Огромен проблем с хидравликата!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
е34-секторна кутия
е39-хидравлична система
е60-какъв ли ще е проблема?
е39-хидравлична система
е60-какъв ли ще е проблема?
ТДС - Турбо Див Селянин
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Незнам колеги
,не че се оплакваме с колегата спрямо потдръжката на Е39 или нещо от сорта,и да имаш пари и да купуваш и да сменяш проблема си седи аз такава кола не съм виждал,аз бях пуснал тема ето я- http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=253343 даже и клип съм направил,смених ролки,ремъци,хидравлична помпа,масло 2 пъти първо сложихме Dexon 2 на BMW виеше еб..ло си майката после сложихме Dexon 3 на Motul понамаля виенето,но си остана,после смених казанчето с 2-та маркуча пак наляхме ново масло....няма и няма оправия
е добре деееее то неостана част по тая хидравлика несменена (както и при колегата) какво вие тогава да му....мамицата мръсна????? 








- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Днес сложих друг маркуч, виенето се намали осезаемо, явно вече не засмуква въздух.
Покрай маркуча отмъкнах и помпа, утре ще я монтивам и ще споделям мнения.
Все пак когато загрее маслото има много по леко виене със същия звук и утре ще се разбере помпа ли е или масло. Ако е масло ще му сипя грес накрая, писна ми от тая смотана хидравлика.
Покрай маркуча отмъкнах и помпа, утре ще я монтивам и ще споделям мнения.
Все пак когато загрее маслото има много по леко виене със същия звук и утре ще се разбере помпа ли е или масло. Ако е масло ще му сипя грес накрая, писна ми от тая смотана хидравлика.


- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
_65536_kb_sec_ написа:Днес сложих друг маркуч, виенето се намали осезаемо, явно вече не засмуква въздух.
Покрай маркуча отмъкнах и помпа, утре ще я монтивам и ще споделям мнения.
Все пак когато загрее маслото има много по леко виене със същия звук и утре ще се разбере помпа ли е или масло. Ако е масло ще му сипя грес накрая, писна ми от тая смотана хидравлика.
За високото налягане ли маркуча си сменил?
/// 6>4




- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Я кажи найстина колега кой маркуч си сменил,че ми стана интересно и това за смукането на въздуха....
възможно ли е от хлабави връзки около маркучите,помпата казанчето и т.н. да вие хидравликата като смуче въздух? 


- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Въздух в системата може да влиза единствено от маркуча от казанчето до помпата, там налягане няма, а от другите маркучи с високо налягане няма как да влезне въздух, най-много да цвърчи масло от тях, ако имат пробив.
Друго което си мисля е да не би маркучите за високо налягане да са се раздули от новото масло примерно или от старост, виждал съм хидравличен маркуч, отвънка го гледаш здрав, без никакви белези за повреда, но отвътре гумената част така се е раздула, че почти се е запушил и дебита му е намален.
Колегата каза, че е продухвал маркучите, но може като загреят, тогава да се проявява проблема, знам ли....
Друго което си мисля е да не би маркучите за високо налягане да са се раздули от новото масло примерно или от старост, виждал съм хидравличен маркуч, отвънка го гледаш здрав, без никакви белези за повреда, но отвътре гумената част така се е раздула, че почти се е запушил и дебита му е намален.
Колегата каза, че е продухвал маркучите, но може като загреят, тогава да се проявява проблема, знам ли....
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Може и нещо такова да става,дайте варианти за тези маркучи че знам че оригинални да се поръчат са над 200лв или само това е читавия вариант 

/// 6>4




- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Кой мошенник те излъга колега,че са над 200лв.
ето ти ги- http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=32&fg=20 номер 1 и номер 14 от схемата,а това са техните цени:
номер 1 - 30 лева
номер 14 -61 лева
Ето и как изглеждат двата маркуча- http://bili1.snimka.bg/automobiles/hidr ... 6.23706073 !
Цените са от колега във форума няма да му споменавам ника да не стане реклама!

номер 1 - 30 лева
номер 14 -61 лева
Ето и как изглеждат двата маркуча- http://bili1.snimka.bg/automobiles/hidr ... 6.23706073 !
Цените са от колега във форума няма да му споменавам ника да не стане реклама!

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Taка развитието на темата при мен:
- сменен маркуч входящ между помпата и казанчето - шума намаля значително, но не изчезна
- смених помпата и не мога да си позная хидравликата: волана е лек, спирачките също, нивомата е по-мек от всякога.
Честно казано за 24 годишна помпа мисля, че е изпълнила мисията си, въпреки че смятам, че със смяна на ламелите има шанс за възкресение.
Настоящата помпа е от М50 която пасна единствено със смяна на стойките и шайбата.
Разлика открих малка във дебелината на вала, в който ляга шайбата, като този от М50 е с по-малък диаметър. Лесно преодолимо е с пиличка
Маслото отново не е оригинално, а просто зелено масло за нивоматен мерцедес от Евро 07.
Някой ден при наличието на излишни пари ще си купя CHF 7.1 S
- сменен маркуч входящ между помпата и казанчето - шума намаля значително, но не изчезна
- смених помпата и не мога да си позная хидравликата: волана е лек, спирачките също, нивомата е по-мек от всякога.
Честно казано за 24 годишна помпа мисля, че е изпълнила мисията си, въпреки че смятам, че със смяна на ламелите има шанс за възкресение.
Настоящата помпа е от М50 която пасна единствено със смяна на стойките и шайбата.
Разлика открих малка във дебелината на вала, в който ляга шайбата, като този от М50 е с по-малък диаметър. Лесно преодолимо е с пиличка

Маслото отново не е оригинално, а просто зелено масло за нивоматен мерцедес от Евро 07.
Някой ден при наличието на излишни пари ще си купя CHF 7.1 S

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Сега видях схемата как е, при вас няма маркучи на високото налягане, а всичко е метални тръби.
Има само 2 гумени маркуча без налягане, по които се стича в помпата и връща в казана течността, те ако са изправни, нераздути и ненацепени, проблема не е в тях.
Има само 2 гумени маркуча без налягане, по които се стича в помпата и връща в казана течността, те ако са изправни, нераздути и ненацепени, проблема не е в тях.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!




/// 6>4




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
TheKiller написа::dunno: То друго не остана колега,единствено тях не съм сменял,изглеждат нормални,но не мога да си обясня като преседи колата 7-8 часа на студен мотор виене няма и волана е лек и като вдигне 90 градуса волана става по тежък от нормална хидравлика и в обороти се получава едно виене,само това не мога да си го обясня,това не е човешко 3 месеца да се дават пари по тъпата хидравлика и да е на едно и също дередже,направо намразих колата няма оправиядавайте все пак предположения пък дано изникне от някъде проблема,но вече съм се отчаял и съм загубил надежда че ще се оправи някога тъпата хидравлика
А колата я и взех с виеща помпа,просто нещо ги развива тия смотани помпи защото 3 смених и сега и тази ще се развие и на студен мотор в много скоро време и отново ще си я бия в главата,а каква е причината остава неква мистерия
Е проблемите ми бяха 1:1 същите, никаква разлика, загрява и вие като побесняла, a хидравлика никаква.
В момента съм с помпа от Е34 520 комби с нивомат (просто такава е необходима за моята кола).
Мислех че ще се оправи само с ремонтен комплект гарнитури, но не познах.

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
_65536_kb_sec_ написа:TheKiller написа::dunno: То друго не остана колега,единствено тях не съм сменял,изглеждат нормални,но не мога да си обясня като преседи колата 7-8 часа на студен мотор виене няма и волана е лек и като вдигне 90 градуса волана става по тежък от нормална хидравлика и в обороти се получава едно виене,само това не мога да си го обясня,това не е човешко 3 месеца да се дават пари по тъпата хидравлика и да е на едно и също дередже,направо намразих колата няма оправиядавайте все пак предположения пък дано изникне от някъде проблема,но вече съм се отчаял и съм загубил надежда че ще се оправи някога тъпата хидравлика
А колата я и взех с виеща помпа,просто нещо ги развива тия смотани помпи защото 3 смених и сега и тази ще се развие и на студен мотор в много скоро време и отново ще си я бия в главата,а каква е причината остава неква мистерия
Е проблемите ми бяха 1:1 същите, никаква разлика, загрява и вие като побесняла, a хидравлика никаква.
В момента съм с помпа от Е34 520 комби с нивомат (просто такава е необходима за моята кола).
Мислех че ще се оправи само с ремонтен комплект гарнитури, но не познах.
Твоя филм е по различен щом имаш нивомат,мойта система уж е по проста

/// 6>4




- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Огромен проблем с хидравликата!!!
Дай да пробваме да си купим ЧИСТО НОВИ помпи колега какво ще кажеш 170 кинта? 

53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани