Зацепване на верига на мотори с двоен ванос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Зацепване на верига на мотори с двоен ванос

Мнение от Sherman » 09 Юли 2011, 1:33

Както някои от вас са прочели, моторът ми M54B30 е разглобен заради повишен разход на масло. Работата по него я върша аз...всичко ми е ясно обаче при събирането на мотора ще имам ядове със зацепването на веригите. Навсякъде по нета казват задължително да се използва специален инструмент, който представлява голяма планка, която се завива на мястото на ваносите и фиксира в точно определена позиция шлиците. Има още една планка, в която се поставят двете зъбни колела...не знам дали и тя е толкова задължителна. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, ще даде ли яснота как се прави това по български или някой който го има този инструмент :)

За това става въпрос:
Планката за зацепване на зъбните колела:
Изображение
Планката за правилно позициониране на шлиците:
Изображение
Изображение


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Зацепване на верига на мотори с двоен ванос

Мнение от Sherman » 10 Юли 2011, 10:33

благодаря за информацията...обаче честно казано не мисля повече да го отварям този мотор, а не се занимавам професионално с такава дейност :) по-скоро ако има откъде да ги взема под наем както правят американците или някой, който има нужните инструменти да ми зацепи веригата :) разбира се, ще платя както си му е реда

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook