Проблем с перката и с работата на климатика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 27.11.2008
Кара: 520i

Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от paix » 05 Авг 2011, 20:50

Здравейте колеги. Имам странен проблем с работата на климатика. Проблема е следният колата ми е 520и 99година, преди да я взема е претърпяла удар отпред и кабелите по ел. инсталацията за фарове, климатика и други са преправени. Перката е от новият модел с 3 кабела. Първоначално мислех че проблема е от малко количество фреон, но НЕ е - перката не се включи и фреон излезе. Вземах друга перка за проба 3 кабела но за жалост и тя не тръгна. По ел веригата за перката има постоянен ток, дори и без контакт - Това така ли трябва да е ?

И другият ми въпрос контрл управлението на климатика е от по старият модел, НЕ трябва ли перката ми да е с 4 кабела? Това ме довежда до мисълта че хората които са слагали перката преди, са объркали перката. За жалост не мога да открия 4-ти кабел за перката. Колеги моля ви за съвет, незнам и аз какво да направя безсилен съм! Мога ли да проверя системата по ВИН кода каква е всъщност и от там да разбера?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 17.04.2011
Пол: Мъж
Кара: e39
Детайли за колата: 520i

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от t.i.p » 05 Авг 2011, 23:28

колега не разбирам от тоците и перките ,но моята кола е сашто като тжоята е39 520,скоро имах подобен проблем,не искаше да ми вклю4и перката,но я усетих на време и отидох на маистор преди да ми грамне някой марку4,оказа се някво реле за перката ,което се намира до компа,на колата под ,единиа филтьр з акупето от лявата страна

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 27.11.2008
Кара: 520i

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от paix » 10 Авг 2011, 17:04

Маи и аз имам подобен проблем,защото проблема не е от перката. Би ли ми казал твоита перка пак ли е с три кабела и какво точно представлява това реле?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от mfandakov » 11 Авг 2011, 13:24

Колега 9/98 се сменят перките от 4 на 3 кабела.Но пак си провери буксата и щом там от купето към перката идват 3 кабела значи перката не е объркана.А колкото до кабелите не е нормално да има постоянен ток .Можеш да си свалиш WDS и да разнищиш нещата.Успех
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 14.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0D
Детайли за колата: E70 4.0D '12

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от SteveSR » 11 Авг 2011, 14:44

mfandakov написа:Колега 9/98 се сменят перките от 4 на 3 кабела.Но пак си провери буксата и щом там от купето към перката идват 3 кабела значи перката не е объркана.А колкото до кабелите не е нормално да има постоянен ток .Можеш да си свалиш WDS и да разнищиш нещата.Успех

Ако перката е с 3 кабела, на по-дебелите 2 има постоянен ток, а третия е за управлението.
SteveSR
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от mfandakov » 11 Авг 2011, 14:48

И без контакт ли
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 27.11.2008
Кара: 520i

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от paix » 11 Авг 2011, 15:16

Да това е вярно и без контакт има постоянен ток. Явно имам проблем с управлението от компютъра. Да попитам друго като е с по - новата перка вътре управлението на климатика в купето не трябва ли да е от по - новият модел. Този които има копче MAX , вместо АУТО ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от gentata » 11 Авг 2011, 22:19

paix написа:..... копче MAX , вместо АУТО ?
В по-новите (след фейса) бутона REST е заменен от MAX (не съм сигурен дали и като функция са идентични) AUTO си има и при двата варианта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Проблем с перката и с работата на климатика

Мнение от boris » 12 Авг 2011, 8:05

paix написа: Да попитам друго като е с по - новата перка вътре управлението на климатика в купето не трябва ли да е от по - новият модел. Този които има копче MAX , вместо REST ?

Не
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook