Малко информация за новата М6-ца

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: самолет
Мечтае да кара: НЛО

Малко информация за новата М6-ца

Мнение от DiDi » 21 Мар 2006, 14:40

Официално новата М6-ца е пусната в производство в края на 2005 г.
Факти:
1. 5.0 литра V10 507 к.с.
2. Седем степенна скоростна кутия.
3. Олекотени елементи на купето (покрив от въглеродни влакна).
4. 0-100 км/ч за 4,6 сек., спирачен път 36 метра.
Агрегатът е 4 999 куб. см и е същия като при М5, като се запазва традицията на М сериите за съотношение 100к.с./литър. Максимална мощност се постига при 7 750 об/мин. Максималният въртящ момент е 520 Нм при 6100 об/мин, а 450 Нм са на разположение при 3500 об/мин. Смазването е поверено на две маслени помпи и два картера. Електрониката на двигателя е една от най-модерните системи за контрол. Системата MS S65 контролира и координира всички функции на двигателя посредством три 32 битови процесора, които се справят с над 200 млн. операции в секунда. Всеки един от десетте цилиндъра има собствена дроселова клапа, чиято позиция се измерва 200 пъти в секунда. Клапата може да се отвори/затвори напълно за около 120 милисекунди (приблизително 3 пъти по-бързо от едно мигане на човешко око).
Както при М5, при новата М6 се използва 7 степенната SMG - секвенциална ръчна скоростна кутия с Drivelogic. Системата Drivelogic предлага избор между 11 различни типа на смяна на предавките, в зависимост от бързината на превключването. При ръчен режим има 6 различни типа, а при автоматичен - 5. На хлъзгави повърхности, при сваляне на предавките, SMG следи за приплъзване на задните колела и при необходимост съединителя отделя за част от секундата, като по този начин поддържа сцеплението. Когато автомобилът е на наклон, SMG също има интересна роля. При изкачване, тя задържа по-ниска предавка, за да поддържа ускорението. При спускане, сваля предавките, така че мотора максимално да задържа колата.
Друга интересна част от М6 е EDC - електронен контрол на амортесьорите. Той предлага на водача три нива на окачването - Комфортно, Нормално и Спортно. Сервотроник управлението също има два режима, които отговарят на Спорт и Комфорт окачването. Също както при М5 и тук има "пауър бутон" на централната конзола. Автомобилът по принцип е 400 к.с., а при натискането на този бутон "конете" стават 507!

Източник: tuningnews.net

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook