покупка на е34 524тд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

покупка на е34 524тд

Мнение от prostia » 18 Мар 2006, 16:13

здравеите колеги харесал съм една 5-ца ама ме притеснява тва че при топъл двигател пали малко трудно(при студен незнам как е)някои знае ли какъв е проблема и колко ще ми струва ремонта??

благодаря ви предварително!!!
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 18 Мар 2006, 17:19

Предполагам, че това е вече обсъждания проблем с агренажната верига, иска смяна. Потърси из този подфорум (и в е39) за този проблем.
'02 BMW 525d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 18 Мар 2006, 18:28

Hex написа:Предполагам, че това е вече обсъждания проблем с агренажната верига, иска смяна. Потърси из този подфорум (и в е39) за този проблем.
Недейте обърква човека... 524тд Е34 не е с ангренажна верига а с ангренажен ремък. Така че проблема му едва ли ще е от веригата. :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 18 Мар 2006, 20:01

Да колата наистина е с ремък.Какво значи трудно пали?Питам защото и аз преди карах такава и ми палеше и студена и топла с след като повърти малко,но колата и мотора са железни вървеше като луда (преди да я тотализирам де :mhihi: )Огледая направи една диагностика и ако всичко и е ок,я взимай няма да съжаляваш.Мойта беше на 450 000км. и след като отворих двигателя останах доста впечатлен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 18 Мар 2006, 20:23

да пали след като повърти малко.
собственикът ми каза че всички били така. но мочта е28 524 нее така но е с механично ГНП дали нее от ГНП -то нещо???
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Re: re

Мнение от Hex » 18 Мар 2006, 23:37

slavianko написа:
Hex написа:Предполагам, че това е вече обсъждания проблем с агренажната верига, иска смяна. Потърси из този подфорум (и в е39) за този проблем.
Недейте обърква човека... 524тд Е34 не е с ангренажна верига а с ангренажен ремък. Така че проблема му едва ли ще е от веригата. :roll:

Съжалявам за грешката :)
'02 BMW 525d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: покупка на е34 524тд

Мнение от dizelboy » 18 Мар 2006, 23:51

prostia написа:здравеите колеги харесал съм една 5-ца ама ме притеснява тва че при топъл двигател пали малко трудно(при студен незнам как е)някои знае ли какъв е проблема и колко ще ми струва ремонта??

благодаря ви предварително!!!


не се излагаи хи4 ти нетреба такава кола збериси друг мотор
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 19 Мар 2006, 15:49

Тва са пълни глупости че палели трудно верно и мойта беше така въртях по 3-4 секунди докато запали нямах изгоряла свещ но ми писна и реших да гисменя и 6-те на куп колата ми показва 230 000км всъщност бащата е навъртял 40 000 и аз 20 000 взехме я на 168 000км ма господ знае на колко е била всъщост та мисълта ми е че сега вече 1 седмица с новите свещи няма топла няма студена пали точно на четвърт оборот старите ми свещи бяха здрави но явно... та мисълта ми е може и неговите да не са кой знае колко хубави уф дано съм успял да обесня правилно а сега бай бай че спешно ме викат :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Re: покупка на е34 524тд

Мнение от His Shadow » 19 Мар 2006, 15:54

dizelboy написа:
prostia написа:здравеите колеги харесал съм една 5-ца ама ме притеснява тва че при топъл двигател пали малко трудно(при студен незнам как е)някои знае ли какъв е проблема и колко ще ми струва ремонта??

благодаря ви предварително!!!


не се излагаи хи4 ти нетреба такава кола збериси друг мотор


Кво не му е хубавото :confused: 60 000км никви дертове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 19 Мар 2006, 16:57

че кво му е на мотора ас съм много доволен от е28-цата с тоз мотор а таз е34 ми е изгодна за това мисля да я взема
та относно паленето на топул двигател не подгряват свещите (изкючва се като вариянт за трудното запалване)смисъл върти 2-3сек.и тогава пали.
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 19 Мар 2006, 19:05

помпата мисля и е време, но докато не се види как пали на студено неможе да се каже
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 19 Мар 2006, 20:53

И аз бях супер доволен от моята. Не съм имал никакви грижи. Карах я над 90хил и само сменях масла и филтри. А когато я купих километража ми беше на 270.000 Пък на колко реални е била....... един господ знае. Но ми палеше от раз. Дори и на -20 градуса зимата в Русе палех. Ма може и късмет да съм имал. Кой знае....
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 20 Мар 2006, 0:06

prostia написа:че кво му е на мотора ас съм много доволен от е28-цата с тоз мотор а таз е34 ми е изгодна за това мисля да я взема
та относно паленето на топул двигател не подгряват свещите (изкючва се като вариянт за трудното запалване)смисъл върти 2-3сек.и тогава пали.


как ще не включват бре :D винаги си включват мойте спорил съм и сме мерили даже дали отива ток по кабелаците ако ще и току що да спирам от дълаг път загасям и веднага след тва давам контакт пак ми нагрява свещите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 20 Мар 2006, 6:00

Здраве да е
525тдс и 524тд са с различни помпи/поне по каталог /
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 20 Мар 2006, 9:14

mla86 написа:
prostia написа:че кво му е на мотора ас съм много доволен от е28-цата с тоз мотор а таз е34 ми е изгодна за това мисля да я взема
та относно паленето на топул двигател не подгряват свещите (изкючва се като вариянт за трудното запалване)смисъл върти 2-3сек.и тогава пали.


как ще не включват бре :D винаги си включват мойте спорил съм и сме мерили даже дали отива ток по кабелаците ако ще и току що да спирам от дълаг път загасям и веднага след тва давам контакт пак ми нагрява свещите
e поне не святка лампата за подгряване на таблото (от там съдя че не подгряват) но несъм мерил на кабелите и затова няма да споря
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook