проблем с паленето
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
проблем с паленето
Значи колата е 524 ТД 89 год. 115 коня . Проблема е следния нали трябва като се пали да се изчака да подгрее и след това се върти, на таблото светкат две лампи (оранжеви) и тая кадето показва че впръсква тоест първата не гасне свети си постоянно и през това време светка и зелената лампа че трябва да паля но не може да запали ...върти докато не падни акумолатора но не пали от помпата ли е от некое реле ли да е ако може някои от колегите с такива коли да помогне ще съм много благодарен и сажалявам за малко объркващото обяснение но несъм много запознат и затова описвам сичко както е
Бог прощава притежателите на БМВ не
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с паленето
Е щом не гасне, значи може да е запекло релето.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: проблем с паленето
значи преди няколко дена пак беше станало така падна ми акумулатора от вартене заредих го слезнах доло пак да пробвам и запали тръгнах по работа и навръштане пак същич номер пак спря да пали
Бог прощава притежателите на БМВ не
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с паленето
А като запали, изгаснаха ли ти лампите за подгрева?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: проблем с паленето
да значи като пали лампата за впръскването свети ярко а като неще да пали свети слабо и не гасне а иначе запали ли проблеми няма сичко гасне
Бог прощава притежателите на БМВ не
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с паленето
Може и да имаш проблем с помпата, да не ти качва гориво.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: проблем с паленето
нищо чудно и помпата да е защото аз пследно време бях малко зле с парите и се карах с малко нафта та и за тва ме самнява и мен помпата 

Бог прощава притежателите на БМВ не
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с паленето
Под 20л не я оставяй. То помпата май към 15 почва да върти постоянно, ама да има фандък малко.
Човека от когото я купих моята бабка каза, че два пъти му се е скапвала помпата в резервоара и паленено било мисията невъзможна. Само не слагай менте, ако е помапата де, че много бързо се скапват.
А може и да си засмукал тиня от резервоара щом си я карал с малко тунджа.
Човека от когото я купих моята бабка каза, че два пъти му се е скапвала помпата в резервоара и паленено било мисията невъзможна. Само не слагай менте, ако е помапата де, че много бързо се скапват.
А може и да си засмукал тиня от резервоара щом си я карал с малко тунджа.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: проблем с паленето
да наи-вероятно е помпата вече съм 90 % сигорен честито да ми е
с моите камани по моита глава проста сега 


Бог прощава притежателите на БМВ не
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: проблем с паленето
съмнявам се да е от подкачващата помпа някъде другаде ти е проблема щом не ти гасне дюзата!нещо друго прави ли ти по таблото,играе ли ти обортомера?ходи да тия закачат на компа се ше излезне нещо
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: проблем с паленето
да обортомера ми играе.. както си работи почва да си шари на сякаде и спира да бачка
Бог прощава притежателите на БМВ не
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с паленето
може и някой датчик да е заминал, колегата е прав-тичай на диагностика
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: проблем с паленето
датчик колянов вал,намира се под стартера,хванат е с едно болче,сваляш го и го изърши той е индуктивен датчик,и може якоя стружка от нещо да се е залепила за него
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: проблем с паленето
Така днес пак пробвах да запаля и забелязах че нещо точно под абс само цъка а за въпросния датчик трудно ли се сваля
Бог прощава притежателите на БМВ не
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: проблем с паленето
не това му е хубавото на 2.4 че има много място и може навсякъде да бръкнеш свободно
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани