много странен проблем помагайте
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: много странен проблем помагайте
радиаторите съм ги свалял и на климатика и на двг. измити външно и вътрешно,двг. е обезвъздушен и с антивриз,при изключен климатик пак загрява,колата е с газово, а за термостат незнам как при 160-170 не загрява а при 190-нагоре загрява не вярвам да е термостат
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: много странен проблем помагайте
Колега проблема ти е не че като вдигнеш 190км.и загрява,ами от оборотите на двигателя.И на място да държиш5000 оборота и пак ще ти загрее. Провери си маркучите,дали като са слагали изпарителя на газта са вързани както трябва.Ако са пуснати по дълги маркучи ги има тези симптоми,понеже завъртането на водния кръг се увеличава,а обикновено се връзва на малкия кръг,и по този начин охлаждането се забавя.Виж испарителя трябва да е по ниско от мястото за наливане на водата (да не се получава въздушна възглавница на самия испарител)Ако всичко ти е наред със системата,вземи погледни водна помпа и термостат.Запали колата студена и дръж маркуча който влиза в радиатора.Трябва когато влезе в синята зона да започне да се затопля.Надявам се да съм помогнал. 

Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: много странен проблем помагайте
При всяка ревизия на охладителната система бих започнал с термостат ! Инвестицията не е скъпа , а спасява от много проблеми. Загряване на висока скорост изключва виското-не е от него . Възможна причина е и затлачен или натрошен катализатор .
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: много странен проблем помагайте
с газово сам от 2008г. и не сам имал проблеми вързано е към парното .... а това за оборотите, всяка една кола на място ако я държиш на 5000 оборота за 15 минути ще хвърли верига тоес ще се скапа....... остана само само термостат да сменя но като знам че съм го сменял преди една година не вярвам да е от него ..........................................но има и такава вероятност защото всичко което съм сменял и съм закупил от ауто плюс-Ямбол и е минала една година съм го сменял пак защото се скапва,скоро сменях водна помпа закупена от ауто плюс помпата е с желязна турбина и я извадих на парчета,същото се случи и с тампоните по ходовата част.......
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани