Често горене на крушките на късите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Често горене на крушките на късите
малко извън темата но ми се случи следното : карам си на дневни светлини активирани на 30% от дългите и изведнъж ми светва че ми е изгоряла крушката на късите която изобщо не е пусната , та мисълта ми е винаги ли има напрежение в късите дори и да не са пуснати ?
колата е 320д 2000г
колата е 320д 2000г
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Често горене на крушките на късите
Както и преди година и половина сме писали - на е46 им горят по-често крушките на късите. Особено ако караш винаги на включени фарове като мен.
Слагате си по един ксенон и забравяте за 2 години за крушки
Слагате си по един ксенон и забравяте за 2 години за крушки

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Често горене на крушките на късите
викентии70 написа:Ама нямате и представа как се радвам,че виждам тая тема!Направо се пукнах да сменям Н7 на късите,преден десен фар.За 3.5 год. левия и двата дълги,даже не ги знам къде са,обаче левия ми разказа игричката.Последната крушка изкара най-много-7-8 мес. и беше някаква индийска.Е,вчера я смених и най вероятно одисеята продължава.Чистих клеми,хвърлях боб ,леща,чукове,триони,медицински гипс,.....обаче си горят.Имам сменени над 30 бр.Ако някой открие какъв е проблема,ще черпя бира и... една крушка.Даже имам 1 на ХЕЛА,която свети 2 дена и изгасна без да е изгоряла и не тръгва.Пазя си я!
Същата работа и при мене-десният фар, само че ми гори на 7-8 мес. Но при мен десният фар се запотява от уплътнението на стъклото и сигурно затова гори. Лява крушка досега не ми е горяла, но ги сменям заедно. Иначе засега съм с Хела и съм доволен вече 7-и месец.
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: Често горене на крушките на късите
На мен ми се случи същото (320д 136 коня) - изгоря ми дясната крушка на късите. Отивам до бензиностанцията, купвам друга - даже не светна! Следващата ме изкара два-три месеца ... и сложих ксенон
. Обаче след два месеца някъде ми изгоря десния баласт!!! Пича, който ми ги продаде ми е колага в университета и ми го смени без пари! От тогава съм доста предпазлив- първо паля колата и тогава фаровете и обратното - първо гася фаровете и после въртя ключа... незнам дали има ефект, ама се притеснявам да не отива голямо напрежение там ?? Направи ми впечатление, че при мокро време - след обилни дъждове - ми го прави този номер. Незнам дали има връзка, но доста дясни фарове правят проблем... Даже си мислех да слагам бушон непосредствено преди крушката 


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Често горене на крушките на късите
m.vatev написа:На мен ми се случи същото (320д 136 коня) - изгоря ми дясната крушка на късите. Отивам до бензиностанцията, купвам друга - даже не светна! Следващата ме изкара два-три месеца ... и сложих ксенон. Обаче след два месеца някъде ми изгоря десния баласт!!! Пича, който ми ги продаде ми е колага в университета и ми го смени без пари! От тогава съм доста предпазлив- първо паля колата и тогава фаровете и обратното - първо гася фаровете и после въртя ключа... незнам дали има ефект, ама се притеснявам да не отива голямо напрежение там ?? Направи ми впечатление, че при мокро време - след обилни дъждове - ми го прави този номер. Незнам дали има връзка, но доста дясни фарове правят проблем... Даже си мислех да слагам бушон непосредствено преди крушката
Те баластите са заляти обилно със смола в кутията така че не може от мокро време да ти прави проблем в запалките,по скоро някъде преди тях окъсява някой кабел

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Често горене на крушките на късите
Имах такава драма с дългите.Един ден се нервирах,взех си
хубави кабели и букси(оргиналдъ) и подмених,към 40см.(грубо)
кабел и буксите.Вече 3та година нямам драма с фаровете,а
пътувам главно вечер и нощем.Иначе си скъсах нервичките...
А относно късите съм с ксенон и да чукна на дърво,беля до
сега не са ми правили
п.с. моля,ако си слага някой колега ксенон на рефлекторен
фар,задължително да погледне темата за настройка на фаровете,
че не е готино да ослепиш тези срещу теб
хубави кабели и букси(оргиналдъ) и подмених,към 40см.(грубо)
кабел и буксите.Вече 3та година нямам драма с фаровете,а
пътувам главно вечер и нощем.Иначе си скъсах нервичките...
А относно късите съм с ксенон и да чукна на дърво,беля до
сега не са ми правили

п.с. моля,ако си слага някой колега ксенон на рефлекторен
фар,задължително да погледне темата за настройка на фаровете,
че не е готино да ослепиш тези срещу теб

от свинята лебед не става...
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Често горене на крушките на късите
Mitko195 написа:Zagy написа:Взех Osram, да видим как ще се държат. Почвам да си мисля, че може да съм попаднал на ментета на Narva.
И още веднъж- ксенон...Даже ако ти стане нещо,та се навиеш може да потърсим лупи, че съм се зарибил
Ксенончето не е лоша идея но определено трябва да има лупи иначе не свети както трябва.Аз преди известно време сложих ксенон и останах разочарован,не се разпръсква светлината на пътя а се виждат два отделени снопа светлина и става по-зле от обикновените крушки.И така изкарах една седмица с ксенона и го махнах.
А по проблема с изгорелите крушки на колегата нека за всеки случай си провери зареждането на акумулатора...при запален мотор трябва да е към 14 и нещо волта
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Често горене на крушките на късите
el lobo написа:малко извън темата но ми се случи следното : карам си на дневни светлини активирани на 30% от дългите и изведнъж ми светва че ми е изгоряла крушката на късите която изобщо не е пусната , та мисълта ми е винаги ли има напрежение в късите дори и да не са пуснати ?
колата е 320д 2000г
Да - в цялата ел. инсталация има постоянно някакво напрежение, по този начин ако някоя кружка изгори, веригата се прекъсва и на компа му се сигнализира за изгорялата крушка.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Често горене на крушките на късите
Zagy -боба ми го говори
- кабели,за да ти гори крушките или дава по-голямо напрежение,или се получава конденз и след време - нова крушка.С лупите съм вече 1 година почти 80% съм на фарове-денем засега държат няма проблем.Знам ,че харесваш как светят стандартните фарове,но досега да си избил част от инсталацията
а и по-малко нерви.
Що не пробваш да смениш кабелите или да ги изолираш по-хубаво,може и да даде ефект.



Що не пробваш да смениш кабелите или да ги изолираш по-хубаво,може и да даде ефект.

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Често горене на крушките на късите
Колеги, днес реших да включа халогените и
десният халоген изгоря
някой скоро сменял ли е, да препоръча марка и цена 




- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Често горене на крушките на късите
Gqbriel написа:Zagy -боба ми го говори- кабели,за да ти гори крушките или дава по-голямо напрежение,или се получава конденз и след време - нова крушка.С лупите съм вече 1 година почти 80% съм на фарове-денем засега държат няма проблем.Знам ,че харесваш как светят стандартните фарове,но досега да си избил част от инсталацията
![]()
а и по-малко нерви.
Що не пробваш да смениш кабелите или да ги изолираш по-хубаво,може и да даде ефект.
Откакто взех крушки Flosser от Митака (mitaka7) вече нямам грижи с късите - явно все съм попадал на бесни ментета...
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Често горене на крушките на късите
BMW_1914 написа:Колеги, днес реших да включа халогените идесният халоген изгоря
![]()
някой скоро сменял ли е, да препоръча марка и цена
За преди фейса не знам,но аз съм с кръглите халогени и по каталог на мен ми излизаха H11 мисля,което е на-скъпата крушка мисля.Сега съм с неква китайска,и си свети неква евтина,но аз и не ги ползвам при нас са май за естетика


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Често горене на крушките на късите
При често горене на късите, не е зле да се замери на колко волта се динамото зарежда акумулатора. И аз имах такъв проблем и се оказа, че четките и колектора на динамото бяха дали фира и напрежението беше като кардиограма с пикове от по 17-18 волта. И първото нещо което гори по веригата са късите(аз олекнах с около 100 лв за крушки) понеже си карам постоянно с вкл. светлини.
Re: Често горене на крушките на късите
Напълно съм съгласен с колегата отгоре, но се прави и още нещо - замерва се с мултицет напрежението при кружката като мултицета се слага да мери на възможно най-чувствителната опция за напрежение с поне два дигита след десетичната запетая, за да се провери има ли флуктуации на напрежението. Супер важно е това, защото горенето на кружките става заради именно това непрестанно флуктуиране, което ебава нажежаемата жичка. Това става така при поостарялите автомобили, а не щото кружките са кой знае колко зле. Значи мерите при клемите на акумулатора и след това при кружките. Не трябва да има загуби, флуктуации и трябва да е почти еднакво на двете места. Различното от това е проблем. Дори и ксенон да сложите ще изкара по-дълго разбира се, но ще ви горят често баластите. Отделете внимание на масата. Най-често недобрата маса на колата прави тия мизерии. Ако го хванете откъде идва след това и най-китайската кружка ще ви изкарва по една година поне! Успех на всички!
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Често горене на крушките на късите
Много се извинявам че пиша в темата на колегата но имам един въпрос и не искам да пускам нова тема. Докато разглеждам в ибей и видях следното нещо... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-05-BM ... 0628106004 И въпросът ми е следния, ако си поръчам такъв ксенон дали ще може да се сложи на мястото на обикновенния рефлекторен фар за да стане като оригиналния ОЕМ без рязане и преправяне. Благодаря ! 

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани