От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Напълно нормално и логично с изключение на едно. ЕВС3 не се произежда вече! Произвежда се ЕВС 4 и за тази кола се дава именно модула, който са му сложили - http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... e_support/ Тъпото е, че в Дару грешката, която бяха направили, пак повтарям, е това, че някак модула го бяха програмирали така, че в идентификацията присъстваше единствено и само ВИНа, без идентификационните номера. Те не са се светнали, че може да се вземат от таблото и да ги набият в ЕВСа при първоначалното кодиране, което е така важно за всеки един чисто нов модул на БМВ, който по дифолт може да се програмира само веднъж за конкретната кола и многократно или няколкократно по промяна на функцийте за този модул, но вече програмиран за конкретната кола и ВИН. Затова се наложи да програмирам няколко пъти модула, за да може да захапе тия проклети номера, които отсъстваха. Те не са имали стария модул, щото е в полицията, за да вземат необходимата им информация и са набили само ВИНа. Надеждата е, че това НЕдопрограмиране е оказвало неблагоприятно влияние върху модула, който не е успявал да препрограмира ключа си при гасенето за следващото палене, както казваш. Дано сега всичко да е наред, защото иначе не знам какво може да се направи повече. Ако стане фал отново да си го оправят в Дару, но тъпото е, че модула е купен в Камор, а монтиран и програмиран в Дару. Не се знае кой каква отговорност би понесъл, а най-вероятно никаква. Та в заключение да кажа - модула си е този, който трябва, ключовете са от ромбоидните, модула е програмирам вече, както трябва, ама не се знае кво ще бъде, засега пали, до ден два ще се разбере кво ще става 

- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Благодаря на всички!
Ще пиша какво се случва

Ще пиша какво се случва
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
slitter написа:Напълно нормално и логично с изключение на едно. ЕВС3 не се произежда вече! Произвежда се ЕВС 4 и за тази кола се дава именно модула, който са му сложили - http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... e_support/ Тъпото е, че в Дару грешката, която бяха направили, пак повтарям, е това, че някак модула го бяха програмирали така, че в идентификацията присъстваше единствено и само ВИНа, без идентификационните номера. Те не са се светнали, че може да се вземат от таблото и да ги набият в ЕВСа при първоначалното кодиране, което е така важно за всеки един чисто нов модул на БМВ, който по дифолт може да се програмира само веднъж за конкретната кола и многократно или няколкократно по промяна на функцийте за този модул, но вече програмиран за конкретната кола и ВИН. Затова се наложи да програмирам няколко пъти модула, за да може да захапе тия проклети номера, които отсъстваха. Те не са имали стария модул, щото е в полицията, за да вземат необходимата им информация и са набили само ВИНа. Надеждата е, че това НЕдопрограмиране е оказвало неблагоприятно влияние върху модула, който не е успявал да препрограмира ключа си при гасенето за следващото палене, както казваш. Дано сега всичко да е наред, защото иначе не знам какво може да се направи повече. Ако стане фал отново да си го оправят в Дару, но тъпото е, че модула е купен в Камор, а монтиран и програмиран в Дару. Не се знае кой каква отговорност би понесъл, а най-вероятно никаква. Та в заключение да кажа - модула си е този, който трябва, ключовете са от ромбоидните, модула е програмирам вече, както трябва, ама не се знае кво ще бъде, засега пали, до ден два ще се разбере кво ще става

Когато се поръчват такива модули, те се получават програмирани. Тук е тънкия момент. Всеки официален представител на BMW има апаратурата и е оторизиран да извършва това програмиране. Това на практика означава, че модула може да се поръча от Германия по VIN и всеки може да го забоде в колата и той да работи без проблем, но означава и че може да пистигне като модул поръчан само по парт номер и да бъде програмиран и тестван на самата кола от официалния представител в БГ. И в БГ защо да не изкарат още едни пари на наш гръб? А по отношение на кодовете, за които говориш отговора е много лесен - просто са им скапани "специалистите"
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор






19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани