М10б18 въпрос за карбуратор

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: М10б18 въпрос за карбуратор

Мнение от delas_328 » 05 Юли 2011, 21:41

Колега, да не си навлечеш главоболия с тези замяни на карбураторите и накрая да омотаеш вакуми и щуротий
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!


Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Дружба Сити
Кара: Е34/Е30 на кило
Мечтае да кара: Х5 4.4 is

Re: М10б18 въпрос за карбуратор

Мнение от Ascendancy » 06 Юли 2011, 14:15

Ясно колеги, благодаря ви ! На мен ми е 1вото бмв с карбуратор и ми се искаше да не ми е толкова тъмна Индия и малко туй онуй да се пипне ама.. както казвате, накрая да не остане на трупчета или на части. Ако решите - щраквайте ключалката, аз повече въпроси нямам.
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.06.2006
Местоположение: Sofia

Re: М10б18 въпрос за карбуратор

Мнение от gesho » 12 Юли 2011, 14:45

gecata73 написа:с кой карбуратор си може и да те зарадвам




а колега случайно да ти се намира Пиербург 2BE?

Ще съм благодарен че аз имам проблем когато стигне 3к оборота и забива нос.Като купих колата от човека ми обясни , че имало проблем с втората камера , може би за високите обороти.Смешно звучи ама?Те първа се сблъсквам с такова чудо.Странното е че махнах вчера тавата отгоре и нз просто еи така от любопитсво да видя кой модел е точно и разместих една клапа.После си запали и един два пъти си се изряза нормално но после пак почна да забива нос.Трябва плавно да се подава газта.Това описание го написах ако може някой запознат с карбовете да даде нкакво инфо не лично към теб.Лек ден благодаря
DDT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Re: М10б18 въпрос за карбуратор

Мнение от stenly » 19 Юли 2011, 11:04

gesho написа:
gecata73 написа:с кой карбуратор си може и да те зарадвам




а колега случайно да ти се намира Пиербург 2BE?

Ще съм благодарен че аз имам проблем когато стигне 3к оборота и забива нос.Като купих колата от човека ми обясни , че имало проблем с втората камера ...


Здравей,
имал съм подобен проблем, ще ти обясня какво беше и как биде оправено, пък туку виж и при теб е от същото.
Значи Е30 316 с 2ВЕ карбуратор, дроселната клапа на втора камера се отваря когато са налице следните 2 условия (едновременно):
1) има достатъчно подналягане в смукателния колектор (т.е. двигателя е в режим да *има* нужда от повече хранене)
2) педалът на газта е натиснат достатъчно.
Т.е. казано на човешки -- трябва водачът да иска да даде 'газ' и двигателят да е в положение да може да я усвои тая 'газ'.
Това горе всъшност е за обща култура и няма кой знае колко отношение към проблема (какъвто беше при мен) и решението му.

Тоя карб има две отделни поплавкови камери с два отделни поплавъка. Като нивото на бензина в дадена камера стигне зададеното, поплавъка натиска една 'игла', като по този начин затваря пътя на бензина изпомпван от бенз. помпата към камерата. Това което се беше случило при мен е -- леглото, в което се движи иглата на втора камера се беше свлякло надолу (то е набито в (горната или долната -- не помня вече точно) половина на карбуратор-а. Ефекта е, че иглата затваря при много по-ниско ниво от номиналното. Така, когато се отвори втора камера, сместа се обеднява и колата забива нос.
Решението е да набиеш обратно леглото на иглата. Внимавай! Не го прави с железен чук, щото леглото е от алуминий и ще го деформираш. Използвай подходящо дървено трупче -- опри го в леглото и удряй него с чука. Второ внимавай -- не набивай леглото повече от необходимото (можеш да сравниш с това докъде е набито леглото на иглата на първа камера).

Дано горното ти е от полза и успех!

ps. Ако колата ти има газ и на газ също го прави проблема -- значи не е от гореописания проблем.


Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.06.2006
Местоположение: Sofia

Re: М10б18 въпрос за карбуратор

Мнение от gesho » 20 Юли 2011, 10:23

stenly написа:
gesho написа:
gecata73 написа:с кой карбуратор си може и да те зарадвам




а колега случайно да ти се намира Пиербург 2BE?

Ще съм благодарен че аз имам проблем когато стигне 3к оборота и забива нос.Като купих колата от човека ми обясни , че имало проблем с втората камера ...


Здравей,
имал съм подобен проблем, ще ти обясня какво беше и как биде оправено, пък туку виж и при теб е от същото.
Значи Е30 316 с 2ВЕ карбуратор, дроселната клапа на втора камера се отваря когато са налице следните 2 условия (едновременно):
1) има достатъчно подналягане в смукателния колектор (т.е. двигателя е в режим да *има* нужда от повече хранене)
2) педалът на газта е натиснат достатъчно.
Т.е. казано на човешки -- трябва водачът да иска да даде 'газ' и двигателят да е в положение да може да я усвои тая 'газ'.
Това горе всъшност е за обща култура и няма кой знае колко отношение към проблема (какъвто беше при мен) и решението му.

Тоя карб има две отделни поплавкови камери с два отделни поплавъка. Като нивото на бензина в дадена камера стигне зададеното, поплавъка натиска една 'игла', като по този начин затваря пътя на бензина изпомпван от бенз. помпата към камерата. Това което се беше случило при мен е -- леглото, в което се движи иглата на втора камера се беше свлякло надолу (то е набито в (горната или долната -- не помня вече точно) половина на карбуратор-а. Ефекта е, че иглата затваря при много по-ниско ниво от номиналното. Така, когато се отвори втора камера, сместа се обеднява и колата забива нос.
Решението е да набиеш обратно леглото на иглата. Внимавай! Не го прави с железен чук, щото леглото е от алуминий и ще го деформираш. Използвай подходящо дървено трупче -- опри го в леглото и удряй него с чука. Второ внимавай -- не набивай леглото повече от необходимото (можеш да сравниш с това докъде е набито леглото на иглата на първа камера).

Дано горното ти е от полза и успех!

ps. Ако колата ти има газ и на газ също го прави проблема -- значи не е от гореописания проблем.



Колега като съм почивка ще го отворя да видя дали ще помогне този твой метод. мерси за инфото и ще пиша да споделя какво е точно.Мерси
DDT

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook