Проблем с м20б20 е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с м20б20 е30
Така проблема е следния:Имах едно прекъсване което се появява на моменти или колата неможе да отлепи от ниски или я няма във високи а поняго не прекъсва.
Смених следните части:Кабели,свещи
Проверих:Дебитомер,капчка,палец,делко,реглаж клапани на 0.30
Остана да проверя:дюзи или зацепване на вал,също така гледах и датчик колянов вал изглежда е наред.
Според вас каква може да е причина преди да сам направил още нещо
Смених следните части:Кабели,свещи
Проверих:Дебитомер,капчка,палец,делко,реглаж клапани на 0.30
Остана да проверя:дюзи или зацепване на вал,също така гледах и датчик колянов вал изглежда е наред.
Според вас каква може да е причина преди да сам направил още нещо
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с м20б20 е30
Добре си направил, че си проверил посочените неща. Само датчика колянов вал няма как да разбереш дали е ок с гледане, а е вероятно проблема да е от него. Поне симптомите са такива. Провери и дюзите.
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Проблем с м20б20 е30
0,30 ма студен мотор ли ги прави ,ако е така това е голяма хлабина за клапаните на М20 . Аз ги правя на 0,20 и е добре
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
Re: Проблем с м20б20 е30
По книга е на 0.25 на студен мотор...В е30.де викат на 0.30 да се правят даже 0.35 за всмукателните клапани...На 0.20мм мотора става по тих...

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Проблем с м20б20 е30
Не съм се объркал:
Ventilspiel
Der erste kleine Schritt in Richtung Optimierung erfolgt nun. Es stellte sich nämlich heraus, dass die BMW Motoren mit etwas mehr Ventilspiel als vorgeschrieben, spürbar besser laufen. 0.35 einlass- und 0.30 auslassseitig solltet ihr auf jedem Fall mal probieren. Einen deutlich hörbaren Unterschied in der Geräuschentwicklung gibt es hierdurch nicht.
Хората си го казват...Ако мотора с катализатор не дава 12 компресия цилиндрите а този без катализатор дори 13...тогава не е добра база за наливане на пари в него и опити за мунинг
Dazu ist als erstes ein Kompressionstest empfehlenswert. Ein guter 325i Kat. drückt auf allen Zylindern 12 bar. Ein katloser 325i sollte aufgrunde der höheren Verdichtung etwas mehr, also etwa 13 bar drücken.
Ама колко са тия мотори в бг...?
Ventilspiel
Der erste kleine Schritt in Richtung Optimierung erfolgt nun. Es stellte sich nämlich heraus, dass die BMW Motoren mit etwas mehr Ventilspiel als vorgeschrieben, spürbar besser laufen. 0.35 einlass- und 0.30 auslassseitig solltet ihr auf jedem Fall mal probieren. Einen deutlich hörbaren Unterschied in der Geräuschentwicklung gibt es hierdurch nicht.
Хората си го казват...Ако мотора с катализатор не дава 12 компресия цилиндрите а този без катализатор дори 13...тогава не е добра база за наливане на пари в него и опити за мунинг
Dazu ist als erstes ein Kompressionstest empfehlenswert. Ein guter 325i Kat. drückt auf allen Zylindern 12 bar. Ein katloser 325i sollte aufgrunde der höheren Verdichtung etwas mehr, also etwa 13 bar drücken.
Ама колко са тия мотори в бг...?

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Проблем с м20б20 е30
Не знам колко ти е силен немския, ама според мен си се объркал. Няма как изпускателен клапан да е по стегнат от всмукателен.
Иначе заводските спецификации са следните:
1. При топъл двигател (над 80 градуса) - 0.30 за всчики клапани;
2. При студен двигател (под 35 градуса) - 0.25 за всички клапани.
Иначе заводските спецификации са следните:
1. При топъл двигател (над 80 градуса) - 0.30 за всчики клапани;
2. При студен двигател (под 35 градуса) - 0.25 за всички клапани.

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Проблем с м20б20 е30
Прав е Баретката за луфта. Шестак, ти си изтипосал информация за М20В25, която е доста съмнителна, включително и за компресията. Кой е източника? За М20В20 знам, че трябва да е между 10 и 11.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Проблем с м20б20 е30
И за мене са съмнителни познанията ти за м20...ти от къде черпиш инфо?Да инфото е за М20Б25 и източника е http://WWW.E30.de Реечника е доста точен нищо че е от времето на дядо ти...



- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Проблем с м20б20 е30
За кое М20Б25 става въпрос, че те са с три степени на сгъстяване: 8.8:1, 9.4:1 и 9.7:1?

Re: Проблем с м20б20 е30
Конкретизирано е само за с катализатор около 12бара компресия означава свеж мотор а за такъв без катализатор 13бара заради по високата степен на сгъстяване
Последна промяна 6estaka на 09 Авг 2011, 1:07, променена общо 1 път

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Проблем с м20б20 е30
Според мен са имали в предвид че моторите с катализатор са със степен на сгъстяване 8.8:1 а двигателите без катализатор които са 171к.с. са със степен на сгъстяване 9.7:1...Въпреки че двигатели със степен 8.8:1 са излизали от завода и без катализатор но са били предназначени за пазари извън Германия най вече

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Проблем с м20б20 е30
Това все пак не обяснява твърдението ти за 0.35 реглаж на всмукателни клапани и 0.30 на изпускателни.
И децата в този форум са наясно, че изпускателните клапани се напичат в пъти повече от всмукателните и няма как да са с по-малка хлабина. Производителя ги дава еднакви, но не и с по-малък луфт. Обясни, ако обичаш.
И децата в този форум са наясно, че изпускателните клапани се напичат в пъти повече от всмукателните и няма как да са с по-малка хлабина. Производителя ги дава еднакви, но не и с по-малък луфт. Обясни, ако обичаш.

Re: Проблем с м20б20 е30
Аз не твърдя че всички трябва да си направят М20ките с такава хлабина както и че ако го направят колите им ще литнат...Съгласен съм че изпускателните клапани работят при по-тежък режим но препоръчаната в е30.де хлабина е по-голяма от заложената от завода и не виждам нещо притеснително.Ето за какво казват че би помогнало това:
Ventilspiel 0.35/0.30 drehfreudigerer Motor /ruhiger Leerlauf /Mehrleistung
Някой с по-добър Немски нека ме поправи ако греша но аз си го превеждам така:
drehfreudigerer Motor-По добре развъртащ се мотор
ruhiger Leerlauf-По спокоен празен ход
Mehrleistung-По голяма мощност
Ventilspiel 0.35/0.30 drehfreudigerer Motor /ruhiger Leerlauf /Mehrleistung
Някой с по-добър Немски нека ме поправи ако греша но аз си го превеждам така:
drehfreudigerer Motor-По добре развъртащ се мотор
ruhiger Leerlauf-По спокоен празен ход
Mehrleistung-По голяма мощност

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани