Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 12 Юли 2011, 11:57

Колеги, знам че е писано много и в много теми, но не мога да изчета всичко и да синтезирам всичко.

Като беше студена палеше трудно, завъртя, няма никой. Въртя втори път подкачи оборотите по оборотомер към 200-300 и се мъчи да запали но неще. Въртя трети път и обикновено пали, пак трудничко. Като загрее и съм карал до преди малко - въртя и пали от раз. Вече и като е топла, пак неще. Майсторите казаха гориво да не достига. Сменихме филтър, замериха - всичко в норма. Купих оригинални NGK свещи - промяна няма. Колата веднъж е стигала до делението преди червеното, възможно ли е да съм я прегрял? Не чади синьо, маслото изглежда нормално. Тук идва въпроса ми, какво може да е? Стартер ли, бендикс ли, бобини ли, акумулатор ли? Най-много ме е страх да не е духнала, щото тоя филм съм го играл вече и 1000 лв. назад.

Помагайте моля ви, че не знам откъде да почна, а с парите съм зле.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 21.05.2011
Местоположение: г.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 520 TU 1999г.
Мечтае да кара: BMW М 5

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от E39 Rider » 13 Юли 2011, 12:34

Първо кажи каква ти е колата с кои мото дизел бензин и да видим кво може да е ако е бензин може да е датчик колянов вал . :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 13 Юли 2011, 15:17

В заглавието съм написал - М50Б20. Разделът е Е34.:D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 21.05.2011
Местоположение: г.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 520 TU 1999г.
Мечтае да кара: BMW М 5

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от E39 Rider » 13 Юли 2011, 16:52

PornoMANo написа:В заглавието съм написал - М50Б20. Разделът е Е34.:D

да така е сори виж датчика как ти е . :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 14 Юли 2011, 12:57

Колеги, давайте още предложения. Евентуално неща дето мога сам да проверя или пък да почнеме от по-евтините ремонти. Ще я мина при първа възможност и на диагностика при друг човек освен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от golov_bg » 14 Юли 2011, 15:38

ако си вещ с мултицета проверявай датчиците аутодата има доста информация кой датчик колко трябва да показва и как се мери ако ше си я правиш сам,ама по добре иди на диагностика и по бързо ше стане
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от Diavollo » 14 Юли 2011, 15:59

да използвам и аз темата, защото имам подобен проблем...

Като е студена пали от раз (1 сек на стартер). Но като е загряла, трябва или да задържа на стартер (над 5 сек до към 10, 12) или да повторя - след това пали пак от раз.

Може ли от това, че е на газ (обикновена с превключвател на 2000 оборота) да ми прави тия мизерии? Винаги имам бензин в резервоара и паля първо на бензин.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 14 Юли 2011, 18:37

Недей да въртиш толкова продължително. Не завърти ли за 3-4 секунди, гасиш и пак въртиш.

Някой сеща ли се, какви евентуални причини може да има, освен датчиците? Както казах, свещите не са, гориво достига. Тоците нещо?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от Ненко Вранков » 14 Юли 2011, 19:23

- Свещи.
- Регулатор за налягането на бензина.
- Двигтеля чист* ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от Diavollo » 15 Юли 2011, 10:12

Свещите са смененени - мисля, че не е от тях.

Какъв е тоя регулатор за налягането? Къде се намира?

Двигателят не е отварян от както колата е в България - 2000 г. Не знам какво имаш предвид под чист ли е? Никога не съм слагал никакви добавки и т.н. Върви яко пущината на газ, ама косура е че като е загряла малко по-трудно пали, а не от ряз, така, както като е студена. Може ли да е от това, че като я гася на газ, след това пали на бензин?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 15 Юли 2011, 10:41

Колеги, я кажете минуса на акумулатора къде отива и къде има маса по купето, да взема да зачистя и евентуално да направя едно клипче после как пали, да изключим евентуално някои възможности. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от Ненко Вранков » 15 Юли 2011, 10:52

Diavollo написа:Какъв е тоя регулатор за налягането? Къде се намира?

Регулатора се намира в дясно (над 6-ти цилиндър) на края на рейката за дюзите.
Номер 6 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525i-M50/LHD/M/1991/may/browse/fuel_preparation_system/valves_pipes_of_fuel_injection_system/

Diavollo написа:Двигателят не е отварян от както колата е в България - 2000 г. Не знам какво имаш предвид под чист ли е? Никога не съм слагал никакви добавки и т.н. Върви яко пущината на газ, ама косура е че като е загряла малко по-трудно пали, а не от ряз, така, както като е студена.

Под "чист" имам в предвид - отвън, а не дали е каран с добавки.
Diavollo написа:Може ли да е от това, че като я гася на газ, след това пали на бензин?

Не. Моята винаги е била така и пали от четвърт.

PornoMANo написа:Колеги, я кажете минуса на акумулатора къде отива и къде има маса по купето, да взема да зачистя и евентуално да направя едно клипче после как пали, да изключим евентуално някои възможности. ;)

Доло до изпускателните колектори, хваната е на надлъжната греда, ще я видиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 15 Юли 2011, 10:59

А по коша на двигателя някъде маса има ли? Снощи чистих зад предната броня една, откъм пасажерското място.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от Ненко Вранков » 15 Юли 2011, 14:23

е тази която ти казвам е точно в коша ... на гредата е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20

Мнение от PornoMANo » 15 Юли 2011, 21:09

Зверих се покрай изпускателните, не я видях. Утре пак ще търся, а ако не е проблем на някого, да пусне снимка, ще съм много благодарен.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook