Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Здравейте колеги.
Търсих из темите във форума за информация по моя проблем, но или става въпрос за незареждане на акумулатора, или за прекомерно високо напрежение от алтернатора.
Е, при мен е друго...
Акумулаторът се презарежда, съответно кипи и от тук нататък направо откачам.
Подавания ток от алтернатора го замервах и излиза 14V +/- 0,5V във всякакви обороти и при всякакви товари.
Самия акумулатор е на няма и две години 90Ah.
Когато са го сменяли, са му спестили свързването към тръбичката в багажника за вентилация и дрениране. Както и да е... вече си е със щуцер от едната страна и тапичка от другата.
Въпреки това, дори след час каране в багажника е грозна картина защото като закипи, дали излиза през маркучето и дали минава нещо незнам, но покрай капака на клетките протича право в багажника.
Дайте идеи и предложения къде да търся проблема - според мен "реле-регулаторът" не прекъсва веригата към акумулаторът и той постоянно се зарежда.
Благодаря предварително.
Търсих из темите във форума за информация по моя проблем, но или става въпрос за незареждане на акумулатора, или за прекомерно високо напрежение от алтернатора.
Е, при мен е друго...
Акумулаторът се презарежда, съответно кипи и от тук нататък направо откачам.
Подавания ток от алтернатора го замервах и излиза 14V +/- 0,5V във всякакви обороти и при всякакви товари.
Самия акумулатор е на няма и две години 90Ah.
Когато са го сменяли, са му спестили свързването към тръбичката в багажника за вентилация и дрениране. Както и да е... вече си е със щуцер от едната страна и тапичка от другата.
Въпреки това, дори след час каране в багажника е грозна картина защото като закипи, дали излиза през маркучето и дали минава нещо незнам, но покрай капака на клетките протича право в багажника.
Дайте идеи и предложения къде да търся проблема - според мен "реле-регулаторът" не прекъсва веригата към акумулаторът и той постоянно се зарежда.
Благодаря предварително.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Алтернатора си е много добре,но акумулатора е за смяна.
Направил е късо между клетките
Направил е късо между клетките
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
LUBO 555 написа:Алтернатора си е много добре,но акумулатора е за смяна.
Направил е късо между клетките

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Късо между плочите или паднала активна маса 

- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Благодаря колеги.
При възмижност ще проверя за споделените диагнози, но от друга страна пък никога не съм имал проблем с падане на акумулатора и/или липса на ток, а колата я ползвам само през уикендите... Дори и през зимата, когато температурите падаха до -20С, вкарвам ключа и пали на мига... нама въртене, няма 1-ви опит, няма 2-ри опит...
Още веднъж благодаря и безсмъртие!
При възмижност ще проверя за споделените диагнози, но от друга страна пък никога не съм имал проблем с падане на акумулатора и/или липса на ток, а колата я ползвам само през уикендите... Дори и през зимата, когато температурите падаха до -20С, вкарвам ключа и пали на мига... нама въртене, няма 1-ви опит, няма 2-ри опит...
Още веднъж благодаря и безсмъртие!
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи. - РЕШЕН -
Здравейте колеги,
Оказа се, че проблемът е доста прозаичен...
Всичко по колата ми е "ток и жица" - всичко 6!
Акумулаторът обаче е италианска тояга, на която не са залепили плътно капака на клетките и съответно от там протича електролит.
Италианска му работа...
Решението беше яко омазване със силикон и за момента вече една седмица нямам проблеми.
Благодаря за вниманието.
Поздрави и безсмъртие!
Оказа се, че проблемът е доста прозаичен...
Всичко по колата ми е "ток и жица" - всичко 6!
Акумулаторът обаче е италианска тояга, на която не са залепили плътно капака на клетките и съответно от там протича електролит.
Италианска му работа...
Решението беше яко омазване със силикон и за момента вече една седмица нямам проблеми.
Благодаря за вниманието.
Поздрави и безсмъртие!
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Силиконът ще е временно решение 
Отдели 200 лв. и си вземи истински акумулатор. Щом е в такова състояние визуално - представям си какво е вътре

Отдели 200 лв. и си вземи истински акумулатор. Щом е в такова състояние визуално - представям си какво е вътре

- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
Здравейте колеги, ползвам тамата, за да задам един може би малко глупав въпрос, за което се извинявам! Необходимо ли да се връзва дренажа на акумулатора ако той е от необслужваем тип, по точно Бош Силвър S5? Вчера реших да си изчистя автомобила и съответно да избърша и легена на резервната гума. Тогава забелязах че е имало натекла киселина, най вероятно от предния акумулатор, защото по сегашния Бош няма мокро и нацапано. Та като бърсах забелязах че дренажа не е вързан а и след проба ми се стори че дренажа въобще не е отпушен (разпробит). Та необходимо ли е дренажа на акумулатора да се разпробие и да се върже с дренажната тръбичка на автомобила?
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
ivaylo_shack написа:Здравейте колеги, ползвам тамата, за да задам един може би малко глупав въпрос, за което се извинявам! Необходимо ли да се връзва дренажа на акумулатора ако той е от необслужваем тип, по точно Бош Силвър S5? Вчера реших да си изчистя автомобила и съответно да избърша и легена на резервната гума. Тогава забелязах че е имало натекла киселина, най вероятно от предния акумулатор, защото по сегашния Бош няма мокро и нацапано. Та като бърсах забелязах че дренажа не е вързан а и след проба ми се стори че дренажа въобще не е отпушен (разпробит). Та необходимо ли е дренажа на акумулатора да се разпробие и да се върже с дренажната тръбичка на автомобила?
Аз лично не съм чувал някъде,някой да продава акумулатор,на който в последствие трябва да се разпробива нещо.Щом е така фабрично,така трябва да остане!
- vasko_7775
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 13.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 238и
- Мечтае да кара: м3 е 46
Re: Проблем - акумулаторът се презарежда и кипи.
колега вентилацията няма нищо общо не е проблем вземи на заем един акумолатор и виж какво се случва ако пак го прави реле регулатор е заминало
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани