Огромен проблем с хидравликата!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 10 Юли 2011, 21:53

bili1 написа:Дай да пробваме да си купим ЧИСТО НОВИ помпи колега какво ще кажеш 170 кинта? :roll:

И на мен ми говориха че били читави :roll: Но на мене ми ги развива в последствие,така че трябва да намерим причината преди това че ше прати на кино и новата помпа :|
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от cod-cdbp » 11 Юли 2011, 1:52

E M50-ковата не пасва ли на М52 ? :paranoid:
Като в моя случай, само смяна на стойките и шайбата или всичко е тотално различно ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Владо » 11 Юли 2011, 3:25

много интересен проблем се е заформил...
колега, тази "хидравлика" е най-простата възможна... затова е в кавички... ще приемем, че поне някоя от трите ти помпи е била читава... но освен помпа, има и изпълнителен механизъм - рейка... за нея нещата както виждам не са ясни...
не съм в софия, но ако бях щях да ти се обадя да потърсим някого да сложи манометър на нагнетателната линия, т.е. да измери работното налягане на рейката... лошото е че не се сещам кой да ти я свърши тази работа в софия, а и да прецени дали това налягане не е високо, и от там да ти дават фира помпите... самите те наистина са елементарни...
имай в предвид, че с повишаването на температурата вискозитета на флуида пада... така че студения флуид работи по-добре, и е възможно да вдигне по-високи налягания... но ако нещо тормози рейката, с увеличаването на температурата работното налягане ще пада, и от там няма хидравлика...
такива мисли си мисля...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 13 Юли 2011, 11:59

Така вчера смених GM модула с GM HIGH,кодирахме го за сервотроник,сменихме маркуча за високото налягане,един щуцер с клапан вътре се беше позапушил,сложихме щуцер без клапан и НИЩО,същата рабта :banghead:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от bili1 » 13 Юли 2011, 12:31

Така сега ще споделя и аз какво забелязахме вчера с един майстор,паля колата отваряме капака и слушаме виенето...навеждамехме се слушахме отдолу отгоре в ляво в дясно с ухото на всяка част по отделно и...от хидравличната помпа не се чува нищо :shock: виенето се чува някъде зад кутията на въздушния филтър около дебитомера там някъде идва това постоянно виене в същия момент като въртим волана виенето се засилва от същото място неможем да определим точно от коя част се чува това виене :banghead: някъде пред левия филтър за купето и около дебитомера там някъде е това чудовище,колеги да не е бензинова помпа или маслена незнам вече пиша глупости,но ни писна с колегата коя е тая част която вие постоянно засилва виенето при въртене на волана и се чува от споменатата вече зона? :banghead: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Владо » 13 Юли 2011, 14:03

въпросния щуцер е да коригира ударното налягане при запалване... хубаво е да го има, това си е конструктивно стеснение с горната цел :!:
били, сложи нещо метално върху рейката, и на ухото... по-дълго, да не лягаш под колата... аз лично и в двата случая съм за рейка...
и успех и на двама ви...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от bili1 » 13 Юли 2011, 16:29

Да рейката ми е протекла и май е разбита,но може ли да вие от нея :dunno: ?


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от ivoo » 13 Юли 2011, 18:42

bili1 написа:Да рейката ми е протекла и май е разбита,но може ли да вие от нея :dunno: ?


Аз мисля че не , защото моята помпа и тя вие вече 3 мес. , но рейката нито е протекла , нито пък има каквито и да е луфтове. Различното при мен е това че , виенето не се отразява по какъвто и да е начин на управлението. Няма зависимост топла/студена. Волана си е мек като топъл хляб , дори ми се струва че да е толкова лек не е нормално. Мислех да сменям помпата , но като чета тук премеждията Ви - ще изчакам- `засега`
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook