Огромен проблем с хидравликата!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 02 Юли 2011, 15:34

Сложих преди около 2-3 седмици рейка със сервотроник,в началото всичко беше 6,волана се въртеше с 1 пръст,но малко по малко волана стана тежък и вече все едно си карам с обикновена рейка.На какво може да се дължи този проблем? Колата е е39 м52б20 '98
Включвах и изключвах буксата на сервотроника и си има разлика между включена и изключена,помпата е читава :dunno:
Последна промяна TheKiller на 08 Юли 2011, 20:25, променена общо 1 път
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от iceblast » 02 Юли 2011, 19:31

Съжалявам, че се включвам в темата без да помагам, но искам да попитам къде е тази букса на сервотроника и как мога да разбера въобще имам ли такова чудо, освен по това, че волана е супер лек на място?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от im0tep » 02 Юли 2011, 20:42

Буксата се намира там където влиза карето от кормилния прът

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.04.2011
Местоположение: София
Кара: 528

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от kiki12 » 02 Юли 2011, 21:17

TheKiller написа:Сложих преди около 2-3 седмици рейка със сервотроник,в началото всичко беше 6,волана се въртеше с 1 пръст,но малко по малко волана стана тежък и вече все едно си карам с обикновена рейка.На какво може да се дължи този проблем? Колата е е39 м52б20 '98
Включвах и изключвах буксата на сервотроника и си има разлика между включена и изключена,помпата е читава :dunno:

Колега пиши на Napsters от форума и отиди да я погледне.Момчето е много в час с тия коли ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от TheKiller » 02 Юли 2011, 22:49

Аз само при него ходя :mhihi:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от Ilko Ivanov » 03 Юли 2011, 1:01

Ами вземете и кодирайте GM модула както трябва и ще се оправи.
И аз го имах този проблем. Колко време мина докато разбера кои редове в FSW/PSW файла трябва да се променят......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от sadex5 » 03 Юли 2011, 4:24

SERVO_KENNL_GESCHW
SERVO_KENNL_STROM
Но си замери съпротивлението на клапана на сервотроника, най-вероятно там ти е болката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от Ilko Ivanov » 03 Юли 2011, 7:29

Ето това трябва да промените :

BAUREIHE_SERVOTRONIK
e39
QUELLE_SERVOTRONIK_KENNF
eeprom
SERVO_KENNL_GESCHW
kennlinie_06
SERVO_KENNL_STROM
kennlinie_06

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от TheKiller » 03 Юли 2011, 10:57

Лошото е че колата ми е 98 година и май не можеше да се прекодира,некви такива спомени имам? :|
/// 6>4
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от NAPSTERS » 03 Юли 2011, 14:56

проблема е много интересен. докато мотора и маслото на хидравликата са студени, волана е перфектен. щом загрее маслото волана се поудървя. интересното е , че старата му хидравлична помпа виеше на умряло, но нямаше проблем. сменихме я с друга втора ръка, помпата не вие, но започна аномалията. маслото го сменяхме 3-пъти , серпентината са охлаждане на маслото е читава , мислех , че има запушване в нея , но си е наред :conf:

Евала на Илко за предоставената информация :yes:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от sadex5 » 03 Юли 2011, 18:46

Този клапан прави голяма мизерия, отваря се и се почиства, електромагнитен е, и понякога прави доста нагар вътре от сярата на маслото. И точно така се държи сервотроника.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Проблем със сервотроник-е39

Мнение от TheKiller » 07 Юли 2011, 21:42

Клапана беше чист :dunno: За капак днес пак ми се разви помпата :evil: Вече не знам кво става с тая хидравлична система,волана на студен мотор е що годе лек,като загрее става кокал и повива,писна ми трета помпа ми е това :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от TheKiller » 08 Юли 2011, 20:30

Смених 4 помпи,3 рейки,днес продухахме маркучите на хидравликата,сменихме казанчето,замерихме налягането на клапана на сервотроника-наред е,отвътре е чист,клапана на помпата е добре,маслото е прехваления декстрон 3,рейката е читава,като загрее колата волана става кокал и започва да вие като магаре,къде според вас може да е проблема?
/// 6>4
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.04.2011
Местоположение: София
Кара: 528

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от kiki12 » 08 Юли 2011, 20:36

Принципно маркучите на кола с оригинален сервотроник еднакви ли са с тези на кола без? Да не прави мизерий този маркуч с клапана :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Огромен проблем с хидравликата!!!

Мнение от Retrofit » 08 Юли 2011, 20:39

Остава в маслото да е проблема, то друго не остана, съмнява ме да удряш все на камък с 4 помпи и 3 рейки.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook