въпрос лед нулирането на диодите за следене смяната на масло

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.06.2005

въпрос лед нулирането на диодите за следене смяната на масло

Мнение от DJ Krasi » 15 Мар 2006, 17:23

имам 524тд 1989г.Последните 2 пъти дето сменям маслото вече като нулирам с онзи уред за нулиране нешто не ми отброиава правилно изминатите километри.Преди при изминати 2000км ми гаснеше по една зелена лампа а сега гаснат на 1000км.Къде е проблема и има ли такъв.Благодаря Предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 15 Мар 2006, 18:02

еми провери да не ти е гадно маслото и да се скапва по-бързо ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 16 Мар 2006, 9:46

Тия "ламбички" нямат нищо общо с качеството на маслото!
И с вода вместо масло да караш, пак ще гаснат според начина на каране ;) .
Потърси малко за inspection и oil reset - ще ти бъде от полза.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Мар 2006, 11:16

пин 7 и маса за около 13-сек ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 17 Мар 2006, 1:41

те не гаснат на километри, виж има много писано за това, аз сега съм на 8 000 км. и ми е изгаснала само една лампичка, ако ги чакам ще го сменям на 50 000 сигурно... :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.06.2005

Мнение от DJ Krasi » 20 Мар 2006, 11:36

Ми вижте сега карам с едно и също масло вете над 50000 км и досега червената лампа (т.е.)последната ми светваше на 12000км а зелените всяка на 2000 а сега светва на 1000 което значи че последната лампа т.е. червената ще ми светне на7000.
И затова питам дали някой не знае от какво се получи това!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.06.2005

Мнение от DJ Krasi » 20 Мар 2006, 11:36

Ми вижте сега карам с едно и също масло вете над 50000 км и досега червената лампа (т.е.)последната ми светваше на 12000км а зелените всяка на 2000 а сега светва на 1000 което значи че последната лампа т.е. червената ще ми светне на7000.
И затова питам дали някой не знае от какво се получи това!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 20 Мар 2006, 12:51

Както някой спомена по-горе, изчислява се според стила ти на каране. Нормално е зимата, когато отнема повече време да загрее, юрка се докато още е студена и се гаси преди да е загряла, да отчита по-голямо износване на маслото.

Замисли се дали не ти се е променил стила на каране или пък да не си обръщал внимание колко бързо падат лампичките през зимата.

За сравнение, на нашата е39 525d съотношението е някъде към 1.5к-2к км. на лампичка.
'02 BMW 525d


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 21 Мар 2006, 9:12

Лампите гаснат на моточасове спрямо оборотите на двигателя :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 22 Мар 2006, 12:31

При мен се получи следното : След смяна на маслото - занулих - изминах 4-5000 км зелените барчета си намаляваха нормално бяха останали 2-3 зелени. И изведнъж изчезнаха и светна инспекшъна. Занулявам отново - 500-1000 км , и пак изчезнаха и светна инспекшън ! Пак занулих - 250 км и пак светна инспекшън ??? :help: :?: :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Мар 2006, 21:11

plamenppppp - цъкни ме
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 24 Мар 2006, 0:50

IvanchoG - Ясно ми е как става зануляването , ако това искаш да ми покажеш . Занулявал съм няколко пъти . И си свършваха зелените барчета до край . Сменявам масло , и пак . Но въпросът ми е - защо не иска да изреди зелените барчета до край а смъкна 2 и изчезнаха всички и светна инспекшъна ? Занулявам наново, като имам в предвид че маслото ми е на кажи речи половината си пробег . Да но изкара 500 км и пак изчезнаха всичките и светна инспекшъна . Още веднъж занулявам и го махам този инспекшън да не ми вади очите - изкара 250 км и пак светна испекшън и изчезнаха барчетата??? Иначе и аз го правя по описания начин . Имам усещането че ме изхвърля . Та въпроса ми е : Някои има ли идея защо и на някой случвало ли му се е ? А батериите ми са ОК ! Сменял съм ги , а и уредите си работят !!! :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Мар 2006, 10:40

Повторното светване - батериите са за смяна.
Какви - акумулаторни, със същия волтаж и най-добре със същия капацитет като старите.
Тип - каквито са старите (дотук съм сменял 2 различни размера).
Откъде - магазин за фотографски материали (продават най-различни размери, волтажи и капацитети).
Смяната - нужни са малко знания за запояването, старите батерии (ако не са сменяни вече) са заварени с точкова заварка за пластини, които са запоени към платката. След запояването е нужно батериите да се закрепят механично към платката (с топла пластмаса, по-здрав силикон).
Ако си направил това - явно имаш допълнителна повреда в таблото, свързана със зареждането на батериите (или нещо им дърпа тока при изгасена кола, или самите батерии "не държат ток"). Точно предсрочното светване на инспекшъна показва проблем с батериите. Уредите нямат връзка с батериите (освен когато са се разтекли).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook