Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Здравейте колеги. От няколко дни съм притежател на Е 39 520и от 1997г. Имам питане към по-запознатите с модела. 1. Забелязах ,че след като пъхна контактния ключ в контакта мога да го завъртя по посока на часовниковата стрелка и да запаля-естествено ! Но това което ми изглежда ненормално е ,че мога да го завъртя и в посока обратна на часовниковата стрелка, при което ключалкалката някак отхлабва и започва да се върти "безконечно" и в двете посоки. Това става само сед като поставя ключа в ключалката и опитам да въртя "наобратно". Ако го поставя и завъртя към палене - няма проблем. Предполагам ме чака ремонт на ключалката , но прочетох в форума и за няква литиева грес която се ползувала. Въобще от прочетеното останах с впечатление , че не е толкова рядък проблем , та който има опит ще ми е от полза да го сподели.
2. Не ми е ясна функцията на следните два бутона:
този на климата е за въртене на вътрешен въздух но има две позиции
дайте идеи? А втория е за зануляване на разни данни от борда при Е 36ците ми но при е39ката ми е неактивен а показанията на борда се зануляват от бутона на лостчето ? Благодаря предварително на отзовалите се.
2. Не ми е ясна функцията на следните два бутона:

този на климата е за въртене на вътрешен въздух но има две позиции

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
1. Ключалката или е разбивана и правена или е повредена. Патрона почва да се върти безконечно точно при разбиване и за това те съветвам да я оправиш възможно най-бързо, защото някой ден ще почне да се върти и в двете посоки безконенечно ....
2. Копчето REST е за отопление след като спреш при изключен двигател и използва остатъчната топлина в охладителната система като работи само ел. помпата под клапаните на парното и вентилатора на купето
3. Бутона за климатика има 3 позиции
- отворено (не свети нищо) и климатика вкарва въздух от вън
- затворено на позицията със стрелките в кръг (свети единия диод) при което затваря достъпа на свеж въздух от вън и върти въздуха в купето
- автоматично на позиция [A] (светвт двата диода) и затваря притока на въздух от вън когато е замърсен над определени граници, напр. в задръстване, тунел и т.н. Датчика за въздуха е закрепен на дефлрктора на перката на радиатора от шофьорската страна
2. Копчето REST е за отопление след като спреш при изключен двигател и използва остатъчната топлина в охладителната система като работи само ел. помпата под клапаните на парното и вентилатора на купето
3. Бутона за климатика има 3 позиции
- отворено (не свети нищо) и климатика вкарва въздух от вън
- затворено на позицията със стрелките в кръг (свети единия диод) при което затваря достъпа на свеж въздух от вън и върти въздуха в купето
- автоматично на позиция [A] (светвт двата диода) и затваря притока на въздух от вън когато е замърсен над определени граници, напр. в задръстване, тунел и т.н. Датчика за въздуха е закрепен на дефлрктора на перката на радиатора от шофьорската страна
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
tsb_bg написа:1. Ключалката или е разбивана и правена или е повредена. Патрона почва да се върти безконечно точно при разбиване и за това те съветвам да я оправиш възможно най-бързо, защото някой ден ще почне да се върти и в двете посоки безконенечно ....
2. Копчето REST е за отопление след като спреш при изключен двигател и използва остатъчната топлина в охладителната система като работи само ел. помпата под клапаните на парното и вентилатора на купето
3. Бутона за климатика има 3 позиции
- отворено (не свети нищо) и климатика вкарва въздух от вън
- затворено на позицията със стрелките в кръг (свети единия диод) при което затваря достъпа на свеж въздух от вън и върти въздуха в купето
- автоматично на позиция [A] (светвт двата диода) и затваря притока на въздух от вън когато е замърсен над определени граници, напр. в задръстване, тунел и т.н. Датчика за въздуха е закрепен на дефлрктора на перката на радиатора от шофьорската страна




Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
kokali praa vsiakvi написа:... при мен светва или само левия или само десния диод на въпросното копче...
Може и така да беше (по спомен)
kokali praa vsiakvi написа:... А за ключалката - на ключар ли или нова ?Точно твое мнение видях с предложение за литиева смазка в подобна тема.
Най-добре тук да каже ключар
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Благодаря, значи да чакаме колегата im0tep да се включи .
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Това нещо се получава от износен или от не добре вкаран ключ в контактния патрон, НО при износване се проявява и когато ключа се върти в нормалната му посока(към палене)Сега ще го обясня по простичко:Когато ключа започне да се върти безконечно,значи се е активирала тази система която докато не си разпознае ключа не зацепва с останалата част от патрона(върти се безконечно) и съответно не върти целия механизъм към запалване.Това е направено с цел против разбиване,тоест да не може да се превърти контактния патрон със сила с къртач или друг подобен ключ.На мен също по някога в бързината ми се случва да не вкарам ключа до край и да започне да се върти безконечно.
П.П: Пробвай да вкараш ключа добре до край и с лек натиск навътре виж дали ще започне да върти пак на обратно
П.П: Пробвай да вкараш ключа добре до край и с лек натиск навътре виж дали ще започне да върти пак на обратно

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Благодаря. Ще пробвам и утре ще докладвам 

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Значи направих опит. При поставяне на ключ от другите ми коли - Е 36 - се върти безконечно на двете страни . С оригиналния ключ - според мен в много добро състояние - ако завъртя на обратно , дори и след натиск навътре и съзнателно правилно позициониране на ключа-превърта. След това вадя и отново вкарвам ключа, завъртам по посока на палене - по часовника - ОК, не превърта. Връщам в неутрално положение и опитвам да завъртя наобратно - невъзможно , не превърта вече . Споделете при вас как е , колеги ?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Абсолютно нормален си ти е патрона 

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Благодаря за съдействието! Май трябва да те черпя ! 

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за контактния ключ и ключалка и два бутона.
Днес се консултирах с изтъкнат плодивски ключар, който потвърди горното заключение на колегата im0tep от Варна, след като лично тества ключалката собственоръчно .
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани