дневна светлина
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: дневна светлина
NAPSTERS написа:през БМВ скенера нестава пускането на дълги светлини. с навкодера става без проблем, стига ЛЦМ-а да го позволява.
Така, така - казах ти аз, че днеска си на вълна фарове (вече вчера

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: дневна светлина
PeReZ написа:sfinci написа:колеги искам да ви питам чух че може да се направят дългите да светят като запаля колата на 30% идеята ми е защото имам оригинален ксенон но през зимата да не забравям да ги светвам
Да, може да се програмира така. На един приятел му го направиха така, само че в Пловдив, не знам ти откъде си.
Да за Пловдив най вероятно съм ги правил аз ...... не че някой друг не може

- hemicharger
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001
Re: дневна светлина
tsb_bg написа:marin_rangelov написа:за първи път чувам за такова нещо и мисля че ако е възможно ще бъде многоготино...
Могат да се програмират и късите (заедно с габаритите) да палят автоматично при работещ двигател когато ключа за светлините е бил оставен на ON преди палене и да се изключват автоматично при гасене на двигателя.
При това обаче се губи функцията която оставя включени габаритие като се изгаси двигателя докато се извади ключа от контакта.
В същото време ключа за светлините си работи нормално и по всяко време могат да се включат габарити или къси светлини.
Ако ключа след гасенето на двигателя е оставен на OFF при следващото палене светлините не се включват.
От LCM 3 нагоре може да се програмира и 'follow me home headlight function' - при изваден ключ от контакта ако се дръпне лоста за "светлинния клаксон" дългите остават да светят за 20 sec. (времето може да се програмира) докато се отдалечиш от колата или заключва; гаража и т.н.
Колега имаш ли идея кой в София може да отключи тази функция? Колата ми е 2001 г. фейслифт 530д
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: дневна светлина
hemicharger написа:tsb_bg написа:От LCM 3 нагоре може да се програмира и 'follow me home headlight function' - при изваден ключ от контакта ако се дръпне лоста за "светлинния клаксон" дългите остават да светят за 20 sec. (времето може да се програмира) докато се отдалечиш от колата или заключва; гаража и т.н.
Колега имаш ли идея кой в София може да отключи тази функция? Колата ми е 2001 г. фейслифт 530д
Това трябва да е отключено по дифоулт на твоята кола. Изгаси двигателя, дръпни назад и пусни лостчето за мигачите, и трябва да се задейства функцията. По подразбиране светят 40 сек, но може да се намаля и увеличва времето.
Re: дневна светлина
Как може да се разбере с кой LCM си?Имам предвид II...III и нагоре/без кабели за диагностика/.
Благодаря!!!
Благодаря!!!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: дневна светлина
kalingk написа:Как може да се разбере с кой LCM си?Имам предвид II...III и нагоре/без кабели за диагностика/.
Благодаря!!!
на самия модул си пише

- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: дневна светлина
Здравейте,на Е60 става ли тази манипулация с 30% дълги.Колата е преди фейса и няма оригинални дневни светлини.
- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: дневна светлина
здравей те колеги не зная май не е тук мястото да поставям този въпрос но няма много по него в търсачката.BMW Scanner 1.4 или BMW CARSOFT 6.5 ,знам че има доста просветени по въпроса ако може малко да обяснят- искам да си взема, но кое ще върши по добра работа.Лаптопа ми няма RS232 за да взема -BMW CARSOFT 6.5 тъй като там само с това се прави връзка с комп.Потърсих кабел USB към RS 232 но не зная дали ще върши работа тъй като пък за същия нямало драйвъри за Windows7-еее потърсих малко и намерих драйвъри.Или да си взимам BMW Scanner 1.4 и Кабел OBD II 16pin -> BMW 20 pin ,не зная този Кабел OBD II 16pin -> BMW 20 pin да ли ми трябва.Още нещо имам VAG-COM за VW, Audi, Seat и Skoda от 1992 до 2004г дали може да ми е полезна с BMW Scanner 1.4,абе общо взето да спра да се лутам и да си взема по подходящото,колата ми е 520i-1997г.Мерси
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: дневна светлина
IVORY написа:здравей те колеги не зная май не е тук мястото да поставям този въпрос но няма много по него в търсачката.BMW Scanner 1.4 или BMW CARSOFT 6.5 ,знам че има доста просветени по въпроса ако може малко да обяснят- искам да си взема, но кое ще върши по добра работа.Лаптопа ми няма RS232 за да взема -BMW CARSOFT 6.5 тъй като там само с това се прави връзка с комп.Потърсих кабел USB към RS 232 но не зная дали ще върши работа тъй като пък за същия нямало драйвъри за Windows7-еее потърсих малко и намерих драйвъри.Или да си взимам BMW Scanner 1.4 и Кабел OBD II 16pin -> BMW 20 pin ,не зная този Кабел OBD II 16pin -> BMW 20 pin да ли ми трябва.Още нещо имам VAG-COM за VW, Audi, Seat и Skoda от 1992 до 2004г дали може да ми е полезна с BMW Scanner 1.4,абе общо взето да спра да се лутам и да си взема по подходящото,колата ми е 520i-1997г.Мерси
К'о речи ?!?!?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: дневна светлина
Вземи си БМВ скенер 1.4 той е на USB. в пъти е по добър от карсофта, но трябва да внимаваш , че с него се омазват нещата сериозно ако незнаеш какво точно правиш.
щом колата ти е 97-а ще ти трябва и преходник от 16 към 20 пиновата букса за колата.
щом колата ти е 97-а ще ти трябва и преходник от 16 към 20 пиновата букса за колата.
Re: дневна светлина
На мен ми светват късите + габаритите за около 30сек като дръпна лоста на светлинния клаксон.Така ли е по принцип или трябва да светват дългите ?При изваден ключ имам предвид.
ПП През скенера можеш да си пуснеш дневна светлина американски стандарт + мигачите да светят на около 30-40 % към габаритите.Не знам дали си заслужава да се пуска дневна светлина на дългите на 30%,ако имаш ксенон на тях.Не съм виждал досега ксенон да свети на 30% честно казано.....
ПП През скенера можеш да си пуснеш дневна светлина американски стандарт + мигачите да светят на около 30-40 % към габаритите.Не знам дали си заслужава да се пуска дневна светлина на дългите на 30%,ако имаш ксенон на тях.Не съм виждал досега ксенон да свети на 30% честно казано.....
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: дневна светлина
Здравейте колеги,
Ще използвам темата на колегата за да питам за различните опции за програмиране на Дневни светлини с LCM III.
Отскоро ползвам тази опция, като при мен дългите светлини се включват на 30% в момента в който дам на контакт. Има ли как нещата да се програмират по начин по който дневните светилини се включват след като е запален двигателя, защото както е в момента си е допълнителен товар и от ден на ден имам чувството че все повече се затормозва колата при палене. И като карам основно в града, не може да се дозарежда акумулатора като хората и става омагьосан кръг..
Ще използвам темата на колегата за да питам за различните опции за програмиране на Дневни светлини с LCM III.
Отскоро ползвам тази опция, като при мен дългите светлини се включват на 30% в момента в който дам на контакт. Има ли как нещата да се програмират по начин по който дневните светилини се включват след като е запален двигателя, защото както е в момента си е допълнителен товар и от ден на ден имам чувството че все повече се затормозва колата при палене. И като карам основно в града, не може да се дозарежда акумулатора като хората и става омагьосан кръг..
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: дневна светлина
Ето опциите, които дава NavCoder. Това е при LCM III. При LCM А опциите изглеждат пак по този начин, но не се активират дневните светлини, или поне не американския вариант дългите на процент.
Тук (в НавКодера) опция за гасене на ДРЛ-то освен при преминаване на къси или при изключване на контакта не съм намерил и се чудя как да го направя при мен. Само да вметна, че мене не ме дразни това, че ДРЛ-то светва на контакт, лощото е, че като спреш някъде на работещ двигател и тези срещу тебе няма как да разберат какво правиш. Единият вариант е чрез реле да гася връзката към дългите (при пускане на габарити) ама не е много оферта, защото бордът веднага ще ревне, че има дерт с дългите лампи предполагам. Другият вариант е чрез изцяло отделен ДРЛ модул да се създаде тази функция. Поръчал съм си няколко такива и единият ще се монтира на Е39 96-та тдс и ще се разбере как ще се погаждат с LCM-a.
П.С.: Има и трети вариант - при дръпната ръчна пак реле да прекъсва връзката към дългите лампи.
Тук (в НавКодера) опция за гасене на ДРЛ-то освен при преминаване на къси или при изключване на контакта не съм намерил и се чудя как да го направя при мен. Само да вметна, че мене не ме дразни това, че ДРЛ-то светва на контакт, лощото е, че като спреш някъде на работещ двигател и тези срещу тебе няма как да разберат какво правиш. Единият вариант е чрез реле да гася връзката към дългите (при пускане на габарити) ама не е много оферта, защото бордът веднага ще ревне, че има дерт с дългите лампи предполагам. Другият вариант е чрез изцяло отделен ДРЛ модул да се създаде тази функция. Поръчал съм си няколко такива и единият ще се монтира на Е39 96-та тдс и ще се разбере как ще се погаждат с LCM-a.
П.С.: Има и трети вариант - при дръпната ръчна пак реле да прекъсва връзката към дългите лампи.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: дневна светлина
turbo написа:Ето опциите, които дава NavCoder. Това е при LCM III. При LCM А опциите изглеждат пак по този начин, но не се активират дневните светлини, или поне не американския вариант дългите на процент.
Тук (в НавКодера) опция за гасене на ДРЛ-то освен при преминаване на къси или при изключване на контакта не съм намерил и се чудя как да го направя при мен. Само да вметна, че мене не ме дразни това, че ДРЛ-то светва на контакт, лощото е, че като спреш някъде на работещ двигател и тези срещу тебе няма как да разберат какво правиш. Единият вариант е чрез реле да гася връзката към дългите (при пускане на габарити) ама не е много оферта, защото бордът веднага ще ревне, че има дерт с дългите лампи предполагам. Другият вариант е чрез изцяло отделен ДРЛ модул да се създаде тази функция. Поръчал съм си няколко такива и единият ще се монтира на Е39 96-та тдс и ще се разбере как ще се погаждат с LCM-a.
П.С.: Има и трети вариант - при дръпната ръчна пак реле да прекъсва връзката към дългите лампи.
Сега видях, че опцията с ръчната я има в новата бета версия на NavCoder-a.
Turn off DRl with handbrake (L30 only)
Re: дневна светлина
колеги понеже ми остана от 3ката едно DRL от първите модели ,може ли да се монтира на е39ка,
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани