами тя F10 горе-долу е с размерите на Е38... пазар за изгъзици винаги има - примера е Х6. Седмата серия стана прекалено голяма според мен, та една петица с тоя мотор си е повече от добре дошла. Ще видим като излезе де - пазара ще си каже думата.
Si non confectus, non reficiat.
- Macros
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: E36
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Emooo написа:- сериозно ли вярваш , че само с чип ?
И да ти покажем и едно друго видео - 550их сток![]()
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrD ... lpage#t=4s
Това не е 550xi, а 550i в края на видеото се вижда надписа на багажника. И аз първо си мислех ще е 4х4 подведен от надписа на видеото. Явно пича е с много добри гуми и настилката е с много добро сцепление.
Колега не е задължително да има Х в обозначението..
в тва видео конкретно обаче ми е странно как въртят яко задните колела преди старта което все пак мисля при Х драйв ще е доста трудно де

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Може би задържа спирачката леко - предите държат , задните не удържат на напора
Заги е прав за Ф10 - кола с 3000мм+ междоусие , интериор на Ф01 7ца и както някой казват - возия на 7ца , си е чист магистрален крузър .

Заги е прав за Ф10 - кола с 3000мм+ междоусие , интериор на Ф01 7ца и както някой казват - возия на 7ца , си е чист магистрален крузър .
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Тоя мотор верно ще е идеален за Х5, ама за лека кола няма смисъл 

I love the sound of V8 in the morning...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:И да ти покажем и едно друго видео - 550их сток![]()
http://www.youtube.com/watch?v=MGMzKTrD ... lpage#t=4s
интересно ми е защо се появява някакъв виещ звук като се позасили ,много дразнещо .. инак уникален старт за такава голяма тежка кола автоматик
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Аеродинамични шумове - при висчки коли ги има ...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
абе не е едно и също при всички коли .. специално тука е много дразнещ ,като виещ лагер направо ,крайно неподходящо за висок клас кола която редовно ще се кара с тая скорост ..
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Не знам , може и от асфалта на пистата да е . Виж клиповете от ГТ борда - там се чува същото при всички коли - все едно излита самолет . Аз нямам време да ти ги ровя , щот е време за 

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Първо на новите BMW никое вече не е xi или xd, всичките са модела който са примерно 320d, 535i, 740d и тн. и добавката X-drive им я пише на калниците от страни. Това започна от фейслифта на Е60 и продължи с фейслифта на Е90 и тн. вече всички нови модели са така 
Второ за всеки който кара автомат, му е ясно защо превъртяха така гумите - просто тръгва със спирачка и виждате как колата прикляка преди тръгването, характерно нещо при brake start-а. После и в интериора се вижда, че държи колата на 3000 оборота, преди да пусне спирачката. А защо превъртат задните гуми, защото екс-драйва е основно насочен назад да хвърля повече мощност и задните спирачки, първи изпускат

Второ за всеки който кара автомат, му е ясно защо превъртяха така гумите - просто тръгва със спирачка и виждате как колата прикляка преди тръгването, характерно нещо при brake start-а. После и в интериора се вижда, че държи колата на 3000 оборота, преди да пусне спирачката. А защо превъртат задните гуми, защото екс-драйва е основно насочен назад да хвърля повече мощност и задните спирачки, първи изпускат

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Feanor написа:Zagy написа:Feanor написа:Вярвам, че и стария S62B50 мога да го сваля под 12/100 комбинирано (поне ако не го набутвам из задръствания)
Е точно това няма как да стане - тоя мотор глътва 5 литра само за "добро утро" като го запалиш... но и не му е това идеята - да е икономичен.
Намери една такава и ще пробваме. Даже може да се обзаложим на нещо дребно. Нямам против да загубя и да призная, че съм бъркал... просто впечатленията ми от тази кола са, че този разход е постижим. Разбира се, съвсем друг въпрос е, че при нормални обстоятелства бих я карал по различен начин и разходът би бил по-висок.
....
Не е невъзможен комбиниран разход от 12/100, но градския цикъл или трябва да е не повече от 30% от прехода или трябва да е през нощта, за да няма трафик/светофари и тн. И все пак си е трудна работа де.. И дори и едно подаване на пълна газ, би пре*бало цялата схема

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани