От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор

Мнение от slitter » 01 Авг 2011, 20:03

Напълно нормално и логично с изключение на едно. ЕВС3 не се произежда вече! Произвежда се ЕВС 4 и за тази кола се дава именно модула, който са му сложили - http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... e_support/ Тъпото е, че в Дару грешката, която бяха направили, пак повтарям, е това, че някак модула го бяха програмирали така, че в идентификацията присъстваше единствено и само ВИНа, без идентификационните номера. Те не са се светнали, че може да се вземат от таблото и да ги набият в ЕВСа при първоначалното кодиране, което е така важно за всеки един чисто нов модул на БМВ, който по дифолт може да се програмира само веднъж за конкретната кола и многократно или няколкократно по промяна на функцийте за този модул, но вече програмиран за конкретната кола и ВИН. Затова се наложи да програмирам няколко пъти модула, за да може да захапе тия проклети номера, които отсъстваха. Те не са имали стария модул, щото е в полицията, за да вземат необходимата им информация и са набили само ВИНа. Надеждата е, че това НЕдопрограмиране е оказвало неблагоприятно влияние върху модула, който не е успявал да препрограмира ключа си при гасенето за следващото палене, както казваш. Дано сега всичко да е наред, защото иначе не знам какво може да се направи повече. Ако стане фал отново да си го оправят в Дару, но тъпото е, че модула е купен в Камор, а монтиран и програмиран в Дару. Не се знае кой каква отговорност би понесъл, а най-вероятно никаква. Та в заключение да кажа - модула си е този, който трябва, ключовете са от ромбоидните, модула е програмирам вече, както трябва, ама не се знае кво ще бъде, засега пали, до ден два ще се разбере кво ще става :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор

Мнение от xterminator » 01 Авг 2011, 20:34

Благодаря на всички! :bowdown:
Ще пиша какво се случва
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор

Мнение от stony1 » 01 Авг 2011, 21:40

slitter написа:Напълно нормално и логично с изключение на едно. ЕВС3 не се произежда вече! Произвежда се ЕВС 4 и за тази кола се дава именно модула, който са му сложили - http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... e_support/ Тъпото е, че в Дару грешката, която бяха направили, пак повтарям, е това, че някак модула го бяха програмирали така, че в идентификацията присъстваше единствено и само ВИНа, без идентификационните номера. Те не са се светнали, че може да се вземат от таблото и да ги набият в ЕВСа при първоначалното кодиране, което е така важно за всеки един чисто нов модул на БМВ, който по дифолт може да се програмира само веднъж за конкретната кола и многократно или няколкократно по промяна на функцийте за този модул, но вече програмиран за конкретната кола и ВИН. Затова се наложи да програмирам няколко пъти модула, за да може да захапе тия проклети номера, които отсъстваха. Те не са имали стария модул, щото е в полицията, за да вземат необходимата им информация и са набили само ВИНа. Надеждата е, че това НЕдопрограмиране е оказвало неблагоприятно влияние върху модула, който не е успявал да препрограмира ключа си при гасенето за следващото палене, както казваш. Дано сега всичко да е наред, защото иначе не знам какво може да се направи повече. Ако стане фал отново да си го оправят в Дару, но тъпото е, че модула е купен в Камор, а монтиран и програмиран в Дару. Не се знае кой каква отговорност би понесъл, а най-вероятно никаква. Та в заключение да кажа - модула си е този, който трябва, ключовете са от ромбоидните, модула е програмирам вече, както трябва, ама не се знае кво ще бъде, засега пали, до ден два ще се разбере кво ще става :)


:yes: Сега се сещам и за още един момент, който изобщо не е за подценяване.
Когато се поръчват такива модули, те се получават програмирани. Тук е тънкия момент. Всеки официален представител на BMW има апаратурата и е оторизиран да извършва това програмиране. Това на практика означава, че модула може да се поръча от Германия по VIN и всеки може да го забоде в колата и той да работи без проблем, но означава и че може да пистигне като модул поръчан само по парт номер и да бъде програмиран и тестван на самата кола от официалния представител в БГ. И в БГ защо да не изкарат още едни пари на наш гръб? А по отношение на кодовете, за които говориш отговора е много лесен - просто са им скапани "специалистите"
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор

Мнение от xterminator » 07 Авг 2011, 12:50

:bowdown: slitter :bowdown: Колата вече една седмица пали безпроблемно. Ако знаех още в началото да дойда при теб щях да си спестя едно 600-700 лева и най-вече много главоболия. :banghead: :bang: Засега излиза, че целия проблем е идвал оттам, че не са въведение едни кодове на ЕВС-а, които колегата взе от таблото. :OT: Сега обаче трябва да се залавям с разрешаването на други проблеми - появи се теч на нафта под двигателя :evil: Силно се надявам да не е от ГНП-то.
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook