525 тдс,понякога непали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
525 тдс,понякога непали
Здравейте
Четох доста теми за това как не пали или как гасене 525тдс но не прочетох никъде сходен проблем като моят,а той е:
1-имам проблем с ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК на съединителя не знам дали има значение.
2-имам проблем със стартера-понякога не върти
та проблемът ми е следния качвам се в колата има нафта карам от точка до точка гася и после не може да запали само ако се бутне веднага пали но това го прави много рядко 1-път в месеца а сега започна по често и затова ако може някой да ми помогне 2-та проблема ще ги отстраня тези дни но дали може да е от демпфера понеже и там има някакъв датчик който прочита преди да запали и ако е изместен докато съм спрял и при бутане да се размества и да пали,този проблем ми го прави когато имам нафта и когато е по малко,но мисля че на по малко нафта по често ми се е случвало или поне като светне лампата отивам зареждам карам,гася и после няма никой.Ако може някой да ми помогне че когато отида в сервиз да не ме накарат да сменям всичко.
Четох доста теми за това как не пали или как гасене 525тдс но не прочетох никъде сходен проблем като моят,а той е:
1-имам проблем с ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК на съединителя не знам дали има значение.
2-имам проблем със стартера-понякога не върти
та проблемът ми е следния качвам се в колата има нафта карам от точка до точка гася и после не може да запали само ако се бутне веднага пали но това го прави много рядко 1-път в месеца а сега започна по често и затова ако може някой да ми помогне 2-та проблема ще ги отстраня тези дни но дали може да е от демпфера понеже и там има някакъв датчик който прочита преди да запали и ако е изместен докато съм спрял и при бутане да се размества и да пали,този проблем ми го прави когато имам нафта и когато е по малко,но мисля че на по малко нафта по често ми се е случвало или поне като светне лампата отивам зареждам карам,гася и после няма никой.Ако може някой да ми помогне че когато отида в сервиз да не ме накарат да сменям всичко.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 525 тдс,понякога непали
От маховика няма нещо което да е свързано с паленето, оправи си стартера, там е проблема. Само топла ли не пали, студена ли? Може да имаш проблем и със помпата в резервоара.

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 525 тдс,понякога непали
ТДСките им е нужен добър въртящ момент и скорост на стартера,за да запали бързо.Ако има проблем,бил той от самия стартер или от акумулатора,няма да запали.
Re: 525 тдс,понякога непали
здравейте
винаги ми пали сутрин добре и когато е студена но това ми го е правила когато карам и после спра и след 10-20 минути пак се кача и когато завъртя и стартера върти добре но се усеща как няма да запали,някак празно въртене няма никакъв друг звук само въртене а по принцип се чува как захапва и малко след това пали,а след 3-4 пъти въртене и се усеща как акумулатора започва да се предава дали не може да е от веригата ако е разтегната може ли да прави така ако е загряла колата,колата си върви нормално не ми гасне не ми играят оборотите само това чукане от демпфера дали може да е от гнп-то,по често го прави с по малко нафта но и на лампа съм палил без проблем,интересното е че само да я бутна 2 метра и веднага пали без да се засилва и когато запали излиза сурова нафта,ако имате предложения...
винаги ми пали сутрин добре и когато е студена но това ми го е правила когато карам и после спра и след 10-20 минути пак се кача и когато завъртя и стартера върти добре но се усеща как няма да запали,някак празно въртене няма никакъв друг звук само въртене а по принцип се чува как захапва и малко след това пали,а след 3-4 пъти въртене и се усеща как акумулатора започва да се предава дали не може да е от веригата ако е разтегната може ли да прави така ако е загряла колата,колата си върви нормално не ми гасне не ми играят оборотите само това чукане от демпфера дали може да е от гнп-то,по често го прави с по малко нафта но и на лампа съм палил без проблем,интересното е че само да я бутна 2 метра и веднага пали без да се засилва и когато запали излиза сурова нафта,ако имате предложения...
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: 525 тдс,понякога непали
LUBO 555 написа:ТДСките им е нужен добър въртящ момент и скорост на стартера,за да запали бързо.Ако има проблем,бил той от самия стартер или от акумулатора,няма да запали.
Колегата е много прав. И на мен ми се случваха такива неща като ми беше отслабнал акумулатора. След зареждането му всичко си дойде на мястото

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: 525 тдс,понякога непали
LUBO 555 написа:ТДСките им е нужен добър въртящ момент и скорост на стартера,за да запали бързо.Ако има проблем,бил той от самия стартер или от акумулатора,няма да запали.
Или както казват достигане на средна скорост на буталото при процеса пълнене и преодоляване на загубите на налягане при пълненето
Re: 525 тдс,понякога непали
LUBO 555 написа:
ТДСките им е нужен добър въртящ момент и скорост на стартера,за да запали бързо.Ако има проблем,бил той от самия стартер или от акумулатора,няма да запали.
Или както казват достигане на средна скорост на буталото при процеса пълнене и преодоляване на загубите на налягане при пълненето
да разбирам че проблемът ми идва от стартера и акумулаторът,ако е така защо ми го прави повече когато намалява нафтата?тогава повече налягане ли трябва да има стартера?но за акумулатора си мисля че си отива защото на 4 завъртания и започва да ми пресвятка таблото.
ТДСките им е нужен добър въртящ момент и скорост на стартера,за да запали бързо.Ако има проблем,бил той от самия стартер или от акумулатора,няма да запали.
Или както казват достигане на средна скорост на буталото при процеса пълнене и преодоляване на загубите на налягане при пълненето
да разбирам че проблемът ми идва от стартера и акумулаторът,ако е така защо ми го прави повече когато намалява нафтата?тогава повече налягане ли трябва да има стартера?но за акумулатора си мисля че си отива защото на 4 завъртания и започва да ми пресвятка таблото.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: 525 тдс,понякога непали
Пфф смени си акумулатора не е лошо и една профилактика на стартера и ако ти пали по-трудно като свършва нафтата си вземи и една помпа в резервоара и няма да имаш проблем! 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: 525 тдс,понякога непали
Tъпото е че не винаги когато ми намалява нафтата ми го е правил проблема но тогава ми се е случвало и затова така си мисля но иначе доста пъти съм палил на лампа от първият път въртя и пали а когато ми прави проблем някак странно върти едно празно без надежда да запали,просто събирам съвети да знам какво да сменя без да взимам нещо излишно.но колата си върви добре. 

- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: 525 тдс,понякога непали
m0td написа:здравейте
винаги ми пали сутрин добре и когато е студена но това ми го е правила когато карам и после спра и след 10-20 минути пак се кача и когато завъртя и стартера върти добре но се усеща как няма да запали,някак празно въртене няма никакъв друг звук само въртене а по принцип се чува как захапва и малко след това пали,а след 3-4 пъти въртене и се усеща как акумулатора започва да се предава дали не може да е от веригата ако е разтегната може ли да прави така ако е загряла колата,колата си върви нормално не ми гасне не ми играят оборотите само това чукане от демпфера дали може да е от гнп-то,по често го прави с по малко нафта но и на лампа съм палил без проблем,интересното е че само да я бутна 2 метра и веднага пали без да се засилва и когато запали излиза сурова нафта,ако имате предложения...
Верно, батка, измъчих се, докато прочета това ОГРОМНО изречение от 8 реда! Няма точки, препинателни знаци, ново изречение.Голям зор!
За втори път не се сдържам, но на моменти ме е срам..........сещай се от какво!

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани