Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Колеги, знам че е писано много и в много теми, но не мога да изчета всичко и да синтезирам всичко.
Като беше студена палеше трудно, завъртя, няма никой. Въртя втори път подкачи оборотите по оборотомер към 200-300 и се мъчи да запали но неще. Въртя трети път и обикновено пали, пак трудничко. Като загрее и съм карал до преди малко - въртя и пали от раз. Вече и като е топла, пак неще. Майсторите казаха гориво да не достига. Сменихме филтър, замериха - всичко в норма. Купих оригинални NGK свещи - промяна няма. Колата веднъж е стигала до делението преди червеното, възможно ли е да съм я прегрял? Не чади синьо, маслото изглежда нормално. Тук идва въпроса ми, какво може да е? Стартер ли, бендикс ли, бобини ли, акумулатор ли? Най-много ме е страх да не е духнала, щото тоя филм съм го играл вече и 1000 лв. назад.
Помагайте моля ви, че не знам откъде да почна, а с парите съм зле.
Като беше студена палеше трудно, завъртя, няма никой. Въртя втори път подкачи оборотите по оборотомер към 200-300 и се мъчи да запали но неще. Въртя трети път и обикновено пали, пак трудничко. Като загрее и съм карал до преди малко - въртя и пали от раз. Вече и като е топла, пак неще. Майсторите казаха гориво да не достига. Сменихме филтър, замериха - всичко в норма. Купих оригинални NGK свещи - промяна няма. Колата веднъж е стигала до делението преди червеното, възможно ли е да съм я прегрял? Не чади синьо, маслото изглежда нормално. Тук идва въпроса ми, какво може да е? Стартер ли, бендикс ли, бобини ли, акумулатор ли? Най-много ме е страх да не е духнала, щото тоя филм съм го играл вече и 1000 лв. назад.
Помагайте моля ви, че не знам откъде да почна, а с парите съм зле.


- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Първо кажи каква ти е колата с кои мото дизел бензин и да видим кво може да е ако е бензин може да е датчик колянов вал . 

- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
PornoMANo написа:В заглавието съм написал - М50Б20. Разделът е Е34.
да така е сори виж датчика как ти е .

Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Колеги, давайте още предложения. Евентуално неща дето мога сам да проверя или пък да почнеме от по-евтините ремонти. Ще я мина при първа възможност и на диагностика при друг човек освен.


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
ако си вещ с мултицета проверявай датчиците аутодата има доста информация кой датчик колко трябва да показва и как се мери ако ше си я правиш сам,ама по добре иди на диагностика и по бързо ше стане
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
да използвам и аз темата, защото имам подобен проблем...
Като е студена пали от раз (1 сек на стартер). Но като е загряла, трябва или да задържа на стартер (над 5 сек до към 10, 12) или да повторя - след това пали пак от раз.
Може ли от това, че е на газ (обикновена с превключвател на 2000 оборота) да ми прави тия мизерии? Винаги имам бензин в резервоара и паля първо на бензин.
Като е студена пали от раз (1 сек на стартер). Но като е загряла, трябва или да задържа на стартер (над 5 сек до към 10, 12) или да повторя - след това пали пак от раз.
Може ли от това, че е на газ (обикновена с превключвател на 2000 оборота) да ми прави тия мизерии? Винаги имам бензин в резервоара и паля първо на бензин.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Недей да въртиш толкова продължително. Не завърти ли за 3-4 секунди, гасиш и пак въртиш.
Някой сеща ли се, какви евентуални причини може да има, освен датчиците? Както казах, свещите не са, гориво достига. Тоците нещо?
Някой сеща ли се, какви евентуални причини може да има, освен датчиците? Както казах, свещите не са, гориво достига. Тоците нещо?


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
- Свещи.
- Регулатор за налягането на бензина.
- Двигтеля чист* ли е?
- Регулатор за налягането на бензина.
- Двигтеля чист* ли е?
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Свещите са смененени - мисля, че не е от тях.
Какъв е тоя регулатор за налягането? Къде се намира?
Двигателят не е отварян от както колата е в България - 2000 г. Не знам какво имаш предвид под чист ли е? Никога не съм слагал никакви добавки и т.н. Върви яко пущината на газ, ама косура е че като е загряла малко по-трудно пали, а не от ряз, така, както като е студена. Може ли да е от това, че като я гася на газ, след това пали на бензин?
Какъв е тоя регулатор за налягането? Къде се намира?
Двигателят не е отварян от както колата е в България - 2000 г. Не знам какво имаш предвид под чист ли е? Никога не съм слагал никакви добавки и т.н. Върви яко пущината на газ, ама косура е че като е загряла малко по-трудно пали, а не от ряз, така, както като е студена. Може ли да е от това, че като я гася на газ, след това пали на бензин?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Колеги, я кажете минуса на акумулатора къде отива и къде има маса по купето, да взема да зачистя и евентуално да направя едно клипче после как пали, да изключим евентуално някои възможности. 



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Diavollo написа:Какъв е тоя регулатор за налягането? Къде се намира?
Регулатора се намира в дясно (над 6-ти цилиндър) на края на рейката за дюзите.
Номер 6 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525i-M50/LHD/M/1991/may/browse/fuel_preparation_system/valves_pipes_of_fuel_injection_system/
Diavollo написа:Двигателят не е отварян от както колата е в България - 2000 г. Не знам какво имаш предвид под чист ли е? Никога не съм слагал никакви добавки и т.н. Върви яко пущината на газ, ама косура е че като е загряла малко по-трудно пали, а не от ряз, така, както като е студена.
Под "чист" имам в предвид - отвън, а не дали е каран с добавки.
Diavollo написа:Може ли да е от това, че като я гася на газ, след това пали на бензин?
Не. Моята винаги е била така и пали от четвърт.
PornoMANo написа:Колеги, я кажете минуса на акумулатора къде отива и къде има маса по купето, да взема да зачистя и евентуално да направя едно клипче после как пали, да изключим евентуално някои възможности.
Доло до изпускателните колектори, хваната е на надлъжната греда, ще я видиш.
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
А по коша на двигателя някъде маса има ли? Снощи чистих зад предната броня една, откъм пасажерското място.


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
е тази която ти казвам е точно в коша ... на гредата е.
Re: Пали трудно, от 3-4 път. M50B20
Зверих се покрай изпускателните, не я видях. Утре пак ще търся, а ако не е проблем на някого, да пусне снимка, ще съм много благодарен.


33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани