Още една Акулка ;)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
akula написа:колега, дръж здраво и гаджето, и колата![]()
кабели- и на мен ми обявиха същата цена, на манети мирели. и аз като теб за сега се въздържах. свещи сложих- на NGK, некви френски, уж чудни страшни.
за оборотомера имаше тема, потърси в нашия подфорум.
радиатор става и от е30.
така както го обясняваш, няма нужда от смяна на гарнитурата- не би трябвало да е фатално само по себе си.
Държа се здраво и мъжки, няма да рева

Колата мина доктора за окачване и спирачки и за момента всичко е Ок, ще има доста кърпене на пода, което се очакваше и това май ще е най-наложащо след радиатора. Странното е че колата не тропва... от никъде или е поддържана доста добре или.. нз..
Давайте някакви идеи за освежаване на двигател + окачване, пак напомням , че не разбирам много така че...

За спирачките мисля да взема едни нови накладки за това се сещам. Динамиката на двигателя се усеща макар и да е най-малкия, просто искам да му подобря работата максимално за това и питам

Още един въпрос, отзад зад гумите трябва ли да има някаква метална част или гума, която предпазва багажника от влага мръсотия и тн. понеже няма нищо в момента и ми изглежда доста грозно.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Още една Акулка ;)
Зад гумите оригинално няма нищо, затова не е лоша идея по редовно миене там отзад, че е предпоставка за загниване на задната маска и дъното на багажника 

- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Малко да надигна темата....
Вчера ми пристигна новата ръчка за мигачи и фарове от щатите, в добавка на това благодарение, на DMC вече имам оригинален волан, гуменки за педалите и ръчки за стъклата. За жалост нямах време да ги наснимам... като цяло козметични чаркалъци, но за сега толкова. Все още търся читав радиатор, не искам да го преправям, но на там отиват нещата
Вчера ми пристигна новата ръчка за мигачи и фарове от щатите, в добавка на това благодарение, на DMC вече имам оригинален волан, гуменки за педалите и ръчки за стъклата. За жалост нямах време да ги наснимам... като цяло козметични чаркалъци, но за сега толкова. Все още търся читав радиатор, не искам да го преправям, но на там отиват нещата

- Тато
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Още една Акулка ;)
Здравей. Намерих ти темата. Е, добре си захванал тези неща.
Понеже явно обичаш архаични, ръждиви железа и нетърпеливо чакаш момента, когато легално ще можеш да се мъчиш с него, имам аз една работа за теб. Един радиатор, годен. Ще го получиш по партийна линия. Пък за другото, не се плаши. Като закачите изправния радиатор ще си покаже, дали стария се е саморазпаднал или нещо го е надуло.
М10В18 не е лоша машина. Хайде, в 5-та серия Е 12/Е28 идва твърде слаб, но във Е 21 е добре. Ще го оставяш или и ти ще търсиш друг двигател, 6-тица ? Аз те съветвам да си покараш поне година-две, скастрения 1800. Пък, после търси големи чугуняци.
Честно казано, не виждам бъдеще в точно тази кола. И вихърът в който е попаднало това Е 21, няма да трае дълго. Виж, следващото, 2-рото ти БМВ ( което и да е то) ще ти бъде колата за години напред. Но, тази - не.
Понеже явно обичаш архаични, ръждиви железа и нетърпеливо чакаш момента, когато легално ще можеш да се мъчиш с него, имам аз една работа за теб. Един радиатор, годен. Ще го получиш по партийна линия. Пък за другото, не се плаши. Като закачите изправния радиатор ще си покаже, дали стария се е саморазпаднал или нещо го е надуло.

Честно казано, не виждам бъдеще в точно тази кола. И вихърът в който е попаднало това Е 21, няма да трае дълго. Виж, следващото, 2-рото ти БМВ ( което и да е то) ще ти бъде колата за години напред. Но, тази - не.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Тато написа:Здравей. Намерих ти темата. Е, добре си захванал тези неща.
Понеже явно обичаш архаични, ръждиви железа и нетърпеливо чакаш момента, когато легално ще можеш да се мъчиш с него, имам аз една работа за теб. Един радиатор, годен. Ще го получиш по партийна линия. Пък за другото, не се плаши. Като закачите изправния радиатор ще си покаже, дали стария се е саморазпаднал или нещо го е надуло.М10В18 не е лоша машина. Хайде, в 5-та серия Е 12/Е28 идва твърде слаб, но във Е 21 е добре. Ще го оставяш или и ти ще търсиш друг двигател, 6-тица ? Аз те съветвам да си покараш поне година-две, скастрения 1800. Пък, после търси големи чугуняци.
Честно казано, не виждам бъдеще в точно тази кола. И вихърът в който е попаднало това Е 21, няма да трае дълго. Виж, следващото, 2-рото ти БМВ ( което и да е то) ще ти бъде колата за години напред. Но, тази - не.
Здрасти колега, адски много благодаря за радиатора

За момента не смятам да бутам нещо друго вътре, но в бъдеще определено (когато не ми е единствената кола).
За колко години напред ще да е... то само ще си покаже

- Тато
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Още една Акулка ;)
Потресен съм. Б...и поройния дъжд, който ни изпра днес. За малко да провали сделката. Както и да е. Колегата се сдоби с хубав радиатор за 21-цата. Колко е хубав, сам ще си покаже. Дано е читав. Даже беше със всички оригинални и здрави тампончета+ един маркуч за свръхниво.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Огромни благодарности на колегата Тато. Радиатора е при мен
... за жалост пак нямах време и тази седмица да погледна колата... да се надявам, че другата неделя ще мога да й отделя подобаващото време.
Огромни благодарности и на DMC, добре че е той да ме напътства



Огромни благодарности и на DMC, добре че е той да ме напътства

- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Здравейте отново хора... имам няколко въпросчета 
Скоро време ще се почва работата по тялото на колата и имам няколко въпроса...
По принцип по колата има работа, главно по пода... така че няма да е лошо да препоръчате някой майстор.. може да у Софийско. За да не се приеме като реклама може и на ЛС, но ви моля да не е някой начинаещ, не искам да се учи....
Какъв епоксиден грунт бихте ми препоръчали и като цяло за основата с какво да нанасям ?
Замислил съм да направя малко модификация, което изобщо не ми харесва, но мисля че е наложително.. става дума отзад да се заварят метални стопери на мръстотия и влага... поне до някаква степен, за да се предпазва багажника и задна броня от износване... до колкото разбрах така е фабрично..
И като за последно... боята е още доста далеч от цялата картинка, но съм се спрял на 3 цвята... не подхождат много много на колата като дух, но мисля, че е важно да ми харесват на мен
Kажете си мнението



Някакси матово черното най-много ме влече, но си нямам на идея как ще в готов вариант все още
PS Някой да ми пише на ЛС как се намалят тия картинки ако може... пробвах 3-4 начина и неще и неще..

Скоро време ще се почва работата по тялото на колата и имам няколко въпроса...
По принцип по колата има работа, главно по пода... така че няма да е лошо да препоръчате някой майстор.. може да у Софийско. За да не се приеме като реклама може и на ЛС, но ви моля да не е някой начинаещ, не искам да се учи....
Какъв епоксиден грунт бихте ми препоръчали и като цяло за основата с какво да нанасям ?
Замислил съм да направя малко модификация, което изобщо не ми харесва, но мисля че е наложително.. става дума отзад да се заварят метални стопери на мръстотия и влага... поне до някаква степен, за да се предпазва багажника и задна броня от износване... до колкото разбрах така е фабрично..

И като за последно... боята е още доста далеч от цялата картинка, но съм се спрял на 3 цвята... не подхождат много много на колата като дух, но мисля, че е важно да ми харесват на мен

Kажете си мнението




Някакси матово черното най-много ме влече, но си нямам на идея как ще в готов вариант все още

PS Някой да ми пише на ЛС как се намалят тия картинки ако може... пробвах 3-4 начина и неще и неще..

Re: Още една Акулка ;)
Приятелю - ти си готов за американски коли с "мускули"...
Иначе по темата - и на мен черното матово ми харесва, ама ако си го държа в хола.
Проблемът е, че ще ми трябва по-голям хол и извънземна подемна сила.
Иначе шегата настрана, черното ще показва в най-дребни подробности доколко не е чиста колата.
Даже капките от екологично-чист дъжд високо в планината, далеч от калта и прахта на цивилизацията, ще са видими с просто око.
Забелязал съм, колко често са надраскани измитите, тъмните и лъскави коли. Надраскани ей така, от доброжелание - че толкова хубаво и лъскаво не е на много добре.
Такива доброжелатели те свалят на земята. Не вярвам да я държиш през цялото време в гараж, а когато си навън с нея, да наемаш убийци да гледат през оптика тези, които посягат към калниците и вратите й с пирон (в краен случай - с ключ). Не вярвам, да я застраховаш така, че да има смисъл да си търсиш парите от застрахователя за всяка драскотина.
Лятото - тази черна, още повече и матова кола няма да става за каране - ще бъде такъв топлоприемник, чак не ми се мисли.
Без климатик ще е немислимо да се ползва. Преди два дни се возих в една черна кола. Не можеше да се пипне волана - беше черен и кожен.
Не можеше да се седне на седалката - пак кожена, макар и не баш черна. Спасението беше само - запалваш колата - пускаш климатика да смуче горивото и влизаш след десетина минути.
Това е за черното...
Ще коментирам само него, защото и на мен ми харесва...

Иначе по темата - и на мен черното матово ми харесва, ама ако си го държа в хола.
Проблемът е, че ще ми трябва по-голям хол и извънземна подемна сила.
Иначе шегата настрана, черното ще показва в най-дребни подробности доколко не е чиста колата.
Даже капките от екологично-чист дъжд високо в планината, далеч от калта и прахта на цивилизацията, ще са видими с просто око.
Забелязал съм, колко често са надраскани измитите, тъмните и лъскави коли. Надраскани ей така, от доброжелание - че толкова хубаво и лъскаво не е на много добре.
Такива доброжелатели те свалят на земята. Не вярвам да я държиш през цялото време в гараж, а когато си навън с нея, да наемаш убийци да гледат през оптика тези, които посягат към калниците и вратите й с пирон (в краен случай - с ключ). Не вярвам, да я застраховаш така, че да има смисъл да си търсиш парите от застрахователя за всяка драскотина.
Лятото - тази черна, още повече и матова кола няма да става за каране - ще бъде такъв топлоприемник, чак не ми се мисли.
Без климатик ще е немислимо да се ползва. Преди два дни се возих в една черна кола. Не можеше да се пипне волана - беше черен и кожен.
Не можеше да се седне на седалката - пак кожена, макар и не баш черна. Спасението беше само - запалваш колата - пускаш климатика да смуче горивото и влизаш след десетина минути.
Това е за черното...
Ще коментирам само него, защото и на мен ми харесва...

- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Още една Акулка ;)
Читав чрен мат ще ти излезе по-скъпо от металика.За поддръжката и отношението на черното и слънцето,колегата Offline
DEMIURGE по-горе добре го е описал.
Чевеното е добро,подчертава колата и ще се връзва с черните елементи-лаиснички,решетки.Хубаво е да го направиш база лак ако се спреш на него.
Щото е от цветовете дето страдат от слънцето...
Епоксиден грунд ползвам на Новол-добър баланс между цена и качество...Един колега ползва на Лакпром,смятам да го пробвам но понеже все още несъм немога да го препоръчам.
Ако ти се харчат парици разбира се може да си вземеш Глазурит или Сикенс.Обаче,при този случай материялите за боядисването на колат могат да доближат стойноста и...
DEMIURGE по-горе добре го е описал.
Чевеното е добро,подчертава колата и ще се връзва с черните елементи-лаиснички,решетки.Хубаво е да го направиш база лак ако се спреш на него.
Щото е от цветовете дето страдат от слънцето...
Епоксиден грунд ползвам на Новол-добър баланс между цена и качество...Един колега ползва на Лакпром,смятам да го пробвам но понеже все още несъм немога да го препоръчам.
Ако ти се харчат парици разбира се може да си вземеш Глазурит или Сикенс.Обаче,при този случай материялите за боядисването на колат могат да доближат стойноста и...
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
DEMIURGE написа:Приятелю - ти си готов за американски коли с "мускули"...![]()
Много ти благодаря за изчерпателния отговор колега... това за мускулите съм го използвал чисто и просто поради причината, че боята ми хареса как им стои..

Явно черния мат няма да го бъде...
taran написа:Читав чрен мат ще ти излезе по-скъпо от металика.За поддръжката и отношението на черното и слънцето,колегата Offline
..
Мерси за предложенията за грунт, някакси бих заложил на Лакпром.. просто са ми по-познати като марка, но докато не пише някой колега отзиви съм пас за момента.
Явно и червено/оранжевото няма да го бъде... наистина не се бях замислил, че доста страда от слънцето..., а и цената ще е... :x
Както казах има още доста време, докато се стигне до боя.. главно поради финансови причини, все пак благодаря за отделеното време колеги!
И все пак ми се върти една мисъл от доста време в главата... уплътненията на багажник, врати, прозорци и тн. продават ли се все още, защото както и да я пребоядисвам, ще трябва да се свалят... Ако се свалят внимателно ще могат ли да се монтират отново ?
Последна промяна shrekypz на 19 Юли 2011, 7:24, променена общо 1 път
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Още една Акулка ;)
Ми, цената на база лак е съизмерима с цената на стандартен металик.При металиците има вариянт за готови цветове на цени от35-55 лв .а литър..Вече ако го пръвиш по код на боята цените са над 50-60 лв за литър,според марката.
Металиците съдържащи разни ефектни перли надхвърлат 110-120 лв за литър.Това са цени за базите.Лак пак така от 35 лв та до 100 и отгоре.
Трудно се постига добро качество на ниска цена,но може да се направи някаква комбинация.
Другата седмице сигурно ще взема от грунда на лакпром и ще видя как е.
Ако имаш въпроси свързани с боядисвонето,пък и с тенекеджийскта работа питай,с каквото мога ще помагам.
Металиците съдържащи разни ефектни перли надхвърлат 110-120 лв за литър.Това са цени за базите.Лак пак така от 35 лв та до 100 и отгоре.
Трудно се постига добро качество на ниска цена,но може да се направи някаква комбинация.
Другата седмице сигурно ще взема от грунда на лакпром и ще видя как е.
Ако имаш въпроси свързани с боядисвонето,пък и с тенекеджийскта работа питай,с каквото мога ще помагам.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
taran написа:Ми, цената на база лак е съизмерима с цената на стандартен металик.При металиците има вариянт за готови цветове на цени от35-55 лв .а литър..Вече ако го пръвиш по код на боята цените са над 50-60 лв за литър,според марката.
Металиците съдържащи разни ефектни перли надхвърлат 110-120 лв за литър.Това са цени за базите.Лак пак така от 35 лв та до 100 и отгоре.
Трудно се постига добро качество на ниска цена,но може да се направи някаква комбинация.
Другата седмице сигурно ще взема от грунда на лакпром и ще видя как е.
Ако имаш въпроси свързани с боядисвонето,пък и с тенекеджийскта работа питай,с каквото мога ще помагам.
Благодаря за разяснениет, чакам отзиви от грунда... , а за въпрости 100% ще има... само да се стигне до там...
От няколко дни ми се върти в главата да сложа газова уредба... изобщо не го желая, но при тези цени на бензина, които се качват всеки ден, пък и ще ми е всекидневна кола... Сигурно доста ще ме хулите, но какво ви е мнението ?
Все пак това е кола на близо 30 години...
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Още една Акулка ;)
Ежедневна кола,карана на бензин е престъпна небрежност...Да не говорим,че си слагаш обикновенна газова и си караш.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Още една Акулка ;)
Зависи каква искаш да я правиш колата. Защото кола пълен оригинал, или в топ състояние, с газ нещо не ми се вързва.
Не искам да ти убивам ентусиазма, но щом си тръгнал да правиш акула, смятайки разходите по нея, карането на бензин ще е най-малкия от тях... 
За епоксито. На мен са ми препоръчвали този на Glasurit, като най-качествен, съответно и най-скъп. Аз си взех такъв, но не сме го ползвали още и нямам наблюдения. Литъра е около 70-80 лв.


За епоксито. На мен са ми препоръчвали този на Glasurit, като най-качествен, съответно и най-скъп. Аз си взех такъв, но не сме го ползвали още и нямам наблюдения. Литъра е около 70-80 лв.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани