От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Здравейте колеги!
След МНОГО ходене по мъките реших да потърся помощ и тук. Накратко: Докато са се опитавли да откраднат колата (320д Е46 150к.с.) и са работили точно по EWS-a полицаите са дошли и в паниката са го измъкнали. EWS-а остава в полицията за веществено доказателство до приключване на делото т.е. завинаги. Проучих нещата и разбрах, че мога да си поръчам нов EWS програмиран за мойта кола по шасито, от официалния представител. За мое най-голямо нещастие се спрях на Камор Ауто. Отидох платих си 198 лева, за което се наложи да изтърпя арогантното поведение на приемчиците от Камор и да им слушам обясненията как само при тях можело да се направи "допрограмирането" (означаващо синхронизация, която се прави за 5 минути), за която искаха 160-200 лева, като пак не е сигурно, че ще се вместим в тия пари. Аз се опитах да им обясня противоположното и замалко щяха да ме набият. Така зачаках няколко дни без кола.
EWS-a пристигна. Отидох да си го взема. Пак започнаха да ми се карат и да ми обясняват, че само при тях може да се направи. Иначе нямало да има рекламациии после. Прибрах се и се свързах с колегата Dimitroff за синхронизация. Вечерта колегата дойде и се опита да го синхронизира, но не ставаше и не ставаше. Все една и съща грешка си даваше, когато EWS e свързан и когато не е - EWS interface error и EWS not responding. Оказа се че или въпросният EWS, който беше EWS 4, а моят стар EWS 3. Или беше манипулиран умишлено, или въобще не беше програмиран. Така и нищо не стана... Отидох на другия ден в Камор да ги питам какви са ги вършили, а те отново се държаха арогантно и ми обясниха, че само те разбират от това и сега нямало връщане назад. Можело и да се опитат да го оправят, ама едва ли щяло да стане
. Направо бях втрещен. Теглих им майните и се обадих в Дарукар. Веднага бяха готови да приемат колата. Изтеглихме я дотам в края на работния ден и на другия ден сутринта в 10 часа ми се обадиха, че колата е готова. Отивам, взимам сиу я всияко ок. 185 лева и довиждане. Да ама не Следобяда започна да прави проблеми с паленето - върти стартер, помпата работи, но не пали. Сменям ключовете - пали веднага. Обадих се в Дару и казах на приемчика за случая. А той ми каза, че не бива това нещо да го свързваме с ЕВС-а и че трябвало в понеделник да я закарам да я закачат да проверят помпата и тнт. . На другия ден се наложи да пътувам към Велинград. Колата цял ден палеше абсолютно безотказно. И като в спрях на една уличка привечер и няма палене. Сменях ключове, клеми вадих, какво ли не правих - не ще и не ще. Не мога от тук да я качвам на репатрак до София, защото ще ми отрежат главата за 130 км. Направо не знам какво да правя вече!
Извиншвам се за дългия пост, но нямаше как... 
След МНОГО ходене по мъките реших да потърся помощ и тук. Накратко: Докато са се опитавли да откраднат колата (320д Е46 150к.с.) и са работили точно по EWS-a полицаите са дошли и в паниката са го измъкнали. EWS-а остава в полицията за веществено доказателство до приключване на делото т.е. завинаги. Проучих нещата и разбрах, че мога да си поръчам нов EWS програмиран за мойта кола по шасито, от официалния представител. За мое най-голямо нещастие се спрях на Камор Ауто. Отидох платих си 198 лева, за което се наложи да изтърпя арогантното поведение на приемчиците от Камор и да им слушам обясненията как само при тях можело да се направи "допрограмирането" (означаващо синхронизация, която се прави за 5 минути), за която искаха 160-200 лева, като пак не е сигурно, че ще се вместим в тия пари. Аз се опитах да им обясня противоположното и замалко щяха да ме набият. Така зачаках няколко дни без кола.

EWS-a пристигна. Отидох да си го взема. Пак започнаха да ми се карат и да ми обясняват, че само при тях може да се направи. Иначе нямало да има рекламациии после. Прибрах се и се свързах с колегата Dimitroff за синхронизация. Вечерта колегата дойде и се опита да го синхронизира, но не ставаше и не ставаше. Все една и съща грешка си даваше, когато EWS e свързан и когато не е - EWS interface error и EWS not responding. Оказа се че или въпросният EWS, който беше EWS 4, а моят стар EWS 3. Или беше манипулиран умишлено, или въобще не беше програмиран. Така и нищо не стана... Отидох на другия ден в Камор да ги питам какви са ги вършили, а те отново се държаха арогантно и ми обясниха, че само те разбират от това и сега нямало връщане назад. Можело и да се опитат да го оправят, ама едва ли щяло да стане



- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Така е колега тези проблеми свързани с ЕВС, ключове и ЕКУ са доста скапички като услуга. Правил съм такиви операции мога да ти дам само съвет понеже не съм гледал колатата. Проблема е м/у ключа и ЕВС-а. Така че пробвайте синхронизиране м/у тях. Вижте кой ключове са активни, ако колата се свързва с ЕВС-а там вижте какво има. После синхронизация ЕВС към ДДЕ ако може.
Понеже ако няма сихнронизация ЕВС към ДДЕ не върти стартера
, тва не го пише по manuаl for INPA and DIS

Понеже ако няма сихнронизация ЕВС към ДДЕ не върти стартера




- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Единственото което мога да ти кажа аз от ЛИЧЕН ОПИТ,е...КАМОР АУТО...НИКОГА ! 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Понеже мъките с ЕВС-а продължават дори след една чанта пари... колата си пали, когато си поиска. Много хора го гледаха и се опитаха да го оправят, уви не става. Беше възможен варианта да е от допълнително слагания имобилайзер, но след като го отстраних и него срещу скромната сума от малко над сто лева, проблемът пак си е налице
Може би ще се окаже, че този ЕВС не е за тази кола, но защо след като се отстрани грешката и се синхронизира EWS-DDЕ, грешка не излиза веднага, а чак след 1-2 дни, когато колата откаже да запали. Нека, ако някой знае какво точно се случва да даде някакъв съвет. Просто няма откъде да взема още една чанта пари и да си купя компютър с ЕВС, ключове и патрон
Понеже се поразрових из чужди сайтове, нека някой, който разбира да сподели мнение, дали с ето това нещо няма да стане: http://www.obdok.com/bmw-ews-immobilizer-p-1822.html
Благодаря на всички отзовали се


Понеже се поразрових из чужди сайтове, нека някой, който разбира да сподели мнение, дали с ето това нещо няма да стане: http://www.obdok.com/bmw-ews-immobilizer-p-1822.html
Благодаря на всички отзовали се
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Защо не си купиш втора ръка EWS3 за 50лв. и забравяш за мъките,
само не казвай че не става
правил съм го сто пъти
не слагай тия симулатори от сайта
само не казвай че не става


не слагай тия симулатори от сайта
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Тук ще подкрепя колегата wmb. Това с ходенето до Камор или Дару си е било загуба на време и пари. Ето как стоят нещата с елекрониката на БМВ.
Когато се сменя имобилайзера, той идва програмиран заедно с чиповете, които се слагат в ключовете. Никой не праща само EWS модула без чипове. Дори и да си поръчаш частта по VIN тя няма да е програмирана да разпознава чиповете в твоите ключове. Модула си върви с чиповете, а това че се поръчва по VIN е за да може да я разпознава компа. От БМВ твърдят, че при такава подмяна, не винаги е необходима синхронизация между компа и имобилайзера, но понекога може и да се наложи.
Сега да попитам, когато взе EWSа дадоха ли ти чипове снего? Ако не са, потърси някой да съгласова чиповете с EWSа, тогава нещата ще се оправят. Колата не винаги пали, защото понякога кодовете на EWS и чипа в ключа не съвпадат.
Когато се сменя имобилайзера, той идва програмиран заедно с чиповете, които се слагат в ключовете. Никой не праща само EWS модула без чипове. Дори и да си поръчаш частта по VIN тя няма да е програмирана да разпознава чиповете в твоите ключове. Модула си върви с чиповете, а това че се поръчва по VIN е за да може да я разпознава компа. От БМВ твърдят, че при такава подмяна, не винаги е необходима синхронизация между компа и имобилайзера, но понекога може и да се наложи.
Сега да попитам, когато взе EWSа дадоха ли ти чипове снего? Ако не са, потърси някой да съгласова чиповете с EWSа, тогава нещата ще се оправят. Колата не винаги пали, защото понякога кодовете на EWS и чипа в ключа не съвпадат.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
stony1 написа:Тук ще подкрепя колегата wmb. Това с ходенето до Камор или Дару си е било загуба на време и пари. Ето как стоят нещата с елекрониката на БМВ.
Когато се сменя имобилайзера, той идва програмиран заедно с чиповете, които се слагат в ключовете. Никой не праща само EWS модула без чипове. Дори и да си поръчаш частта по VIN тя няма да е програмирана да разпознава чиповете в твоите ключове. Модула си върви с чиповете, а това че се поръчва по VIN е за да може да я разпознава компа. От БМВ твърдят, че при такава подмяна, не винаги е необходима синхронизация между компа и имобилайзера, но понекога може и да се наложи.
Сега да попитам, когато взе EWSа дадоха ли ти чипове снего? Ако не са, потърси някой да съгласова чиповете с EWSа, тогава нещата ще се оправят. Колата не винаги пали, защото понякога кодовете на EWS и чипа в ключа не съвпадат.

- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
slitter написа:stony1 написа:Тук ще подкрепя колегата wmb. Това с ходенето до Камор или Дару си е било загуба на време и пари. Ето как стоят нещата с елекрониката на БМВ.
Когато се сменя имобилайзера, той идва програмиран заедно с чиповете, които се слагат в ключовете. Никой не праща само EWS модула без чипове. Дори и да си поръчаш частта по VIN тя няма да е програмирана да разпознава чиповете в твоите ключове. Модула си върви с чиповете, а това че се поръчва по VIN е за да може да я разпознава компа. От БМВ твърдят, че при такава подмяна, не винаги е необходима синхронизация между компа и имобилайзера, но понекога може и да се наложи.
Сега да попитам, когато взе EWSа дадоха ли ти чипове снего? Ако не са, потърси някой да съгласова чиповете с EWSа, тогава нещата ще се оправят. Колата не винаги пали, защото понякога кодовете на EWS и чипа в ключа не съвпадат.
Абсолютно верно! Сега, след като ЕВС е направен така, че да работи от дарукарците, но понякога, когато не пали, както разбирам така е в момента, хубаво е да се закачи с диагностичен софт, за да се разбере какво точно записва при непаленето. Реално колегата по-горе е дал вероятната насока, но за потвърждение е хубаво да се закачи и да се изчете точната грешка. Съответно би било добре да намериш такъв човек в града, в който си ти, който в зависимост от това какво е положението, да опита да пресинхрозизира евс и еку и ако, да препрограмира модула, ако му е по силите и успее ли да запали, както е палила - беж към София до пълното изясняване на причините и отстраняване на проблема.
Колата вече е в София. Вече сигурно 7-8 пъти я палихме със синхронизация в ДИС. После колата пали безпроблемно 1-2 дни. След това преди да запали трябва да се вкара и изкара ключа, докато тотално не спре да пали и само върти стартер.
Подозирам, че си Хабсолютно прав, защото грешката, която излиза всеки път в ДИС е "WRONG RANDOM KEY CODE". Като се изтрие и се синхронизира всичко става наред, докато не минат 1-2 дни.
Значи ми предлагате да си взема само ЕВС 3??? А кой ще го програмира? Ако някой може да казва - идвам веднага, защото вече съм отчаян. По кърове ли не закъсвах, в провинцията ли, на летището ли...


- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Само да допълня - в пратката, която получих имаше само ЕВС 4 и нищо друго. Никакви чипове, нищо.
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Значи действително става въпрос за някаква несъвместимост във версийте на ключа ни ЕВС4. Между другото ключа от ромбоидния ли е или другия облия??? Май почва да се наглася пъзела. Предполагам, че е от облия вид, в който чиповете вървят отделно от платката на дистанционното за отключване и заключване, характерни за ЕВС 3, ако не се лъжа. А ЕВС4, който ти си получил е дошъл празен, защото чипът е вграден в самия ключ и по конкретно в платката на дистанционното, което автоматически означава, че за да работи коректно ЕВС4, който ти е на колата в момента, трябва да се поръчат нови ключове, които ще дойдат от вида ромбоиден и напълно съвместими с новия ти ЕВС! Има логика...
Ти кажи верни ли разсъждавам, демек с кой ключ си от двата вида. Ако се окаже така, по-добре верно да се търси вариант да се купува стар ЕВС3 или да вземеш да намериш връзки в полицията и да си вземеш ЕВСа от тях! Виж вземи и виж там не може ли да се прекрати производството. Тия мизерници надали ще хванат крадците и кво толкова ще разберат по ЕВСа ти.... ебати вещественото доказателство! Немат ли други улики, ами това взели! Кво ще докажат по ЕВС много ми е интересно, освен, ако ням отпечатъци по него!

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Нека допълня.
1. Полицаите няма да върнат EWSа такава е процедурата в БГ, а и той е при следовател, който се занимава със случая и ако не са ги осъдили вече, значи никога няма да стане и модула ще си остане при тях.
2. Това за ключовете е вярно, а и в Камор и Дару какво са държали, че не са поръчали и ключ? Това че са некомпетентни се потвърждава за пореден път. EWS3 и EWS4 не са налълно взаимозаменяеми. Дори в софтуера на Камор, Дару и всички останли пердставители на BMW си пише каква е съвместимостта и какво се изисква при подмяна на единия модул с друг по-нов.
Въпроса с EWSa е същия като със заводската аларма, на мен във Варнакарс ми твърдяха, че моята не била оригинална, че дистанцоинното струва 70 лв ама идва само дистанционно и може да има проблем с настройките. Да ама не, в комплекта за 70 лв трябва да се получи приемника на алармата, една кутийка с кабел - антената и две програмирани за този приемник дистанционни. Салясе приемника от алармата, която е на колата, слага се новия и двете дистанционни си работят без проблем> Старите може да се хвърлят, защото не подлежат на настройка. Това е за алармата на Е36. Същото е и с EWSa, просто ми е чудно, как са поръчали само модула, без електрониката на ключовете.
1. Полицаите няма да върнат EWSа такава е процедурата в БГ, а и той е при следовател, който се занимава със случая и ако не са ги осъдили вече, значи никога няма да стане и модула ще си остане при тях.
2. Това за ключовете е вярно, а и в Камор и Дару какво са държали, че не са поръчали и ключ? Това че са некомпетентни се потвърждава за пореден път. EWS3 и EWS4 не са налълно взаимозаменяеми. Дори в софтуера на Камор, Дару и всички останли пердставители на BMW си пише каква е съвместимостта и какво се изисква при подмяна на единия модул с друг по-нов.
Въпроса с EWSa е същия като със заводската аларма, на мен във Варнакарс ми твърдяха, че моята не била оригинална, че дистанцоинното струва 70 лв ама идва само дистанционно и може да има проблем с настройките. Да ама не, в комплекта за 70 лв трябва да се получи приемника на алармата, една кутийка с кабел - антената и две програмирани за този приемник дистанционни. Салясе приемника от алармата, която е на колата, слага се новия и двете дистанционни си работят без проблем> Старите може да се хвърлят, защото не подлежат на настройка. Това е за алармата на Е36. Същото е и с EWSa, просто ми е чудно, как са поръчали само модула, без електрониката на ключовете.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Момчето беше при мен и закачихме колата. Предния ден с инпа са чистили гршките и наново са синхронизирали ЕВСа с ДДЕто, така че не успах да видя какво точно е записала, когато не е палила. След синхронизацията колата пак е почнала да пали и така е успял да я придвижи до София, а и до мен. Единственото, което ми направи впечатление още като дойде, че ВИНа бе записан на ЕВСа при програмирането в Дару, но ги нямаше идентификационните кодове. Направих препрограмиране, като същите ги взех от таблото. Странното е, че след препрограмиранията, които бяха 3 на брой не искаше да се синхронизира ЕВСа и ДДЕто, което малко ме изнерви да си кажа! Чак след третото препрограмиране успях да ги синхронизирам и колата пак започна да си пали. Вече ДИС започна да разпознава и ВИНа, и идентификационните кодове. Странното обаче е, че ДИС ги разпознава, но ИНПА, респективно НЦСа не!!! НЦСа не разпознава дори и кодовете на таблото - също странно. Идентификация през НЦС може само през лайт модула, като бързам да спомена, че изписва маймуни на мястото на идентификационните кодове. Но поне от там разпознава. Та ДИС разпознава, ИНПА не!
В крайна сметка за мен е важно, че ДИС ги разпознава и в трите модула и сега са еднакви и ги има навсякъде. Да се надяваме, че заради този пропуск на Дару се е получавала десинхронизацията. Следва действие проба и ако до два дена колата си пали нормално, ще да сме отстранили проблема, ако не - най-добре е да си направи рекламация в Дару момчето, щото е дал 180 лв за препрограмиране на модула, както сам видях от фактурата. Те да си се оправят! ... а бай дъ уей, ключа на момчето е от ромбоидния вид, не от облия! Така че онова предположение отпада. А също така, момчето каза, че на самия ЕВС пише ЕВС версия 4, а ДИС и ИНПА възприема ЕВСа като версия 3!!! Това забравих да го отбележа!



- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
При теб пак добре е минало,на мен за смяна на маховик с мой части ми казаха 1500лв. за труд,щото трябва да свалят мотора
и ще направат компромис,защото не работят с външни части.Естествено отказах и като отидох в Дару друга песен пееха.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: От EWS 3 на ЕWS 4 и една неприятна история за Камор
Това, че модула се разпознава като 3, не като 4 както пише на него е в следствие на намеса в софтуера. Казано по друг начин, по-лесно е да се напише в софта на модула да отговаря като EWS 3, за да може компа да го приема. Това е елементарно разсъждение и най-тъпия начин да излъжеш една система, че е напълно изградена и така колата да запали. Проблема е, че това не е синхронизация, а опит да се излъже системата, което поражда проблемите със същинската синхронизация. На практика се получава следното:
компа разпознава EWSа като версия 3
EWSa разпознава на моменти чипа в ключа. Когато това стане - всичко е Ок. След загасяне на мотора EWSa трябва да препрограмира чипа за следващото палене. Ето тук се появява същинския проблем. Ако EWSa успее да препрограмира чипа, следващото палене е без проблем, ако обаче не успее - няма палене, докато някой не закачи колата на комп, за да синхронизира системата наново. Вероятността това да се повтаря е голяма и решението е монтиране на правилния модул и настройката му в системата.
Това, което предполагам, че са направили великите инженери в Камор и Дару е поредната излагация и колегата да отива да му оправят колата и да му сложат правилния модул.
компа разпознава EWSа като версия 3
EWSa разпознава на моменти чипа в ключа. Когато това стане - всичко е Ок. След загасяне на мотора EWSa трябва да препрограмира чипа за следващото палене. Ето тук се появява същинския проблем. Ако EWSa успее да препрограмира чипа, следващото палене е без проблем, ако обаче не успее - няма палене, докато някой не закачи колата на комп, за да синхронизира системата наново. Вероятността това да се повтаря е голяма и решението е монтиране на правилния модул и настройката му в системата.
Това, което предполагам, че са направили великите инженери в Камор и Дару е поредната излагация и колегата да отива да му оправят колата и да му сложат правилния модул.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани