проблем с мощноста
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
проблем с мощноста
Здравеите колеги ще съм много благодарен ако някои може да помогне.От извесно време забелязвам че колата няма мощност особенно кагато включа компресора на климатика знам че тои натоварва двигатела но колата няма мощност вдига до около 120 километра.На диагностика отидох човека ми каза че проблема е в газовете след катализатора сондата не реагираше както сондата преди катализатора тоест тази преди катализатора постоянно си менеше стоиностите а тази след катализатора не.Нямаше време по обстоино да ги види и пак ще ходя но ако някои мойе да ми каже и за този клапан номер 15 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 дали може от него да губи мощност защото като махна единият маркуч и форсирам колат го виждам че леко реагира.Сменил съм дебитомер бош,вакуми преглеждал съм маркуча и клапана за картерни газова колата работи добре не клати обороти само кадето мощност няма и на диагностика показва че детонаци и богата смес благодаря ви колеги



- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: проблем с мощноста
smilen82 написа:Здравеите колеги ще съм много благодарен ако някои може да помогне.От извесно време забелязвам че колата няма мощност особенно кагато включа компресора на климатика знам че тои натоварва двигатела но колата няма мощност вдига до около 120 километра.На диагностика отидох човека ми каза че проблема е в газовете след катализатора сондата не реагираше както сондата преди катализатора тоест тази преди катализатора постоянно си менеше стоиностите а тази след катализатора не.Нямаше време по обстоино да ги види и пак ще ходя но ако някои мойе да ми каже и за този клапан номер 15 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 дали може от него да губи мощност защото като махна единият маркуч и форсирам колат го виждам че леко реагира.благодаря ви колеги![]()
Да не е запушен катализатора и затова да няма мощност . Втората сонда доколкото знам следи само за
изправността на катализатора и няма отношение към състава на горивната смес ,за която се грижи сондата
преди катализатора.
Този клапан 15 от схемата се отваря единствено при студен мотор за около две минути при работата на въздушния
нагнетател /прахосмукачката/ след което се затваря . Управлява се чрез вакуум от смукателния колектор който
постъпва към него през ел. клапан 13 от схемата. Самия ел. клапан се управлява от ЕКУ-то и получава сигнал да се
отвори при темп. на антифриза под 40 гр.
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: проблем с мощноста
ами човека които ми прави диагностика каза че го съмнява катализатора да е запушен и акo е запушен ще се получават ли детонации и богата смес?каква е причината за детонации и богата смес?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблем с мощноста
Богатата смес спокойно може да се дължи и на калпав дебитомер!
ако не се лъжа имаше проблем с дебитомер в една друга тема и се беше похвалил, че си го сменил с друг...или бъркам ?
ако не се лъжа имаше проблем с дебитомер в една друга тема и се беше похвалил, че си го сменил с друг...или бъркам ?
Re: проблем с мощноста
Причините може да са няколко, но по-честите са дебитомер и клапана за маслените пари. Особено клапана си е консуматив и ако не си го сменял досега започни с него. Заедно с него проверете и маркуча му за напуквания.
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: проблем с мощноста
да колеги дебитомера съм го сменял с бош със същият номер като с повредения а за клапана четох че е консуматив него не съм го сменял но съм преглеждал маркуча които влиза в него и е добре не е омекнал и вътрешно още не е почнал да се разлага а за клапана възможно ли е тои да се е запушил и от там да ми е проблема с мощноста особенно при загрят мотор се усеща по осезателно.клапана за картерни газове и маркуча са дибре току що ги проверих не е от там проблема остава ламбда сонда след катализатора което ме сумнява
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани