Огромен проблем с хидравликата!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 20:44

И маслото сменихме колега,все читави масла слагам като марки,първо бях с декстрон 3,после декстрон 2,сега пак сложихме декстрон 3 и същата работа,направо съм побеснял,тва е39 не е кола :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 20:45

kiki12 написа:Принципно маркучите на кола с оригинален сервотроник еднакви ли са с тези на кола без? Да не прави мизерий този маркуч с клапана :dunno:

Ами продухахме го на компресора от цялата тиня :dunno:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Юли 2011, 20:46

TheKiller написа:Смених 4 помпи,3 рейки,днес продухахме маркучите на хидравликата,сменихме казанчето,замерихме налягането на клапана на сервотроника-наред е,отвътре е чист,клапана на помпата е добре,маслото е прехваления декстрон 3,рейката е читава,като загрее колата волана става кокал и започва да вие като магаре,къде според вас може да е проблема?

Ако си направите труда да прочетете какво съм написал ........
Там където Вие отивате сега,аз се върнах от там преди доста време :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 20:51

Ilko Ivanov написа:
TheKiller написа:Смених 4 помпи,3 рейки,днес продухахме маркучите на хидравликата,сменихме казанчето,замерихме налягането на клапана на сервотроника-наред е,отвътре е чист,клапана на помпата е добре,маслото е прехваления декстрон 3,рейката е читава,като загрее колата волана става кокал и започва да вие като магаре,къде според вас може да е проблема?

Ако си направите труда да прочетете какво съм написал ........
Там където Вие отивате сега,аз се върнах от там преди доста време :mhihi:

Добре колега колата е '98 година,до колкото знам съм с някакъв по стар GM модул,може ли да се прекодира или не? и от това ли развива помпите една след друга :dunno:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от cod-cdbp » 08 Юли 2011, 20:52

Съвет от мен, защото и аз съм в същия филм, сменете за пробата маркуча от казанчето до помпата, аз лично мисля да свърша тази работа утре други ден и ще споделя впечатления защото проблема ми е 1:1 същия :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 20:55

_65536_kb_sec_ написа:Съвет от мен, защото и аз съм в същия филм, сменете за пробата маркуча от казанчето до помпата, аз лично мисля да свърша тази работа утре други ден и ще споделя впечатления защото проблема ми е 1:1 същия :yes:

Бате днеска разкачихме цялата система и един по един маркучите минаха през компресора,каква ще е разликата с нов маркуч :dunno: Вече не знам,около 3 месеца не мога да се оправя с тази хидравлична система и съм побеснял,но след толкова нерви,мъки,време и пари няма шанс да се откажа докато не стане както трябва :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Юли 2011, 21:03

Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%

П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от bili1 » 08 Юли 2011, 21:22

Тъпи хидравлики :evil: ,аз го бях писал и в друга твоя тема колега тва е най-тъпата хидравлика на Е39-ката,на предишното ми на сегашното ми на мой приятел на друг познат,тия хидравлики са пълен БОКЛУК то не е помпи,рейки,казанчета,маркучета майка му п..тка скапана тъпа немска,гледам по тука б..си пичовете бухкат в тия хидравлики масла каквито им падне и нямат никакви проблеми,нашите принцеси изнежени искат специално масло Dexon 3/2 ;) ти пика на хидравликата китайска и на мойто какво ли несменихме и пак си вие леко волана и тва е няма оправия така я карам,защото ако дам още някой лев за тая хидравлика и продължи да ми вие и доиде Асенчо с опела да ми се смее,ще си купя Астра заклевам се! :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 22:03

Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%

П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?

Пуснахме кабел от рейката до GM модула,къде трябва да се пусне другия кабел?
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 22:08

bili1 написа:Тъпи хидравлики :evil: ,аз го бях писал и в друга твоя тема колега тва е най-тъпата хидравлика на Е39-ката,на предишното ми на сегашното ми на мой приятел на друг познат,тия хидравлики са пълен БОКЛУК то не е помпи,рейки,казанчета,маркучета майка му п..тка скапана тъпа немска,гледам по тука б..си пичовете бухкат в тия хидравлики масла каквито им падне и нямат никакви проблеми,нашите принцеси изнежени искат специално масло Dexon 3/2 ;) ти пика на хидравликата китайска и на мойто какво ли несменихме и пак си вие леко волана и тва е няма оправия така я карам,защото ако дам още някой лев за тая хидравлика и продължи да ми вие и доиде Асенчо с опела да ми се смее,ще си купя Астра заклевам се! :evil:

Бате до тука съм с около 1000лв изхвърлени в кофата все едно по рейки,помпи и масла на мене ли ми говориш :lol:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от NAPSTERS » 08 Юли 2011, 22:11

Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%

П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?

Илко, GM -a е LOW , интересното е , че след смяна на помпата 2-3 дни е нормално и след това идват проблемите , помпи почват да вият и волана затяга. днес сменяхме казанчето , и продухах ме цялата система. имахме съмнение от старата помпа дето виеше зверски, дали не е вкарала финни стушки по системата , и заради пова да скапва и другите помпи :banghead:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Юли 2011, 22:13

TheKiller написа:
Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%

П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?

Пуснахме кабел от рейката до GM модула,къде трябва да се пусне другия кабел?

Разглеайте го малко тоя WDS той не хапе ;)
Искате всичко на готово сдъвкано да ви се сервира. Не може майстора който ти го е правил да взима пари за това,а да го мързи да се поинтересува как се прави :idea:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Юли 2011, 22:14

NAPSTERS написа:
Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%

П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?

Илко, GM -a е LOW , интересното е , че след смяна на помпата 2-3 дни е нормално и след това идват проблемите , помпи почват да вият и волана затяга. днес сменяхме казанчето , и продухах ме цялата система. имахме съмнение от старата помпа дето виеше зверски, дали не е вкарала финни стушки по системата , и заради пова да скапва и другите помпи :banghead:

С LOW няма и да тръгне сервотроника :mhihi: ИЗПРОБВАНО Е !!! Войков може да го потвърди ;)

П.С. Милене,поразгледай схемите малко де !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 22:32

Ilko Ivanov написа:
NAPSTERS написа:
Ilko Ivanov написа:Не мога да разбера кой ти ги говори тия глупости, че не можело да се кодира колата ти ?!?
GM модула ти трябва да е HIGH и някой да ти промени редовете които съм ти посочил,и всичко тръгва на 100%

П.С. Има и един кабел който трябва да се пусне от таблото до GM модула ,него пуснахте ли го ?

Илко, GM -a е LOW , интересното е , че след смяна на помпата 2-3 дни е нормално и след това идват проблемите , помпи почват да вият и волана затяга. днес сменяхме казанчето , и продухах ме цялата система. имахме съмнение от старата помпа дето виеше зверски, дали не е вкарала финни стушки по системата , и заради пова да скапва и другите помпи :banghead:

С LOW няма и да тръгне сервотроника :mhihi: ИЗПРОБВАНО Е !!! Войков може да го потвърди ;)

П.С. Милене,поразгледай схемите малко де !

Като го вързахме първия път волана се развъртя с малкия пръст ама беше за кратко в период от няколко дни,скъсахме си нервите с тая хидравлика много каръшка история,пропих се :lol: Модул ли да търся сега :confused:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от NAPSTERS » 08 Юли 2011, 22:34

схемата я знам ;) , направил съм една маймуна дето държи клапана максимално отворен, за максимално лек волан. немога да разбера защо извиат помпите :conf: . или целиме все куци магарета с тия втора употреба :dunno:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook