въпрос лед нулирането на диодите за следене смяната на масло
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
въпрос лед нулирането на диодите за следене смяната на масло
имам 524тд 1989г.Последните 2 пъти дето сменям маслото вече като нулирам с онзи уред за нулиране нешто не ми отброиава правилно изминатите километри.Преди при изминати 2000км ми гаснеше по една зелена лампа а сега гаснат на 1000км.Къде е проблема и има ли такъв.Благодаря Предварително!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Тия "ламбички" нямат нищо общо с качеството на маслото!
И с вода вместо масло да караш, пак ще гаснат според начина на каране
.
Потърси малко за inspection и oil reset - ще ти бъде от полза.
И с вода вместо масло да караш, пак ще гаснат според начина на каране

Потърси малко за inspection и oil reset - ще ти бъде от полза.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
пин 7 и маса за около 13-сек 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
те не гаснат на километри, виж има много писано за това, аз сега съм на 8 000 км. и ми е изгаснала само една лампичка, ако ги чакам ще го сменям на 50 000 сигурно... 

Както някой спомена по-горе, изчислява се според стила ти на каране. Нормално е зимата, когато отнема повече време да загрее, юрка се докато още е студена и се гаси преди да е загряла, да отчита по-голямо износване на маслото.
Замисли се дали не ти се е променил стила на каране или пък да не си обръщал внимание колко бързо падат лампичките през зимата.
За сравнение, на нашата е39 525d съотношението е някъде към 1.5к-2к км. на лампичка.
Замисли се дали не ти се е променил стила на каране или пък да не си обръщал внимание колко бързо падат лампичките през зимата.
За сравнение, на нашата е39 525d съотношението е някъде към 1.5к-2к км. на лампичка.
'02 BMW 525d
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
При мен се получи следното : След смяна на маслото - занулих - изминах 4-5000 км зелените барчета си намаляваха нормално бяха останали 2-3 зелени. И изведнъж изчезнаха и светна инспекшъна. Занулявам отново - 500-1000 км , и пак изчезнаха и светна инспекшън ! Пак занулих - 250 км и пак светна инспекшън ???




- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
plamenppppp - цъкни ме
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
IvanchoG - Ясно ми е как става зануляването , ако това искаш да ми покажеш . Занулявал съм няколко пъти . И си свършваха зелените барчета до край . Сменявам масло , и пак . Но въпросът ми е - защо не иска да изреди зелените барчета до край а смъкна 2 и изчезнаха всички и светна инспекшъна ? Занулявам наново, като имам в предвид че маслото ми е на кажи речи половината си пробег . Да но изкара 500 км и пак изчезнаха всичките и светна инспекшъна . Още веднъж занулявам и го махам този инспекшън да не ми вади очите - изкара 250 км и пак светна испекшън и изчезнаха барчетата??? Иначе и аз го правя по описания начин . Имам усещането че ме изхвърля . Та въпроса ми е : Някои има ли идея защо и на някой случвало ли му се е ? А батериите ми са ОК ! Сменял съм ги , а и уредите си работят !!! 

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ако си направил това - явно имаш допълнителна повреда в таблото, свързана със зареждането на батериите (или нещо им дърпа тока при изгасена кола, или самите батерии "не държат ток"). Точно предсрочното светване на инспекшъна показва проблем с батериите. Уредите нямат връзка с батериите (освен когато са се разтекли).Повторното светване - батериите са за смяна.
Какви - акумулаторни, със същия волтаж и най-добре със същия капацитет като старите.
Тип - каквито са старите (дотук съм сменял 2 различни размера).
Откъде - магазин за фотографски материали (продават най-различни размери, волтажи и капацитети).
Смяната - нужни са малко знания за запояването, старите батерии (ако не са сменяни вече) са заварени с точкова заварка за пластини, които са запоени към платката. След запояването е нужно батериите да се закрепят механично към платката (с топла пластмаса, по-здрав силикон).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани