5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Здравейте, колеги, знам, че заглавието на темата звучи като за ключ
но от доста време се чудя ква кола искам да си направя и реших-е34 550i. Та идеята ми е да си взема една ефтина е32-ка-донор с много външни забелешки от немско и да си направя 550i, която да си остане вечно моя! Предполагам не е правено в бг, но ако е правено ще се радвам да ме насочите към точния човек.
Искам да си я карам с автоматика който си върви към 12-ка, не ща ръчка, не смятам да я правя с никва специална цел (пр. дрифт, драг...). Трансплантацията ще направя март, щото ще съм извън страната до тогава. Пиша от сега, щото се опитвам да сметна горе-долу колко време ще ми трябва да прехвърля двигателя и всички нужни железа (в сервиз), така че да остава само ел работа. Та въпроса ми е кво се прави с кардана- моя предполагам няма да стане; и какво се прави с дифа и полуоските????

Искам да си я карам с автоматика който си върви към 12-ка, не ща ръчка, не смятам да я правя с никва специална цел (пр. дрифт, драг...). Трансплантацията ще направя март, щото ще съм извън страната до тогава. Пиша от сега, щото се опитвам да сметна горе-долу колко време ще ми трябва да прехвърля двигателя и всички нужни железа (в сервиз), така че да остава само ел работа. Та въпроса ми е кво се прави с кардана- моя предполагам няма да стане; и какво се прави с дифа и полуоските????

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Мисля, че ще стане кардан и диф от М30B35 или В30, но това можеш да разбереш само с проба грешка. Диф със целия заден мост можеш да го сложиш спокойно на е34 без никакво преправяне. Това е правено вече.
Успех и чакаме развитие по темата и живот и здраве возене след успешната трансплантация. Имай предвид, че ще трябва заигравка с изходящия колектор, също и лапите май също. Ще поровя по форумите да намеря къде имаше тема за трансплантация на този мотор в е34 и ще добавя в този пост линк.
Успех и чакаме развитие по темата и живот и здраве возене след успешната трансплантация. Имай предвид, че ще трябва заигравка с изходящия колектор, също и лапите май също. Ще поровя по форумите да намеря къде имаше тема за трансплантация на този мотор в е34 и ще добавя в този пост линк.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Имаш ЛС
И с диф от 3.5 няма да стане, или просто няма да има топ скоростта която е имала преди
Пък за Ел нещата съм насреща
И с диф от 3.5 няма да стане, или просто няма да има топ скоростта която е имала преди

Пък за Ел нещата съм насреща


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
_65536_kb_sec_ написа:Имаш ЛС
И с диф от 3.5 няма да стане, или просто няма да има топ скоростта която е имала преди
Пък за Ел нещата съм насреща
Не диф а кардан, пък диф ще остави от е32 дето си е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Имах диф за Е34 който става и за Е32, но замина в НАДИН, преди няколко месеца.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Според мен 4.0/4.4 V8 е по-добрия вариянт,но това е мое мнение 



- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Всеки си има предпочитания за мотора
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Тъй, тъй,аз съм за!
Колега, направи просеката като хората, със снимков материал и прочие, че после да можем да минем по утъпканото. Че колкото са мераклиите, два пъти по толкова са неизвестните.
То дали ще е В8 или В12, важен е принципа какви промени по 20-ковото купе трябва да се правят.
Така че, ако си сериозен и докараш до край тая тема, то ще е полезна на много хора.
Или поне на двете умрели варненски 20-ки дето вече се разписахме имаш интереса
Колега, направи просеката като хората, със снимков материал и прочие, че после да можем да минем по утъпканото. Че колкото са мераклиите, два пъти по толкова са неизвестните.
То дали ще е В8 или В12, важен е принципа какви промени по 20-ковото купе трябва да се правят.
Така че, ако си сериозен и докараш до край тая тема, то ще е полезна на много хора.
Или поне на двете умрели варненски 20-ки дето вече се разписахме имаш интереса


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Престанете да се надпреварвате да пишете глупости
Диф от Е34 си заспива. Трябва ти число 2.93 (за предпочитане) или 3.15. Имам отворен 2.93, само трябва да си намериш шпер касета.
Предно парче от кардана няма да стане от друг модел, ще трябва да скъсиш отригиналното от донора.
Генерацията ще трябва да я изградиш двустранно от саксовете назад. Това ще те поозори.
Лапите за мотора също трябва да се изградят, не стават от други модели.
Ще трябва да преправиш и стойката за скоростната кутия.
Гледай мотора да е максимално назад, после ще разбереш защо.
Приготви се за доста 'къстъм' изработки - маркучи, тръбички... и доста други неща.
Не е квантова физика, но не е и нещо просто.
Успех с проекта!

Диф от Е34 си заспива. Трябва ти число 2.93 (за предпочитане) или 3.15. Имам отворен 2.93, само трябва да си намериш шпер касета.
Предно парче от кардана няма да стане от друг модел, ще трябва да скъсиш отригиналното от донора.
Генерацията ще трябва да я изградиш двустранно от саксовете назад. Това ще те поозори.
Лапите за мотора също трябва да се изградят, не стават от други модели.
Ще трябва да преправиш и стойката за скоростната кутия.
Гледай мотора да е максимално назад, после ще разбереш защо.
Приготви се за доста 'къстъм' изработки - маркучи, тръбички... и доста други неща.
Не е квантова физика, но не е и нещо просто.
Успех с проекта!

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Мерси, колеги, радвам се че тия проблеми с диф и кардан имат решение:) Като почна да я правя, ще си направя мечтаната тема тука или в проекти и всичко ще наснимам, обещавам. Решил съм да не е 540i- защото 540 може да се купи готова и защото ги има- искам кола, която да не се среща често. _65536_kb_sec_, за електрическите работи а и за другите ще ти звънна, щото предполагам, че доста кабелак от донора ше тряа да се трансплантира. Освен всичко останало искам трансплантацията на двигателя да стане възможно най-бързо, щото тая кола ше ми е ежедневка за поне на първо време 


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Не се надявай на 'бърз' проект.
Ако ти трябва ежедневка, тази ще я почакаш едно известно време.
Ще ми се да вярвам, че знаеш с какво се захващаш.
Ако ти трябва ежедневка, тази ще я почакаш едно известно време.
Ще ми се да вярвам, че знаеш с какво се захващаш.

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
zlatko_baretata написа:Не се надявай на 'бърз' проект.
Ако ти трябва ежедневка, тази ще я почакаш едно известно време.
Ще ми се да вярвам, че знаеш с какво се захващаш.
Бърз, бърз- възможно най-бърз- колкото трябва ще си я чакам


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
За да стане читаво се прехвърля ЦЯЛАТА инсталация от донора, има смисъл, да не говорим за раликите покрай автомата и тн
Глезотииките които получаваш са ти най-малкия проблем в тая схема.
Освен това твоята инсталация на купето 1000% няма окабеляване за ел.педала на газта и още куп подобни простотии.

Глезотииките които получаваш са ти най-малкия проблем в тая схема.
Освен това твоята инсталация на купето 1000% няма окабеляване за ел.педала на газта и още куп подобни простотии.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
zlatko_baretata написа:...
Диф от Е34 си заспива. Трябва ти число 2.93 (за предпочитане) или 3.15. Имам отворен 2.93, само трябва да си намериш шпер касета.
...
2.93 е дизелово малко прасенце, демек залагам че ще го счупи за не повече от месец, като покрай него доста карета ще отидат

3.15 са само големи прасета и няма да паснат на 20-вия мост.

За диф-а, направо взимай цения заден мост от 7-та със все него, 1:1 е с големите е34-ви мостове и е плъг енд плей на 20-та

Така ще си решиш проблема с каретата на полуоските и диф-а защото вече ще си с най-голямото прасе запълнено с най-голямата касета, а разлика повярвай ми има

Колкото до кардана, най-доброто решение е скъсяване на 7-вия

Стояне, ти внимавай с инсталацията че още пререждам релета

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: 5.0 от е32 донор в е34 - кардан, диф, полуоски???
Ти пробвал ли си го това с чупенето на 2.93-то или само си теоритизираш?
С тоя автомат дифа ще си държи без грижи. Ако му се занимава - да прехвърля големия мост, по принцип ще е по-добре, но тогава ще има доста повече работа по кардана и висящия лагер, което според мен е ненужно на първо време. Ако счупи дифа, тогава има повече смисъл, но не вярвам това да се случи.
3.15 има и малки прасета, но се намират трудно. И няма да е по-добре, отколкото с 2.93, като се има и предвид за какво иска да си направи колата.
Жицата не е проста и по-добре да я прави човек, на който няма да му е за първи път, иначе забравяш проекта да е "бърз", даже забравяш и да е "нормален", с риск да се окаже "вечен". Това ако искаш всичко да си бачка нормално и колата да е на 100% функционална.
ASC-то при тия коли е пасивно относно колелата и няма проблем да се сложи шпер. Системата само притваря клапите като усети разлика във въртенето на колелата.
С тоя автомат дифа ще си държи без грижи. Ако му се занимава - да прехвърля големия мост, по принцип ще е по-добре, но тогава ще има доста повече работа по кардана и висящия лагер, което според мен е ненужно на първо време. Ако счупи дифа, тогава има повече смисъл, но не вярвам това да се случи.
3.15 има и малки прасета, но се намират трудно. И няма да е по-добре, отколкото с 2.93, като се има и предвид за какво иска да си направи колата.
Жицата не е проста и по-добре да я прави човек, на който няма да му е за първи път, иначе забравяш проекта да е "бърз", даже забравяш и да е "нормален", с риск да се окаже "вечен". Това ако искаш всичко да си бачка нормално и колата да е на 100% функционална.
ASC-то при тия коли е пасивно относно колелата и няма проблем да се сложи шпер. Системата само притваря клапите като усети разлика във въртенето на колелата.

51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани