Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Здравейте колеги,
прикачам снимка на резултат от реглаж на преден и заден мост в оторизиран БМВ дилър/сервиз на кола след страничен удар в предна лява гума и в последствие редица ремонти. Моля за вашето компетенто мнение ще носи ли тази кола гуми според вас или не?
Колата е: е46 330xd (204hp)
Благодаря ви предварително!
прикачам снимка на резултат от реглаж на преден и заден мост в оторизиран БМВ дилър/сервиз на кола след страничен удар в предна лява гума и в последствие редица ремонти. Моля за вашето компетенто мнение ще носи ли тази кола гуми според вас или не?
Колата е: е46 330xd (204hp)
Благодаря ви предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
жената е като чук - може да се ползва за много неща, но най-вече е за чукане ...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Със зелено е номиналната стойност, заедно с допустимите граници. Със червено предполагам са стойностите, измерени преди реглажа, а с жълто - след. Ако е така значи са си свършили работата и гуми не трябва да яде.
ПП: До къде стигна тая България - да пускаме теми, след като професионалисти са работили по колите ни
ПП: До къде стигна тая България - да пускаме теми, след като професионалисти са работили по колите ни

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Каква е цената на тази услуга?
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
@Dirty M5 driveR: Силно се надявам да е така, обаче и над жълтото и над червеното пише "изходно измерване" т.е. няма входни данни а само резултат, поне аз така го разбирам.
@Stefan_666: Цената на реглажа май беше към 40лв без ддс, ама ще те излъжа.
@Stefan_666: Цената на реглажа май беше към 40лв без ддс, ама ще те излъжа.
жената е като чук - може да се ползва за много неща, но най-вече е за чукане ...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
OMG написа:@Dirty M5 driveR: Силно се надявам да е така, обаче и над жълтото и над червеното пише "изходно измерване" т.е. няма входни данни а само резултат, поне аз така го разбирам.
@Stefan_666: Цената на реглажа май беше към 40лв без ддс, ама ще те излъжа.
И аз това се чудя. Такава разпечатка не бях виждал до сега. А за цената - доста добра. Дано и работата да е свършена качествено.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Здравейте колеги, за реглажа мога да кажа, че задницата е перфекна, но по предницата има малък проблем. Колата нетрябва да носи гуми. Предни амортисьори или преден ляв носач са за смяна, липсват други данни и за да съм сигурен точно какво е изкривено.
Успех на вички.
Успех на вички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- fozio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 7.03.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колъо
- Мечтае да кара: Е46 М3 CSL
- Детайли за колата: lowrider
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Може и крив шенкел да е най добре колегата да каже как се е блъснал и какви са били щетите по окачването 

Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Логично че десните стойности (жълтите) са след реглажа. Единствения ти проблем е, че най-вероятно предно ляво колело е изместено по-назад, което се вижда от разликата от 1 градус в надлъжните наклони...а един градус си е бая. Страничния ти наклон на същото колело е половин градус, което няма да ти износва гумата като се има в предвид, че предницата ти е леко затворена. Единствено може да имаш малко теглене на колата в ляво (което може да се компенсира с непрекъснатия лек десен наклон на пътя) и малко по-кофти завиване на колата при десни завои, но ме съмнява да го усетиш.
Носача на предно ляво колело сменял ли си го? Ако да има вариант да ти е мръднало бомбето напред или мястото, където се държи тампона на носача навътре към скоростната кутия (но удара трябва да е бил почти тотал)
Носача на предно ляво колело сменял ли си го? Ако да има вариант да ти е мръднало бомбето напред или мястото, където се държи тампона на носача навътре към скоростната кутия (но удара трябва да е бил почти тотал)
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Логично че десните стойности (жълтите) са след реглажа. Единствения ти проблем е, че най-вероятно предно ляво колело е изместено по-назад, което се вижда от разликата от 1 градус в надлъжните наклони...а един градус си е бая. Страничния ти наклон на същото колело е половин градус, което няма да ти износва гумата като се има в предвид, че предницата ти е леко затворена. Единствено може да имаш малко теглене на колата в ляво (което може да се компенсира с непрекъснатия лек десен наклон на пътя) и малко по-кофти завиване на колата при десни завои, но ме съмнява да го усетиш.
Носача на предно ляво колело сменял ли си го? Ако да има вариант да ти е мръднало бомбето напред или мястото, където се държи тампона на носача навътре към скоростната кутия (но удара трябва да е бил почти тотал)
Здравейте колеги много правилно казано

Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Мерси за отговорите колеги. Има много леки кривини по предния мост и от там това изместване в надлъжния наклон. Става въпрос за милиметри и естествено от сервиза казаха, че трябва да се смени моста, което ще струва малко над 2к труд и части.
Казах им да я сглобят така, че съм на червено. Предупредиха ме за евентуален по-голям радиус при завой с тези настройки, но за гумите не бяха много сигурни трябвало да се кара и да се види. Имам съвсем малко дърпане в ляво на волана докато карам, но не съм сигурен дали не е от пътя, тъй като почва да завива след 10-20сек на пуснат волан, та може и да си въобразявам
Казах им да я сглобят така, че съм на червено. Предупредиха ме за евентуален по-голям радиус при завой с тези настройки, но за гумите не бяха много сигурни трябвало да се кара и да се види. Имам съвсем малко дърпане в ляво на волана докато карам, но не съм сигурен дали не е от пътя, тъй като почва да завива след 10-20сек на пуснат волан, та може и да си въобразявам
жената е като чук - може да се ползва за много неща, но най-вече е за чукане ...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Моя съвет е да си караш така. Хвърляй едно око на гумите, и ако евентуално има неравномерно износване тогава сменяй каквото и да било. А за дърпането - не се получава само от отклонения в мостовете, а и от гуми и джанти. Пък и имай предвид, че пътищата ни не са много прави 

Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
гуми няма да яде както казах обаче ще дърпа наляво, което е нетипично за нашите пътища, които са основно с десен наклон 

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
да се намеся и аз във вашия раздел с моята разпечатка на е36, ако можете да разтълкувате какво значи това всичкото 
колата си дърпа наляво по принцип, лекичко
след реглажа обаче като че ли колата почна да ходи повече насам натам(предницата) от най малката кривина по пътя
в бмв ми казаха че ще се оправи "camber" на предния мост като сменя кормилна щанга, дясна... била крива... нещо не ми се връзва

колата си дърпа наляво по принцип, лекичко
след реглажа обаче като че ли колата почна да ходи повече насам натам(предницата) от най малката кривина по пътя
в бмв ми казаха че ще се оправи "camber" на предния мост като сменя кормилна щанга, дясна... била крива... нещо не ми се връзва
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
Здравейте, колега mihal преведи ако можеш, че от този език не разбирам. Като гледам цифрите има стрничен наклон и сходимос, невиждам третото, затова превеждай. Непознавам окачването на е36, но според мен проблема може да е в амортиьори, триъгалника ако има или рамо, а ,оже и главина. Преведи всичко и тогава може да се даде по ясно мнение, естествено ако е в моята компетентност.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Резултати от реглаж в официален БМВ сервиз
caster е надлъжен наклон на макферсона
SAI е напречен наклон на макферсона
setback е ъгълът на оста, перпендикулярна на Хафтомобила
geom. driving axis - накаде сочат задните гуми като цяло (0гр е напреде)
така ги разбрах аз поне

SAI е напречен наклон на макферсона
setback е ъгълът на оста, перпендикулярна на Хафтомобила
geom. driving axis - накаде сочат задните гуми като цяло (0гр е напреде)
така ги разбрах аз поне


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани