СПЕШНО => ключар!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
СПЕШНО => ключар!
Колеги, точно бях спрял на една бензиностанция, и ми се прецака патрона на ключа
На таблото светят индикаторите, все едно съм на контакт, а ключът всъщност е изваден. Освен това не се заключва волана като въртя, и като пробвам да запаля, не се върти стартера, а просто превърта ключа
Според мен е патрона, ама знам ли
Таблото си свети, затова откачих акумулатора за всеки случай
Дайте координати на някой ключар от София, че колата ми стои, аз отскочих до нас понеже бях много близо, да потърся, но не намирам

На таблото светят индикаторите, все едно съм на контакт, а ключът всъщност е изваден. Освен това не се заключва волана като въртя, и като пробвам да запаля, не се върти стартера, а просто превърта ключа



Дайте координати на някой ключар от София, че колата ми стои, аз отскочих до нас понеже бях много близо, да потърся, но не намирам

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: СПЕШНО => ключар!
Намерих телефон и звъннах на един екип, отивам към колата да видим какви ще ги свършим 

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: СПЕШНО => ключар!
Колеги, проблемът беше решен още преди 4-5 часа, да споделя какво беше всъщност. Предполагаше се патрон или опашка на патрона, но се оказа нещо много дребно, но и доста вредно.
Беше счупено предпазното зъбче на патрона, което е вид защита срещу крадци. Като се счупи това зъбче, патронът само върти, но не зацепва в конзолата. Идеята е ако някой натисне силно с меча лапа или отверка или нещо друго патрона за да ви открадне колата, това зъбче да се счупи, патронът да се върти свободно, но да не може да се запали. При мен се е счупило от старост явно, и патронът се върти свободно и безкрайно, опашката на патрона е останала в положение на контакт, и светят уредите на таблото, а всъщност ключът е изваден.
И така час и половина ремонт на бензиностанцията, докато се разбере какъв е проблемът, и да се реши.
РЕШЕНИЕТО - в улеят на конзолата, в който се върти патрона, се проби дупка, и се сложи метален 'блокаж', който ще пречи на патрона да се върти безкрайно, и ще зацепва. Решението е бетон, няма шанс да се прецака отново, но пък нямате вече зъбчето защита срещу крадците. Друг е въпросът, че ако ви нарочат колата това зъбче едва ли ще е бариера срещу крадците.
Цялата авантюра ми струваше 90 лева, оттук нататък ако реша мога да си купя нова конзола и нов патрон, което ще е стотици кинти, и единственото, което ще получа всъщност ще е здраво зъбче, и мисля че за едно зъбче не си струва
Или мога да си остана без зъбче, и да не дам стотачките на Дару или Камор
Благодарности на човека, който свърши работата /не е от форума/, ако на някой му потрябват координати - ЛС.
Темата е приключена, благодаря на всички, които ми писаха ЛС, може да се заключва!
Беше счупено предпазното зъбче на патрона, което е вид защита срещу крадци. Като се счупи това зъбче, патронът само върти, но не зацепва в конзолата. Идеята е ако някой натисне силно с меча лапа или отверка или нещо друго патрона за да ви открадне колата, това зъбче да се счупи, патронът да се върти свободно, но да не може да се запали. При мен се е счупило от старост явно, и патронът се върти свободно и безкрайно, опашката на патрона е останала в положение на контакт, и светят уредите на таблото, а всъщност ключът е изваден.
И така час и половина ремонт на бензиностанцията, докато се разбере какъв е проблемът, и да се реши.
РЕШЕНИЕТО - в улеят на конзолата, в който се върти патрона, се проби дупка, и се сложи метален 'блокаж', който ще пречи на патрона да се върти безкрайно, и ще зацепва. Решението е бетон, няма шанс да се прецака отново, но пък нямате вече зъбчето защита срещу крадците. Друг е въпросът, че ако ви нарочат колата това зъбче едва ли ще е бариера срещу крадците.
Цялата авантюра ми струваше 90 лева, оттук нататък ако реша мога да си купя нова конзола и нов патрон, което ще е стотици кинти, и единственото, което ще получа всъщност ще е здраво зъбче, и мисля че за едно зъбче не си струва


Благодарности на човека, който свърши работата /не е от форума/, ако на някой му потрябват координати - ЛС.
Темата е приключена, благодаря на всички, които ми писаха ЛС, може да се заключва!
- stambeto_rs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: Ruse
- Кара: BMW 325 TDS
Re: СПЕШНО => ключар!
Полезна тема преди малко и на мен ми се случи същото. Сега ще чакам понеделник да видим какво ще се получи
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: СПЕШНО => ключар!
Така и така има тема за такива случай да я използвам...Заключих си ключовете в е36цата на контактния ключ са...Има ли някакъв варянт да я отключа с конец,нещо тел да бръкна през уплътненията и как?Джамбазите обаждайте акъли 

БМВ доставя душевни оргазми..

Re: СПЕШНО => ключар!
iani qnkov написа:Така и така има тема за такива случай да я използвам...Заключих си ключовете в е36цата на контактния ключ са...Има ли някакъв варянт да я отключа с конец,нещо тел да бръкна през уплътненията и как?Джамбазите обаждайте акъли
viewtopic.php?f=35&t=232013
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани