318ци не държи обороти Развитие по темата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от misanthrope » 26 Юли 2011, 12:15

Колата започна да не държи стабилни обороти на празен ход и да мирише на бензин(на богата смес)

Маркуча който излиза от задната част на главата и отива във някакъв клапан зад смукателя беше скъсан, смених го
и колата ЗАПОЧНА ДА ДЪРЖИ НОРМАЛНИ ОБОРОТИ В МЯСТО И ДА НЕ МИРИШЕ НА БЕНЗИН

НО сега като карам в движение и изключа от скорост колата или гасне или оборотите падат под 500 ?сменен стъпков мотор - държи оборотите перфектно!!!
Последна промяна misanthrope на 25 Сеп 2011, 14:54, променена общо 3 пъти

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: 318ци не държи обороти

Мнение от rve » 26 Юли 2011, 12:50

Бобът казва да идеш на диагностика за начало.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: 318ци не държи обороти

Мнение от iv4o9999 » 27 Юли 2011, 16:38

Ламбда сонда?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от misanthrope » 06 Авг 2011, 18:28

вече проблема е само в джижение като изключа от скорост колата или гасне или пада под 500 оборота, в място държи оборотите нормални ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от slitter » 06 Авг 2011, 23:28

Колега, има цяла тема от толкова много страници за този проблем viewtopic.php?f=34&t=65415&start=225 Няма нужда да пускаш нова тема за нещо, което е разисквано толкова пъти и уви не му се е намерил калая. В крайна сметка има някои важни неща, които трябва да се сменят, за да попрестане да е така натрапчиво. Смени клапана задължително, ако е заминал между другото, най-вече от него клати обороти.... и приятно четене!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от misanthrope » 06 Авг 2011, 23:58

кой клапан да сменя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от slitter » 07 Авг 2011, 9:00

sundera86 написа:кой клапан да сменя


Клапана на картерните газове - http://realoem.com/bmw/diagrams/d/h/8.png Номер 1 на схемата!!! Проверява се по следния начин дали е наред: на запален двигател отваряш капачката на маслото и ако смуче яко навътре значи клапана на 100% е прецакан и трябва да се смени, ако леко подухва навън, значи е ОК и проблема с оборотите трябва да се търси на друго място като сонди, вакуум пътища (маркучета), скъсано гуфре, стъпков мотор, свещи, кабели и тем подобни простотий, подробно описани в темата, която ти пъснах като линк по-нагоре!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от misanthrope » 07 Авг 2011, 10:34

като изключа буксата на стъпковото моторче колата държи перфектни обороти, като я включа започва пак да играе оборотомера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от Alexi » 07 Авг 2011, 10:44

ми карай с изключена букса :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от misanthrope » 07 Авг 2011, 10:46

не става мисля че влиза в някакъв авариен режим защото като изключа буксата и като форсирам колата в място като връща оборотите постоянно припуква откъм ауспуха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от slitter » 07 Авг 2011, 13:05

Пак ти казвам да попрочетеш другата тема, защото в нея подробно съм обяснил как се разглобява стъпковия мотор на две части и едната (проблемната, която се зацапва) може да се мие на чешмата с топла вода и сапун и реално да стане като чисто нова тази част, така че на 100% да елиминираш възможността клатенето да идва от него. Ако пръскаш вътре са ВД40 или някакви подобни простотий няма да стане хубаво, няма да се изчисти добре и не на последно място препаратите правят тънък мазен филм, който привлича микрочастиците, които успяват да преминат през филтъра и се полепват наново и бързо се зацапва пак. Затова най-добрия начин е миене - сушене - монтиране и няма да имаш проблеми с тоя мотор (клапан)! Ако след това продължава да клати - продължаваш натам и докато стигнеш до момента, в който ще ти клати само от време на време, съвсем леко, незнайно от какво, все още на 100% не е открит лек за този двигател, но все пак до голяма степен се елиминира. На мен вече над половин година не ми е клатила обороти въобще! Ама това след много профилактични процедури!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.08.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 156 2.0 ТS 155 hp
Детайли за колата: Сива :)

Re: 318ци не държи обороти Развитие по темата

Мнение от metusmortis » 12 Авг 2011, 19:58

slitter написа:
sundera86 написа:кой клапан да сменя


Клапана на картерните газове - http://realoem.com/bmw/diagrams/d/h/8.png Номер 1 на схемата!!! Проверява се по следния начин дали е наред: на запален двигател отваряш капачката на маслото и ако смуче яко навътре значи клапана на 100% е прецакан и трябва да се смени, ако леко подухва навън, значи е ОК и проблема с оборотите трябва да се търси на друго място като сонди, вакуум пътища (маркучета), скъсано гуфре, стъпков мотор, свещи, кабели и тем подобни простотий, подробно описани в темата, която ти пъснах като линк по-нагоре!



Колеги - повярвайте и при нас проблема е същия - нема оправяне! Кво ли не сме пробвали. Оправя се за 20-30 км. и пак разцентрова компа. Нещо генерира грешка в bank1. Или е сонда, темп.датчик, дросел разцентрован, лоши маси или +12V, клапанчето на картерните газове задължително ново! Понякога ABS централата не дава коректна информация за движението. Лабда сондата наслагва сигнали от подгряването. То трябва да е екранирано!
Алфа Ромео 156 2.0 ТС 155 к.с
Алфа Ромео 145 2.0 ТС 150 к.с - QV

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook