Проблем с перката и с работата на климатика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с перката и с работата на климатика
Здравейте колеги. Имам странен проблем с работата на климатика. Проблема е следният колата ми е 520и 99година, преди да я взема е претърпяла удар отпред и кабелите по ел. инсталацията за фарове, климатика и други са преправени. Перката е от новият модел с 3 кабела. Първоначално мислех че проблема е от малко количество фреон, но НЕ е - перката не се включи и фреон излезе. Вземах друга перка за проба 3 кабела но за жалост и тя не тръгна. По ел веригата за перката има постоянен ток, дори и без контакт - Това така ли трябва да е ?
И другият ми въпрос контрл управлението на климатика е от по старият модел, НЕ трябва ли перката ми да е с 4 кабела? Това ме довежда до мисълта че хората които са слагали перката преди, са объркали перката. За жалост не мога да открия 4-ти кабел за перката. Колеги моля ви за съвет, незнам и аз какво да направя безсилен съм! Мога ли да проверя системата по ВИН кода каква е всъщност и от там да разбера?
И другият ми въпрос контрл управлението на климатика е от по старият модел, НЕ трябва ли перката ми да е с 4 кабела? Това ме довежда до мисълта че хората които са слагали перката преди, са объркали перката. За жалост не мога да открия 4-ти кабел за перката. Колеги моля ви за съвет, незнам и аз какво да направя безсилен съм! Мога ли да проверя системата по ВИН кода каква е всъщност и от там да разбера?
- t.i.p
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Детайли за колата: 520i
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
колега не разбирам от тоците и перките ,но моята кола е сашто като тжоята е39 520,скоро имах подобен проблем,не искаше да ми вклю4и перката,но я усетих на време и отидох на маистор преди да ми грамне някой марку4,оказа се някво реле за перката ,което се намира до компа,на колата под ,единиа филтьр з акупето от лявата страна
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
Маи и аз имам подобен проблем,защото проблема не е от перката. Би ли ми казал твоита перка пак ли е с три кабела и какво точно представлява това реле?
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
Колега 9/98 се сменят перките от 4 на 3 кабела.Но пак си провери буксата и щом там от купето към перката идват 3 кабела значи перката не е объркана.А колкото до кабелите не е нормално да има постоянен ток .Можеш да си свалиш WDS и да разнищиш нещата.Успех
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- SteveSR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
mfandakov написа:Колега 9/98 се сменят перките от 4 на 3 кабела.Но пак си провери буксата и щом там от купето към перката идват 3 кабела значи перката не е объркана.А колкото до кабелите не е нормално да има постоянен ток .Можеш да си свалиш WDS и да разнищиш нещата.Успех
Ако перката е с 3 кабела, на по-дебелите 2 има постоянен ток, а третия е за управлението.
SteveSR



- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
И без контакт ли
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
Да това е вярно и без контакт има постоянен ток. Явно имам проблем с управлението от компютъра. Да попитам друго като е с по - новата перка вътре управлението на климатика в купето не трябва ли да е от по - новият модел. Този които има копче MAX , вместо АУТО ?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
В по-новите (след фейса) бутона REST е заменен от MAX (не съм сигурен дали и като функция са идентични) AUTO си има и при двата варианта.paix написа:..... копче MAX , вместо АУТО ?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем с перката и с работата на климатика
paix написа: Да попитам друго като е с по - новата перка вътре управлението на климатика в купето не трябва ли да е от по - новият модел. Този които има копче MAX , вместо REST ?
Не

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани